Recensie Inna (Roe), den haag, Doubletstraat 77k1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 100

Stamgast
Forumpionier
571
30/06/21
930
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nieuwe Roemeense dame in de straat. Qua uiterlijk lijkt ze op een kruising van Amanda balk (gouden kooi) en Claudia (26k2).

Ze heeft een leuke babbel en praat ook lekker met je mee over koetjes en kalfjes.

Pijpen doet ze goed en kijkt je ook aan. Diepe halen of likje hier en daar.
Ze heeft wel wat vlees om haar botten dus je moet er van houden. Voordeel is dat ze wel wat kan hebben dus hard neuken is geen probleem.

Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aantal weken geleden deze meid op een zaterdagavond bezocht, ik had haar al eerder een paar keer zien staan, en zag dat ze weinig klanten, had vaak ik dat geen goed teken,
Maar vandaag de stoute schoenen aangetrokken en na een paar rondjes te hebben gelopen gevraagd hoeveel ze wilde hebben, ze zie, € 40,00 voor 15 minuten, dat van de 15 minuten heb ik een dvp in de Doubletstraat nog niet eerder hebben horen zeggen.

Afijn ik naar binnen en pielemans een wasbeurtje gegeven, daarna kwam ze bij mij op bed en begon mij te pijpen, het viel mij wel op dat ze een klein buikje had, zonde voor zo'n mooie meid. Daarna heb ik haar dacht ik in twee standjes geneukt. Het hele gebeuren kwam allemaal een beetje vreemd op mij over, een beetje robotachtig en op de automatische piloot, en duidelijk met de gedachte ergens anders. Al met al een niet zo'n goede ervaring, Te kil voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan