Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is wel een topic van een Carina op nr 26 maar dat is een latina.

Ja, die zag ik ook al inderdaad, maar dat is niet de dame bij wie ik gisteren geweest ben.
 
Hallo allemaal! Hoe groot is de kans dat Sonja uit Kazachstan vrijdagavond aanwezig is? Ik was er paar weken terug helemaal uit Zeist voor naar Den Haag gereden maar ze was er niet! Hoe laat begint zij meestal?
 
Ik ben ongeveer een jaar terug in de hunsestraat bij de rose passage (K12 of eentje daarnaast) geweest bij een dvp van tussen de 30-40. Een opvallend grote blonde dame, met flinke (nep)borsten. Milf uitstraling. Bleek ook nog eens nederlands te spreken (moedertaal) en kon uitstekend deepthroaten. Ik kan me geen naam herinneren, is er iemand die weet of ze ergens adverteert/nog steeds aanwezig is? 🍀

+op zoek naar een recensiedraadje!
 
Waarom vragen jullie niet de whats app nrs v jullie favorietjes?
Had ik zeker moeten doen maar heb haar slechts 2 maal bezocht en zit niet zo in mijn systeem. Ik wandel ook niet zo heel vaak enzo. Wel heel veel spijt van want ik moet dus min of meer op de gok naar Den Haag vanuit Zeist om haar te treffen. Ik snap alleen niet zo goed waar nu deze discussie opeens vandaan komt.
 
Ik ben ongeveer een jaar terug in de hunsestraat bij de rose passage (K12 of eentje daarnaast) geweest bij een dvp van tussen de 30-40. Een opvallend grote blonde dame, met flinke (nep)borsten. Milf uitstraling. Bleek ook nog eens nederlands te spreken (moedertaal) en kon uitstekend deepthroaten. Ik kan me geen naam herinneren, is er iemand die weet of ze ergens adverteert/nog steeds aanwezig is? 🍀

+op zoek naar een recensiedraadje!
Was dat geen transvrouw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan