Recensie Denisa, Den Haag, Doubletstraat 30k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
106
14/10/21
191
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 9. Denisa, de lieve liefhebster van talen

Nadat ik was binnengetrokken door Melissa en daarvan ontsnapt was, begaf ik mij naar pand 30 waar ik op kamer 2 een leuke dame zag met een zeer lieve en vriendelijke glimlach die ik eerder al had aangesproken en in gedachten had om te bezoeken.

Wat een leuke en lieve dame waar ik een heel gezellig gesprek mee had.

Toen ze me eenmaal begon te pijpen bleef ze maar doorgaan. Het is dat de muziek aanstond anders waren de smakkende geluiden alsof ze bezig was met het kreunend afzuigen van een lollie nog duidelijker te horen.

In cowgirl heeft ze me best hard bereden, ze liet het goed merken dat ze heel bekend is met een rodeo.

In missio geprobeerd af te maken. Ze maakte hierbij lekkere kreungeluiden en keek diep in mijn ogen, glimlachend en aanmoedigend dat ik haar lekker door kon beuken.

Superaardige dame die er van alles aan doet om je klaar te laten komen en zeker niet de kamer uit jaagt.

Ze liet me nog weten dat ze hield van talen en graag weer een nieuwe erbij wilde leren. Leuk, dit soort diepere gesprekken in plaats van de koetjes en kalfjes.

Ook voor mij weer een topper en wie weet voor extra's in de nabije toekomst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan