Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nadat ik mijn kruit verschoten had in de Doublet liep ik in de Geleenstraat op 110 passage kamer 6 Natalia uit Rusland tegen het ranke lijf
Ze zei er zin in te hebben en bood veel aan.
Wie kan mij vertellen of ik wel of niet teleurgesteld ga worden?
De volgende keer loop ik dan eerst langs haar.
 
M.i. heb je nogal wat gemist:

 
Rony80,

Nog een laatste toevoeging van mijn kant:

Jouw uitspraak: "Roemeense met voor het merendeel zigeunerbloed, en daar moet ik respect voor hebben?" is wat mij betreft ook ongepast.

Je wordt geboren en daarmee is je afkomst (en bloedlijn) bepaald, maar dat zou niet moeten betekenen dat daarmee ook je toekomst bepaald is.
Echter het is vaak wel zo, en enkel omdat je door medemensen in een bepaald hokje (positie op de sociale ladder) wordt geplaatst en daarom niet een eerlijke kans hebt in het leven.

Verzoek:
Hierop liever hier niet verder op reageren, maar hierover wel graag nadenken.

Tall
 
Wat ik mij mou nog steeds afvraag (ja al een tijdje)
Staan er hier op de site recensies van de, ik meen Colombiaanse, dame die ergens rond nummer 20-24 staat.
Witte huidskleur, blond haar, aardige borsten, en een tattoo van een aantal sterretjes.
Ik heb haar pas nog zien staan, maar ik meen dat ze een aardige tijd weg is geweest.

Ik ben er jaren geleden eens geweest, en toen noemde ze zichzelf Carolina meen ik..

Iemand?
 
M.i. heb je nogal wat gemist:

Toen ik de recensies gelezen had won mijn lul het van mijn hoofd.
Ondanks dat er gemeld werd dat ze overdag werkt ging ik tochterug.
Ik was er rond half 7….en ze was vertrokken.
Nu duurt het wel weer even voor ik weer in de Geleenstraat ben
 
Alsof de 50 euro klanten allemaal zo netjes zijn, en de meeste meiden verdienen meer dan de klagende respectloze 50 Euro klantjes, sociale ladder blablabla
Het blijft een spelletje, er zijn klanten die verwachten dat ze alles uit de snoepkraam mogen pakken voor 50€ en er dames die alle supplementen als xtra's rekenen . En die sociale ladder ,tja men kan aan de top staan alleen dat wil nog niet zeggen of het een respectvolle en goedbetaalde klant is .
 
en dat uit de mond van een oost europees hoertje?
De omgekeerde wereld. zal ik zeggen.
Als sommige dames de wandelaars in Doublet ze zien als rotzooi, dan denk ik "waarom werk je dan in de goedkoopste straat van NL?" (Al vragen een groot deel ook al €50,00).

Ik heb dames gezien die van de Doublet naar de Geleenstraat werken en dan komen ze achter dat ze te weinig klanten krijgen en te lang vrij staan, dus dan gaan ze maar weer terug naar de straat waar ze vinden dat de wandelaars "rotzooi" zijn.
Dus ze kunnen zich beter voelen, maar dat zijn ze totaal niet.

neen broeder Lori heeft niet zo stevige borstjes maar zeker geen thee zakjes broeder!!! ik weet wel degelijk het verschil!!
Sorry broeder, maar het was maar een grapje omdat ik weet dat Rony80 dat vind. En hij had het over theezakjes, dus ik dacht meteen aan Rony80 die dat eerder had gezegd over Lori.

Het is niet mijn type, dus ik zal haar ook nooit bezoeken.
 
Als sommige dames de wandelaars in Doublet ze zien als rotzooi, dan denk ik "waarom werk je dan in de goedkoopste straat van NL?" (Al vragen een groot deel ook al €50,00).

Ik heb dames gezien die van de Doublet naar de Geleenstraat werken en dan komen ze achter dat ze te weinig klanten krijgen en te lang vrij staan, dus dan gaan ze maar weer terug naar de straat waar ze vinden dat de wandelaars "rotzooi" zijn.
Dus ze kunnen zich beter voelen, maar dat zijn ze totaal niet.


Sorry broeder, maar het was maar een grapje omdat ik weet dat Rony80 dat vind. En hij had het over theezakjes, dus ik dacht meteen aan Rony80 die dat eerder had gezegd over Lori.

Het is niet mijn type, dus ik zal haar ook nooit bezoeken.
volgens mij had ik het bij haar niet over lege thee zakjes, dat was iemand anders, ik zei over haar dat ze geen uitstraling had/ heeft, een scheve neus heeft en kleine tietjes heeft.
 
Klopt het dat er nog geen topic is over Carina/Karina uit de Doubletstraat (nummer 26). Of heb ik gewoon haar naam verkeerd onthouden/verstaan? Een knappe Roemeense met donkerblond haar, 1.60 meter, geen tatoeages/piercings.
 
Klopt het dat er nog geen topic is over Carina/Karina uit de Doubletstraat (nummer 26). Of heb ik gewoon haar naam verkeerd onthouden/verstaan? Een knappe Roemeense met donkerblond haar, 1.60 meter, geen tatoeages/piercings.
Er is wel een topic van een Carina op nr 26 maar dat is een latina.

 
Terug
Bovenaan Onderaan