Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er een goede kans dat sonja dit weekend in de avond aanwezig is? Ben dus al verschillende keren voor uit Zeist gekomen zonder succes. Zo ja op welke avond is mijn kans het grootste? Hoor het graag
 
Er zijn wel meerdere die het doen, ik spreek het niet eens van te voren af, die dames die het doen hebben mij zelf op de bek gepakt(dit overkomt mij wel vaak), zonder extra te betalen, ik heb gwn de instaptarief betaald.

Zoals Joanna 6k1, en een Colombiaanse dame die eerst werkzaam was in de Geleen en nu bij 23k2 of vk2 in Doublet. Carla 110 k6, bekende Sonja doet ook.

Maar de dames die ik hebt opgenoemd kunnen ook zeggen dat ze geen tz of z doen als je het vraagt. Het hangt er echt van af hoe je eruitziet en de 1e indruk bij de 1e ontmoeting denk ik,
ze doen het volgens mij alleen bij klanten bij wie ze het willen doen of waar ze een klik mee hebben.
 
Ik vraag het toch nog maar even. Als ik morgenavond naar Den Haag reis heb ik dan een reële kans om Sonja te treffen? Ik snap dat er geen garanties zijn want ik ben haar nu al 3 keer misgelopen maar als de kans klein is dan kom ik niet eens. Bespaard mij weer moeite! Dank.
 
Ik vraag het toch nog maar even. Als ik morgenavond naar Den Haag reis heb ik dan een reële kans om Sonja te treffen? Ik snap dat er geen garanties zijn want ik ben haar nu al 3 keer misgelopen maar als de kans klein is dan kom ik niet eens. Bespaard mij weer moeite! Dank.
jij hebt meer kans op zondag
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan