Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik was van plan morgen middag naar den haag te komen. vanaf hoelaat is de middag shift een beetje op zijn top?
Ik zou zeggen rond een uur of een a twee, op de Doublet.
Ik heb overigens geen idee, of er nog veel meiden zijn vanwege de warmte?
Ik weet van een aantal dames die een dubbele shift draaien dat ze vaak halverwege de middag even een paar uurtjes gaan slapen op de kamer,
 
iemand nog een aanrader waar binnen te stappen, hou erg van blond en oost europees...
ik zou als ik jou was even bij de Doublet 16A k1 kijken, daar zitten doorgaans wel wat geblondeerde Roemeense dames.
Wellicht dat er ook nog blonde oost europese dames in de geleenstraat zijn, maar daar kan Paulus beter wat over zeggen.
 
Dan moet je beter lezen paulusje ik zeg het valt tegen met normaal der zijn er zat afwezig en het ging hier ook over de doubletstraat. Daarbij kan het ook tegenvallen als er 61 dames in de straat staan aangezien het een smaak kwestie blijft wie iemand wel "lekker" vind of niet
Ik heb goed gelezen, jij schrijft over de Doubletstraat, ik over de Geleenstraat, waar het slechts een paar minder is dan "normaal"
 
Tog maar nog een keer lezen dan want er staat nergens dat het aanbod (hoeveelheid) tegen valt, alleen dat de straten er triest bij staan (daarmee bedoelde ik dat er veel mooie dames niet staan vandaag wat dus een smaak kwestie is)
Er werd gevraagd of er veel meiden waren ivm de warmte en dan schrijf jij dat de straten (meervoud) er triest bij liggen.
Dan lees daaruit dat het over de bezetting gaat. Als jij het anders bedoelt moet je het duidelijker opschrijven.
Maar laten we er maar over ophouden, het is veel te warm.
 
Ik vind dat de de laatste paar pagina's veel op Paulus word gebashed. De beste man voorziet ons al sinds jaar en dag van fijne informatie, Onze spreekwoordelijke oren en ogen in de Haagse straat. Zaken als bezettingsgraat zijn subjectief m.i. om daar nou over te gaan muggenziften lijkt me een verspilde moeite. Tenzij we met z'n alleen een baseline vaststellen met cijfers van van veel, minder of niks.

Ik waardeer de tomeloze Inzet van Paulus!
 
Precies wat ik zeg, dat zal soms inbegrepen zijn.
Nou bij mij al 30 jaar altijd inbegrepen. Misschien bij 50 euro sommigen niet en als bepaald soort klanten er apart naar vragen schakelen vele dames door, om het opedns als extra te zien of als ze het liever niet willen met die man eropeens een aparte extra prijs te hangen, heeft ook te maken met eq
 
Terug
Bovenaan Onderaan