Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een en al ellende?

Wat een idioot. De foto is nep, het kost geen 30 euro, het is niet de goedkoopste straat van NL en de straat was er eerder dan de bewoners dus hoezo "je zal er maar wonen". Dus 4 fuck ups in de opening van het artikel, ik kan de rest niet eens lezen (paywall).
 
Wat een idioot. De foto is nep, het kost geen 30 euro, het is niet de goedkoopste straat van NL en de straat was er eerder dan de bewoners dus hoezo "je zal er maar wonen". Dus 4 fuck ups in de opening van het artikel, ik kan de rest niet eens lezen (paywall).
Het is ook pure onzin in die bladen. Meer sensatie lezen dan informatief maar ja dat werkt toch in op t volk. Wat beteeft de omwonenden. Ze weten precies waar ze zijn gaan wonen. Dat is hetzelfde als langs een snelweg gaan wonen en zeuren over t geluid
 
kom op zeg, deze vraag is inmiddels al vier keer gevraagd in twee dagen. Stuur haar anders een appje of bel haar op, telefoonnummer staat gewoon bij haar kinky profiel.
Heb haar een appje gestuurd en geen reactie ontvangen. Mogelijk een oud nummer of wat dan ook vandaar dat ik de vraag hier stel aangezien aangeven of ze er is een kleine moeite is 👍🏽
 
Heb haar een appje gestuurd en geen reactie ontvangen. Mogelijk een oud nummer of wat dan ook vandaar dat ik de vraag hier stel aangezien aangeven of ze er is een kleine moeite is 👍🏽
niet erg om de vraag te stellen, maar omdat nou vier keer kort achter elkaar te doen, lijkt mij wel een beetje te veel van het goede.

 
Maar ook al zou iemand hier melden dat ze er vandaag is, moet je ook maar afwachten of je bij haar terecht kan, want ik heb begrepen dat ze veel op afspraak werkt.
 
Geleenstraat 110 k9 bestaat niet, misschien 110p k9?
Misschien Ema.
Klopt, 110p K9.
Volgens mij zag ik deze Sara op de Ruysdael kade in Amsterdam afgelopen woensdag
Die Servische toch?

Ik was 1 keer bij haar geweest, daarna nooit meer.

Slechte service. Alles was zo plichtmatig, slechte seks en matig gepijpt. 50 euro weggegooid.

Qua uiterlijk ziet ziet ze er wel goed uit, maarja, daar blijft het dan bij.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag overdag bij de dame op de doubletstraat 16a K1 langsgeweest en ik ben haar naam vergeten. Ze is Roemeense uit Constanta, blond haar, slank, kunsttieten en rond de 30 jaar, tattoo op haar onderarm. Dichtbij was ze jonger dan ik eerst dacht. 70 euro voor potje sex met beffen. Ze heeft wat mij betreft een geile uitstraling. Weet iemand haar naam of is er een recensie?
 
Bedankt. Ik denk niet dat het Andra was. Ze zei net van vakantie terug te zijn gekomen. Ze stond er vandaag vanaf 13:30 tot vanavond 22:00(zei ze, ik was natuurlijk al naar huis). Bruine ogen en blond haar. Ik heb haar vaker gezien, echt een "cheap" uiterlijk. Wel vriendelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan