Algemeen Deventer algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En het pand daarnaast (8?) stort bijna in. Hangt van duct tape aan elkaar. Andere kant op (17-24) is alles leeg. Zo lijkt het tenminste wanneer je over de brug Deventer komt binnenrijden. En 17-19 is zo te zien na de bouw nooit in gebruik geweest, het bordje van de aannemer hangt al 15 jaar achter het raam.

Zo jammer dit. Laat de gemeente alles opkopen en er een gereguleerd erotisch centrum van maken. Zoals ze in Amsterdam willen. Goed voor de dames, de wandelaars en voor de stad.

Ik was hier dinsdagavond.
Man man, wat een treurnis alom hier. Het is hier echt over. Geen vergelijk meer met zo'n 15 jaar terug.
Ik telde slechts 2 latina's die er uit zagen alsof ze net zo oud waren als de straat zelf.
Snel doorgelopen de Brink op en daar genoten van een lekker koel glas bier en daarna Deventer snel verlaten.

Ik was hier dinsdagavond.
Man man, wat een treurnis alom hier. Het is hier echt over. Geen vergelijk meer met zo'n 15 jaar terug.
Ik telde slechts 2 latina's die er uit zagen alsof ze net zo oud waren als de straat zelf.
Snel doorgelopen de Brink op en daar genoten van een lekker koel glas bier en daarna Deventer snel verlaten.
Ik was daar op vrijdag is drukker dan dinsdag denk ik.

Laatst bewerkt:
Gisteravond nog even met m'n fiets via Teuge en Twello vanuit Apeldoorn richting Deventer gefietst.
Dan kom je uit bij de Bokkingshang. Jullie weten wel, die rosse buurt waar het 17 jaar geleden een drukte van belang was en het vol zat met mooie meiden.
Nou, daarvan is niets overgebleven op een viertal overjarige latina's na dan.
Dan zie je dat de Nederlandse staat er toch best wel goed in is geslaagd de prostitutie in Nederland finaal de nek om te draaien.
Wat een treurnis daar.
In de stad in die yuppen restaurantjes, daar zit het dan wel weer bomvol. Maar daar hebben wij als hoerenlopers niets aan.
Als je nog wat vertier wilt op dit vlak, dan ben je best wel verplicht de grens over te gaan richting Duitsland waar de prostitutie groeit en bloeit.

Bijlagen

• IMG_20250901_211337.jpg
    IMG_20250901_211337.jpg
    117,2 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan