Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo
Ik ben lang geleden regelmatig bij Anna geweest, ze was Cubaans, met blonde haren, en stond eerst in kamer 25K1 en later op 25K10.
Ik zou haar zo graag weer willen bezoeken, het was een geweldige dame, super relaxed, en geweldige sex.
Wie weet waar zij gebleven is.
Hoor het graag
 
Hallo
Ik ben lang geleden regelmatig bij Anna geweest, ze was Cubaans, met blonde haren, en stond eerst in kamer 25K1 en later op 25K10.
Ik zou haar zo graag weer willen bezoeken, het was een geweldige dame, super relaxed, en geweldige sex.
Wie weet waar zij gebleven is.
Hoor het graag
ik ken geen Anna uit Cuba, die werkzaam is of is geweest in de Doublet.
 
Ze staat inderdaad niet heel vaak aan het raam, maar als haar Yin Yang bordje er hangt is ze aanwezig.
Ik dacht dat ik vorige week (zaterdag) haar heel even achter het raam zag. Meteen ging er alweer iemand naar binnen. Haar gezichtsuitdrukking leek wat op die van "kristin scott thomas". Het lijkt mij een spannende dame, maar de "no sex" weerhoudt mij wat. Als het al uberhaupt mogelijk is om "er tussen" te komen.
 
Ik heb Mrs. Denise een hele tijd geleden een keer bezocht voor een "lichte" SM-sessie zonder extremiteiten. Was wel acceptabel.
Er zijn voorzover ik weet geen intimiteiten mogelijk, ook geen "kinky girl"-achtige activiteiten als rimmen, waar ik eerder naar gevraagd had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan