Recensie Diana, Antwerpen, Schippersstraat 36/2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Billy's hobby

Wandelaar
Forumpionier
45
07/07/21
26
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze Roemeense is 1 van mijn favorieten. Staat in de SS, nummer weet ik niet van buiten, rechterkant vanaf de VT. Ze heeft een naambordje.
Is vanaf vandaag met verlof en komt terug op 25 januari 2022.
 
Inderdaad. Lijken behoorlijk veel op elkaar. Bekijk alleen de krul in hun haar nog maar, en je ziet al een duidelijke gelijkenis.
 
Nu Diana 10kg is afgevallen en Alexandra 10 is bijgekomen trekken ze enorm op mekaar. Wees maar zeker dat het zusters zijn want ik zat vroeger met beiden op facebook.
 
Heb me ook in deze niets terzake doende isuue verdiept. Heb ze gisteren beiden eens goed bekeken.
Eén volle minuut voor hun ramen staan gapen naar hun gezicht en body.

En inderdaad ze gelijken verdomd goed op mekaar.
En Alexandra zal ik ooit toch eens bezoeken .... denk ik ....
Alexandra moet je zeker eens bezoeken. Is een echte aanrader. Ik heb haar vroeger vaak bezocht. Tegenwoordig komt het er helaas niet meer van. Ik ging altijd uitermate tevreden buiten.
 
Ik zag Diana vandaag staan maar heb haar zus Alexandra gekozen op ss31 waar ik een goede klik mee heb. Ik wist niet dat ze zussen waren. Als ze zo tof is als haar zus moet ik mss hier eens op verkenning gaan. Vroeger vertelde Alexandra soms over haar zus maar niet dat ze ook Dvp was. Is Diana al lang in Antwerpen actief?
 
Ik zag Diana vandaag staan maar heb haar zus Alexandra gekozen op ss31 waar ik een goede klik mee heb. Ik wist niet dat ze zussen waren. Als ze zo tof is als haar zus moet ik mss hier eens op verkenning gaan. Vroeger vertelde Alexandra soms over haar zus maar niet dat ze ook Dvp was. Is Diana al lang in Antwerpen actief?
Ik vermoed al een jaar of 5/6. Zij heeft ook eerst jaren in Spanje gewerkt.
 
Mijn volgende bezoek aan Antwerpen ga ik Diana eens neuken nu ik weet dat ze zeker zo goed is als haar zus Alexandra. Ik kijk er naar uit. Bij Alexandra is voor 100€ tz inbegrepen. Bij Diana ook??? Wie kan dit bevestigen.
 
Mijn volgende bezoek aan Antwerpen ga ik Diana eens neuken nu ik weet dat ze zeker zo goed is als haar zus Alexandra. Ik kijk er naar uit. Bij Alexandra is voor 100€ tz inbegrepen. Bij Diana ook??? Wie kan dit bevestigen.
Toen ik Alexandra veelvuldig bezocht zat tongzoenen zelfs in het standaardpakket van €50.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week vrijdag deze vrouw bezocht. Een erg fijne ervaring. De normale dingen voor € 50 maar wel een half uur binnen geweest. Mocht ik voor mijn werk nog eens richting Antwerpen mogen, dan kies ik vrij zeker nogmaals voor haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Omdat Maria VT33 er niet was en Alexandra SS31 ook niet twijfelde ik tussen Christina VTc en Diana. Omdat ik Diana nog nooit heb bezocht gekozen voor haar. Ze is idd de jongere zus van Alexandra (11 maanden) die vandaag een dag vrij had genomen. De service is even goed als die van haar zus. TZ met het tipje van de tong pijpen met condoom en lekker neuken. Ook op mijn vraag hield ze haar sexy high heels aan en kon ik terwijl ze me pijpte haar voetjes likken en betasten die een lichte zweetgeur hadden waar ik van hou. Ik vind Alexandra we net iets knapper maar de service was top. Ga ik terug? Ik denk dat die kans wel groot is. Weer iemand op mijn lijstje van leuke dames waar je lekkere sexy mee kan beleven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan