Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Ted ja bij mij gaat het om 3 latina's maar niet dat die allemaal wel altijd antwoorden. Gewoon toeval misschien met deze 3. Over die ene waar ik wat meer contact mee heb moet ik wel zeggen dat ze wel een beetje weinig manieren heeft. Bijv. als ik met haar bel is het midden in het gesprek oh mijn zus belt of een vriendin en ineens zegt ze doei en hangt zo op. Ik zou een gesprek even netjes eindigen en niet zo lomp. Of ze zegt ik bel je zo terug, hoor je de hele dag niets meer. Ja sorry, ik was vergeten hoor je dan volgende keer. Dus beloftes nakomen daar zijn ze niet zo van merk ik wel.
 
Ik wil geen nummers omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.

Mijn ervaring is dat veel dames heel selectief omgaan met antwoorden..
Als ze zonder klanten zitten krijg je reactie, maar als ze het druk hebben nemen ze niet de moeite om even netjes een berichtje terug te sturen.
Ook kom je snel in de verleiding om eens een berichtje te sturen wat niet afspraak gerelateerd is (bij dames die je vaak bezoekt en een goede klik mee hebt) en dat gaat vroeg of laat ook meestal niet goed.

Komt nog bij dat de meeste zeer slecht Engels schrijven, dus mis communicatie is ook een ding.
+1 geen nummers
 
Als er ooit weer een lockdown komt, wordt er weer gesmeekt om nummers :LOL:
Dat denk ik dus ook. Dit is een discussie die nergens over gaat. In het verleden met een aantal dames nummers uitgewisseld en altijd goede afspraken gemaakt. Altijd keurig antwoord gekregen en gegeven. Maar in de loop der jaren is er wel een mentaliteitsverandering zichtbaar.

Mijn visie is dat als je geen antwoord krijg nummer deleten en een andere dvp zoeken om mee af te spreken of te communiceren. Begrijp goed dat ze aan het gesprek met jou geen geld verdienen en dus de focus leggen daar waar ze financieel de hoogste verwachting hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan