Recensie Destiny, Keerbergen 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AvgBanana

Wandelaar
63
28/09/21
50
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-destiny-ontvangt-in-haar-eigen-exclusieve-wellenss-video.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had zin in een kwalitatief bezoekje waarvan ik zeker was van een goede service.
Ik belde voor wat info en ging voor de full service.
Destiny haar website straalde dit uit, dus ik waagde mijn kans en ik ben blij dat ik het heb gedaan.
Ter info: De gewone service (200 €/u) is massage + hj/bj (geen intiem).
Is de dame in de foto's en zeer aangenaam in omgang.
Aangekomen in een zeer mooie, luxe omgeving.
Bij aankomst rustig een drankje, dan douche.
Begonnen met een massage die overging in een sensuele body massage. Ze geeft dan kussen die overgaan in kussen met de tong.
Daarna bj, 69, vingeren, cowgirl en doggy.
Ze begon rustig met haar bj, die strakker en strakker werd. Heb me moeten inhouden en haar moeten doen stoppen, want ik hield het niet meer vol.
Ze is heeft een strak lichaam (met buikwandcorrectie, bewerkte boobies) en een strak poesje.
Ik ben zeer tevreden over de service. Ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen.
Herhalingsgevaar: groot, als ik er het geld voor heb.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/destiny-black-parel-ontvangt-in-haar-exclusieve-wellness.html
Totale kosten (in euro)
300
Heb deze dame al een paar keer bezocht - gegaan voor de luxe met wellness.
Is zeer geil om BJ te krijgen in de douche, turks stoombad en jaccuzzi.
Fijne dame die doet wat ze beloofd.
Rustige straat - rustige omgeving op de buiten
 
Ze geeft deze dienstverlening al vele jaren en toch maar 2 recensies.. Vreemd?
Tja, er wordt op dit forum nu éénmaal heel veel gelezen en betrekkelijk weinig geschreven (recensies). Aangezien je zelf op 10.5 maanden tijd geen enkele recensie geschreven hebt, kan je dat toch moeilijk vreemd vinden?
 
Deze Destiny, heeft die iets te maken met Maya https://www.redlights.be/profiel/maya-1879/ of zijn dat gewoon verschillende dames die zeer gelijkaardig uitzien en service aanbieden ?
Helemaal niet.
Maya ontvangt nu in Brasschaat in een mooi appartement.
Maar voor de rest was het niet veel soeps. Dus het was "an once in lifetime experience" voor mij (heeft voordien op verschillende adressen in het Antwerpse gewerkt, ook in Knokke)
Had wel een recensie geschreven op het ander ter ziele gegane forum....
 
Helemaal niet.
Maya ontvangt nu in Brasschaat in een mooi appartement.
Maar voor de rest was het niet veel soeps. Dus het was "an once in lifetime experience" voor mij (heeft voordien op verschillende adressen in het Antwerpse gewerkt, ook in Knokke)
Had wel een recensie geschreven op het ander ter ziele gegane forum....
Mag ik even vragen, welk het andere forum is? Alvast bedankt.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik tegenstelling van de andere reviews is mijn ervaring (wel al even geleden) niet zo lovend. Met name omdat ik het enigste waar ze in vergelijking tot de standaard DVP mee uitblinkt is haar locatie en de entourage. Werkelijk een fantastische ruimte waar ze in ontvangt. Maar ik vind dat alleen geen € 250 per uur waard want ik kom niet voor de luxe maar voor de dame zelf. Ze heeft een fantastisch figuurtje en ik hou van gezwollen tieten en die heeft ze en staan prachtig. Ik had 50€ extra voor full opties maar daar had ze niet veel zin in leek het. Ik probeerde wel te vingeren maar ze ontweek meer dan dat ze liet merken er zin in te hebben. Massage is goed maar geen 11 wat ik voor dit geld zou mogen verwachten is dat het meeste toch minimaal een 8 op 10 mag zijn. Kort daarna ben ik naar Emanuelles angels geweest en heb daar meer genoten voor € 50 dan hier bij Destiny. Waar ik eigenlijk voor kwam was het squirten maar dat ging niet altijd vertelde ze me. Dan moet je ook niet als enigste in je mogelijkheden met "squirten" adverteren is op zn minst misleidend. Dus wat ze hier boven allemaal schrijven zal best waar zijn maar voor mij geen enkel herhalingsgevaar aanwezig. Intiem kwamen we zelfs helemaal niet aan toe omdat ze me na 45 mn vrij fors aftrok.
 
Ben vele malen naar deze droomvrouw geweest en heb er altijd een geweldige service gekregen, haar zaak is op en top hygiënisch.
Ze laat haar helemaal gaan als het tussen beide clickt, wat wel heel belangrijs is voor haar je persoonlijke hygiëne.
Ik ben echt verslaaft aan haar, ga er maandelijks enkele keren genieten.
 
Hlemaal mee eens: ik zou echt niet weten wat te verbeteren ... Was voor mij een erg goede ervaring. De locatie is high end en Destiny doet niet onder.
Geen herhalingsgevaar, maar herhalingszekerheid!
 
Ken destiny al jaren. Uiterst professioneel. Ken echt geen enkele dame die zo correct en respectvol omgaat met haar klanten. Zeer hygiënisch. Zeer betrokken. En op alle gebied service van 5-sterren niveau. Ze verwacht evenveel respectvol gedrag en persoonlijke hygiëne terug. Dat lijkt me ook heel normaal voor de inspanningen die zij doet voor haar klanten. Daarzonder kan het heel logischerwijs al eens niet clicken. Heel menselijk als je het mij vraagt. Ben er 100% van overtuigd dat als respect én persoonlijke hygiene goed zitten, je niet anders dan een heel heel heel fijne ervaring bij destiny kunt opdoen. En inderdaad haar wellness is topklasse net als de dame zelf. Volledig naar haar goede smaak ingevuld. Vergelijkingen met andere dames gaan hier helemaal niet op. Iedere dame is anders, werkt anders en doet dat in andere omstandigheden. Feit is dat Destiny een geweldig toppertje is en zoals ik haar ken zal ze dat ook blijven! Volledig buiten categorie zelfs wat mij betreft.
 
Destiny had op hookers.nl niks dan lovende recensies.

Ze doet veel voor jou als jij hygiënisch bent, net zoals je van haar verwacht.

@Jaydeepee

Je hebt nog geen ervaring met haar maar je kan wel al redenen verzinnen waarom zij toch zo slecht is?

Geen onzin verspreiden als je niet eens op bezoek bent geweest.

Mvg,
B
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gisteren Destiny een berichtje gestuurd en mocht diezelfde avond nog langskomen voor 1u vip massage.
Ze blijft toch dat mooi, afgetraind lichaam behouden hoor :giggle:
Het douche moment, opbouw van de massage en de massage zelf is steeds van een topniveau, als je hygiënisch bent is er véél mogelijk!
Kom hier graag en zal zeker nog eens langskomen 😇
 
De enige geloofwaardige recensie hier is voor mij die van @plamuur dus laat ik deze dame netjes links liggen.

De vele "reminders" hier met alleen commentaar op dit topic helpen de geloofwaardigheid van de prestaties uiteraard ook niet vooruit, in tegendeel, zoals altijd is dat voor mij een terechte reden om de dame te vermijden.
 
De enige geloofwaardige recensie hier is voor mij die van @plamuur dus laat ik deze dame netjes links liggen.

De vele "reminders" hier met alleen commentaar op dit topic helpen de geloofwaardigheid van de prestaties uiteraard ook niet vooruit, in tegendeel, zoals altijd is dat voor mij een terechte reden om de dame te vermij
Dat is jouw goed recht, de mensen die beter weten en haar appreciëren zullen daar anders over denken.

Het feit dat de dame enkel maar positieve reacties had op hookers.nl zegt genoeg naar mijn mening.
 
De enige geloofwaardige recensie hier is voor mij die van @plamuur dus laat ik deze dame netjes links liggen.

De vele "reminders" hier met alleen commentaar op dit topic helpen de geloofwaardigheid van de prestaties uiteraard ook niet vooruit, in tegendeel, zoals altijd is dat voor mij een terechte reden om de dame te vermijden.
Maak dan is een afspraak zodat je het zelf kan ervaren.
 
Is dat niet gewoon Naomi, ex all-in in Diegem en momenteel actief in Meise onder andere naam. Ik denk van wel. Wel een heet gevalletje die, destijds super ervaringen mee gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan