Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar staat het recentie topic en ik vind hoe je een recentie schrijft niet erg duidelijk.
 
Donderdag was ik in de straat op 51 K6 exact het midden
op de hoek stond een jonge dame brunette in een zwart setje.
Ik ken de dame niet keek op de website ik vond op 51 k6
iemand maar dat is al van 30 aug 2023.
Weet iemand wie dit is.

Ik zag op 110 kamer ergens tussen k2 en k4 ook een meid
voor mij nieuw, klein in een blauw setje
keek alleen kort naar buiten deed de gordijntjes weer
snel dicht zag er goed uit.
 
51 k6 Eva (begreep ik), toevallig heb ik hier afgefloten week of van de week ook naar gevraagd :)

 
Op donderdagavond 21 maart 2024 liep ik daar rond. Het was niet de avond om daar te zijn. Bij de kamers van 86 gebeurde er iets. Het was droog en ik zag een paar jonge wandelaars tegen agenten tekeer gaan. Had al een idee dat daar een paar bitches bij de Oost eu matroesjka enclave zaten. Begreep dat 1 van hen water naar gegooid hadden. Die jongetjes waren niet voor reden vatbaar waren heel agressief en door deze buurt galmde van dodelijke ziektes. De agente waren klaar met ze en beveelde hun de buurt te verlaten, sterker nog ze werden eruit begeleid. Heel dom van een paar van de 4 werkte tegen en beledigde de wetsdienaars in functie. En dan komt een moment van toepaste geweld van de agenten: duwen en 1 kreeg zelfs een paar klappen van de knuppel. En dat werd einde drama. Ben er nooit geweest bij 1 van hen in 86 en dat zal na dit debacle zeker niet gebeuren.
 
Op donderdagavond 21 maart 2024 liep ik daar rond. Het was niet de avond om daar te zijn. Bij de kamers van 86 gebeurde er iets. Het was droog en ik zag een paar jonge wandelaars tegen agenten tekeer gaan. Had al een idee dat daar een paar bitches bij de Oost eu matroesjka enclave zaten. Begreep dat 1 van hen water naar gegooid hadden. Die jongetjes waren niet voor reden vatbaar waren heel agressief en door deze buurt galmde van dodelijke ziektes. De agente waren klaar met ze en beveelde hun de buurt te verlaten, sterker nog ze werden eruit begeleid. Heel dom van een paar van de 4 werkte tegen en beledigde de wetsdienaars in functie. En dan komt een moment van toepaste geweld van de agenten: duwen en 1 kreeg zelfs een paar klappen van de knuppel. En dat werd einde drama. Ben er nooit geweest bij 1 van hen in 86 en dat zal na dit debacle zeker niet gebeuren.
Ik kan herinneren dat de dames bij 86 vaak een arrogante ongeïnteresseerde houding uitstralen, zoals je zegt heb ik ook al een idee dat het gewoon bitches zijn, dat soort wijven zijn het niet waard om te bezoeken.
Dit soort wijven denken dat ze alles kunnen maken en dan huilen en politie bellen als een wandelaar het verkeerde gedrag van hun niet over zich heen laten lopen.

Ik heb dit ook een paar keer meegemaakt dat de dames de politie bellen, soms was ik op tijd weg gegaan maar ik heb ook 3 keer gehad dat de politie mij had staande gehouden in de straat en 1 keer mocht ik gewoon blijven en de andere 2 keren hebben ze mij alleen verzocht de straat te verlaten, een politie agent had tegen mij zelf ook gezegd van "Ik weet dat de dames zelf ook niet altijd goed zitten en fout kunnen zijn, maar probeer de volgende keer er gewoon niks van aan te trekken etc."
 
Ben er nooit geweest bij 1 van hen in 86 en dat zal na dit debacle zeker niet gebeuren.
Deze jongens waren bij andere ramen ook luidruchtig aanwezig, wilden volgens mij met 3 man met 1 dame.
Bij 86 k2 en andere raam waren ze ook vervelend, vervolgens gooit dame met water uit flesje, geen flesje dus. Toevallig komt politie langs, jongens spreken politie aan en klagen over de H..R!
Rest klopt over de afloop. Dame is niets te verwijten.
Door dit soort gasten voor het raam, lopen dames mogelijk klanten mis. Staan volgens mij meerdere goede recensies van de dames van 86.
 
Er staat nu een mooie dame op Geleenstraat 126a -k2. Dame heeft lang zwart haar tot op haar kont en ziet er verder zeer smakelijk uit. Ze werkt zowel dag als avond. Heeft iemand al ervaring met haar? Ze is best druk bezet.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik bezocht haar op haar derde dag. Ze toonde de prijzen op haar telefoon en heeft echt een prachtig lichaam, haar poesje is super strak. Dus wees alsjeblieft voorzichtig met haar, ze vroeg ook om niet te ruw te zijn. Ze spreekt nauwelijks Engels; ze sprak gewoon Roemeens tegen me, hoewel ik het niet begreep, haha. Ik ben van plan om binnenkort weer langs te gaan.
 
wie weet of carla geleenstraat 110 k6 vandaag aanwezig?

Die heb ik helaas al een tijdje niet gezien, maar kan zijn dat ik steeds te vroeg ben en haar daardoor misloop.

In het 110 k6 staat volgens mij (in elk geval overdag) al enige tijd Natalia\Editha

 
Die heb ik helaas al een tijdje niet gezien, maar kan zijn dat ik steeds te vroeg ben en haar daardoor misloop.

In het 110 k6 staat volgens mij (in elk geval overdag) al enige tijd Natalia\Editha

Is zij er vanavond ook ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan