Algemeen Deventer algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Zondag 04-07 moest ik voor een prive-aangelegenheid in Deventer zijn. Op de terugweg vanuit het centrum richting auto was de bokkingshang 200m omlopen, dus nog even erlangs gelopen (voor 2006 kwam ik hierbij wekelijks).

Nou, wat ik aantrof leek wel een afbraak-buurt.
Oudste pand vanaf het centrum in verval, houten platen voor de ramen die volgeplakt waren met reclame-posters.
Daarna volgens mij pand 10 of 12, 3 dames, alle 50+ en latina-uiterlijk. Daarna alleen maar lege ramen, sommige van graffiti voorzien.

Ach, maar meteen weer omgedraaid en na mijn auto gelopen. Hier heeft niemand meer wat te zoeken.
 
Zondag 04-07 moest ik voor een prive-aangelegenheid in Deventer zijn. Op de terugweg vanuit het centrum richting auto was de bokkingshang 200m omlopen, dus nog even erlangs gelopen (voor 2006 kwam ik hierbij wekelijks).

Nou, wat ik aantrof leek wel een afbraak-buurt.
Oudste pand vanaf het centrum in verval, houten platen voor de ramen die volgeplakt waren met reclame-posters.
Daarna volgens mij pand 10 of 12, 3 dames, alle 50+ en latina-uiterlijk. Daarna alleen maar lege ramen, sommige van graffiti voorzien.

Ach, maar meteen weer omgedraaid en na mijn auto gelopen. Hier heeft niemand meer wat te zoeken.
Ik kan dit alleen maar bevestigen. Treurig aangezicht.
 
Dan kunnen ze beter de boel daar opdoeken. Het was niet de beste raambuurt van Nederland, maar je kon wel eens geluk hebben. Zo'n jaar of 10 -12 geleden was ik er voor het laatst, dat was nog voor de sluiting van de meeste panden. Toen nog gekamerd met een onvervalst Nederlands studente-meid. Zo goed bevallen dat ik 2 dagen later haar nogmaals heb bezocht. Toen ik een weekje daarna voor de 3e keer wilde gaan, was het vogeltje gevlogen.
Kan je je anno 2021 toch niet meer voorstellen. Die meiden zitten tegenwoordig te internetten en vinden, als ze er op uit zijn, daar wel hun dates. Voorbij is de charme, de spanning, de opwinding en de keuzestress van die mooie wandeltijd in de Nederlandse raambuurten.
 
Laatst bewerkt:

Raamprostitutie aan de Bokkingshang Deventer

In Deventer was er een haven met winkels voor scheepsbenodigdheden waar haringen werden opgehangen om ze tot bokkingen te roken. Dit heette de Bokkingshang. De haven is al in de eerste helft van de twintigste eeuw gedempt maar de straat Bokkingshang bestaat nog steeds. In de jaren zestig is toen daar de raamprostitutie neergestreken. In 1973 kregen de vrouwen gezelschap van het COC dat daar een pandje bettrok. Het COC verhuisde maar de raamprostitutie is er anno 2017 nog steeds, zij het in een onttakelde vorm.

De GGD telde er in 2003 49 raamwerkplekken. Anno 2017 zijn het er nog elf. De gemeente heeft namelijk een aantal ramen gesloten op grond van de wet BIBOB (Bevordering Integriteitsbeoordelingen door het Openbaar Bestuur). Krachtens deze wet kunnen ondernemers die verdacht worden van het investeren van geld uit criminele activiteiten of van financiële banden met criminelen een vergunning worden geweigerd.
De exploitant in kwestie had onder de naam Azalea BV het pand van zonen/ dochters van de (criminele) eigenaar van stichting FGH Vastgoed III gehuurd. Daardoor was de exploitant direct verbonden met de eerder veroordeelde eigenaar van de stichting, de vader, tevens de economische eigenaar. Hij was veroordeeld wegens fiscale fraude, drugshandel, geweldsdelicten en verboden wapenbezit. De gemeente kreeg in hoger beroep bij de Raad van State gelijk.
 
Jammer. Zo'n 20 jaar geleden nog een aardige bezetting met ook nog jonge meiden ertussen. Ik had er geregeld afspraakjes met leuke latina meisjes. Ik kan me Katerina nog herinneren, Spaans/Venezolaanse, afkomstig van het Spijkerkwartier (moet dan rond 2004 geweest zijn). Leek een beetje op JLo. Jammer dat die mooie tijden aan de Bokkinghang voorbij zijn.
 
's-avonds zitten er nog een paar verdwaalde dames. Doen hun best maar is niet meer het niveau van vroeger. Hopelijk staat de Gemeente tzt weer prostitutie toe. Maar op dit moment om te huilen
 
Het was afgelopen weekend veel te rustig wat de dames betreft in Deventer....Zondagavond 3 dames gezien... 1 Nederlandse op nummer 10...1 wel goed uitziende blonde Latina op nummer 12 k1...en 1 donkere dame met tattoo`s op nummer 15...:cautious:

Rolly:cool:
 
In ieder geval zijn die graairaven die van alles beloofden en 0 service gaven tot op heden nog weggestuurd...de dames die er de afgelopen weken zaten kwamen hun afspraken wel na.
 
Er loopt wel eens iemand door de straat die nogal veel van Duitsland weet over bijv. Duisburg dat daar wel genoeg aanbod is en partytref Xanten Duitsland dat je daar 100 euro betaald voor 3 uur plezier waar eten en drinken bij in is begrepen wat ik begreep is dat je in die 3 uur lekker je gang kunt gaan
 
Er loopt wel eens iemand door de straat die nogal veel van Duitsland weet over bijv. Duisburg dat daar wel genoeg aanbod is en partytref Xanten Duitsland dat je daar 100 euro betaald voor 3 uur plezier waar eten en drinken bij in is begrepen wat ik begreep is dat je in die 3 uur lekker je gang kunt gaan
Zover ik heb begrepen was dat zo. Ik ben er zelf nooit geweest maar een vriend kwam daar nog regelmatig en vroeg vaak of ik meeging. Toen heette het partytreff xanten. Deze zou later zijn overgenomen door anderen en is het niet meer zoals toen. Die vriend is er daarna nooit meer geweest.
 
In ieder geval zijn die graairaven die van alles beloofden en 0 service gaven tot op heden nog weggestuurd...de dames die er de afgelopen weken zaten kwamen hun afspraken wel na.
Zitten ze daar nog dan? Zover ik weet, zaten er een paar oud gedienden die enkel nog een drinken tourist wisten te strikken.
 
Ja 3 uur plezier voor 100 euro in Xanten...aan de deur 35 euro betalen...45 euro per gebruik dame...frisdrank gratis...bier 5 euro half warme patat en lauwe pizza gratis...maar dat was mijn ervaring daar
 
Zover ik heb begrepen was dat zo. Ik ben er zelf nooit geweest maar een vriend kwam daar nog regelmatig en vroeg vaak of ik meeging. Toen heette het partytreff xanten. Deze zou later zijn overgenomen door anderen en is het niet meer zoals toen. Die vriend is er daarna nooit meer geweest.
En met deze hoge brandstofprijzen wordt de drempel ook steeds hoger om erheen te gaan
 
Tja, Joy...ze is niet mijn ding...200 euries voor een uurtje...met 20 minuten is ze eigenlijk wel klaar en met 35 minuten is het toch wel de bedoeling dat je opgerot bent. Dat was mijn ervaring in ieder geval. Nu wordt er op Kinky steeds vaker E. 200,=voor een uur gevraagd...Nu heb ik niet alle meiden van Kinky, maar een 5-tal dames voor thuisontvangst over de vloer gehad zo vanaf oktober 2021...op 1 na allemaal dezelfde werkwijze...E. 200 euro pakken...liefst meer...veel beloven maar eigenlijk alleen P+N en misschien 2 standjes krijgen....Na 15 minuten hoorde ik de eerste keer de claxon van de chauffeur...na 35 minuten de 2e keer en dan heb je waarschijnlijk vlooien in je huis want dames weten eigenlijk niet hoe snel ze weg moeten komen....Misschien Kinky beleid? Wel jammer...kan me nog een aantal dames...Latinas....herinneren zo net voor dat hele Corona gedoe...E. 120,= tot E. 150 voor een uur...en o man o man...wat een service. Maar die zijn er helaas niet meer....niet in omgeving Apeldoorn/Deventer i.i.g.

Rolly :cool:
 
Het probleem is vaak dat exploitanten geen cent uit willen geven aan onderhoud of werkzaamheden.

Ik bemiddel hier en daar wel eens voor de koop of verkoop van een seksbedrijf, maar ook ik trof vaak genoeg geborgen gebreken aan die initieel niet verteld werden. En het komt allemaal op hetzelfde neer. Men wil geen geld uitgeven voor onderhoud. Zo simpel is het.

In Hengelo had je vroeger jaren een privehuis. Eva was de naam. Ik kwam altijd bij de kapper ernaast, maar die zei ook al, bekijk het verschil van onze pand eens met die van hun (2 onder 1 kap). Later was dat overgenomen door de zoon van Jan bik als ik me niet vergis, en toen kwam die landelijke inval. Klaar.

Komt ook niets meer voor in de plaats terug. Had ooit een klant die een privehuis overgenomen had. Alles leek goed op het eerste oog. Maar de verwarming deedt het niet. De gordijnen zaten "vastgespijkerd" en kon je niets mee. Bepaalde dingen waren niet veilig meer zoals electriciteit en problemen met de brandweer ivm brandveiligheid. Shit dat wel voor rekening van koper is.
 
Jezuss man ik heb nog noooiitttt zo n trieste redlight gezien. Ik was hier toevallig in de buurt in apeldoorn. Dus dacht effe langs deventer. Wel geteld 4 dames allemaal oude lelijke vrouwen pfff zou geen eens gratis naar binnen gaan. De andere kamers waren allemaal leeg en word naar mijn idee niet gebruikt. ben binnen 5 min weggegaan. tyfus buurt
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan