Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
er was toch aardige bezetting hoor, ik heb Lorie bij 4K gezien, de mooie Rubty, Andra stond bij 16K2
Erica stond ook weer in het zwarte pakje te pronken ook zag ik bij de lekkere kattenkop
daar zag ik schuin tegenover bij 29K2 of K3 een mooi jong meisje met krullen die had ik nog niet eerder gezien
tevens was er aan het einde van de straat de SOA test bus waar je je gratis kan laten testen
en bij 77K1 zag ik een blonde dame met dikkuh jetsers ook te pronken en op 42K5 stond Diana met ook grote jetsers bij het raam
 
Enkele tips gevraagd aan de medewandelaars ter voorbereiding op mijn eerste bezoek aan Den Haag. Aanstaande zaterdagavond wil ik voor het eerst een bezoek brengen aan Den Haag.

Voor ik mij kan begeven tussen de dames moet ik mijn auto kwijt, goede tips waar ik het beste kan parkeren?

En ik ben erg benieuwd welke kinky dames met SM/BDSM in het aanbod de moeite waard zijn in Den Haag. Wie raden jullie aan?
 
Als ik naar je post hierboven kijk, staat er rechtsonder je naam het cijfer 4. Dat zijn je recensies. De naam Sandra zie ik niet. Dit is overigens geen kritiek op je.
Ik zie het ook niet als kritiek hoor.
Ik heb gewoon zeker al meermaals over haar geschreven. Zal dan niet in de correcte recensie mode geweest zijn.
Soit, ik maak het goed. 😉
Het is het een van de mooiste meiden die ik in al die jaren heb bezocht.
Het is gewoon een beetje ver nu ( ik woon ik Vlaanderen)
Nu ze mama is ziet ze er nog lekkerder uit.
Wel een pittige meid die weet wat ze wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan