Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoe heet die dame met die gigantisch dikke kont in de stenen passage ? K4 uit m'n hoofd. Tattoos op haar kont en voor mij is ze nieuw. De stenen passage begint sowieso een beetje een dikke konten walhalla te worden . Katalina Yessy Sandra en nu deze . Ze staat tegenover Sandra en heeft ook een naam bordje maar ben de naam kwijt
Op welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita's
 
Op welke dagen werken hun allemaal, ik wil zoals vanouds weer effe een bezoekje brengen aan onze mamacita's
Deze dames werken dagelijks zowel in de dag als in de avond shift, wellicht dat ze een vrije dag nemen wekelijks.
Echter zijn dit niet de dames waar je het eerder over had, ze zijn over het algemeen in zijn geheel nogal fors, dus niet alleen de kont.
 
ìk denk dat de dame beboet zou kunnen worden, zeker als de klant jonger is dan 18, dan is het pedofolie, lijkt mij.
Ik dacht zelfs nog, dat dat een behoorlijk zwaar vergrijp is.
Zou kunnen dat ze een geldboete moeten betalen of zelfs een gevangenisstraf? Het is ook een behoorlijk zwaar vergrijp, als je kijkt wat voor straffen je kunt krijgen.

Die Roemeense dame in de Doublet bij 12k3 met die arrogante kop en houding van haar, mag van mij echt wel gestraft worden. Zij is een van de arrogantste dame in de Doubletstraat. Die jongen is 15 jaar dat is gewoon nog een kind, zij durfde ook niet meer om te kijken toen ze zag dat er gepraat werd en naar haar werd gekeken door meerdere wandelaars, ze wist heel goed dat ze fout zat. En ik zag die jongen afgelopen zaterdag avond weer, dus hij is er wel regelmatig.
 
Tuurlijk wel zijn net konijnen 2 kwer stoten en ze komen klaar hop weer 1 afgewerkt in 5 minuten
Toen ik in de 20 was kon ik wel vijf keer achtereen klaarkomen en soms deed ik dat bij een DVP. De meeste dames hebben juist liever wat oudere klanten. Die rammen niet zo en zijn al na 1 keer klaar. Graag vrouwvriendelijk neuken heren, anders houden ze er nog mee op.
 
Nr eindigd met 120
Ja, dat heb ik ook. Heeft ze die mededeling soms in haar gebruikersnaam staan?
Ik heb haar onder een door mij toegekende naam in mijn contactenlijst staan en dan zie je de naam niet die degene zichzelf heeft gegeven.

Meestal zetten dames medelingen in dat "Info"-tekstje, maar dat is nu leeg bij haar.
 
Ja, dat heb ik ook. Heeft ze die mededeling soms in haar gebruikersnaam staan?
Ik heb haar onder een door mij toegekende naam in mijn contactenlijst staan en dan zie je de naam niet die degene zichzelf heeft gegeven.

Meestal zetten dames medelingen in dat "Info"-tekstje, maar dat is nu leeg bij haar.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230621-144456~2.jpg
    Screenshot_20230621-144456~2.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 54
Je had ook even kunnen zoeken.......
 
Je had ook even kunnen zoeken.......
Hahaha k4 is bezet helaas, gordijn dicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan