Recensie Diana, Antwerpen, Schippersstraat 36/2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was al vele keren voorbij haar raam gewandeld en was altijd al gefascineerd door die grote borsten. Dan enige tijd geleden toch maar beslist om eens bij haar langs te gaan.

Het was aangenaam om te voelen dat ze natuurlijke borsten heeft, ben niet zo een fan van silicone. Het is een heel lieve dame waarbij je je direct goed voelt. Lekker aan die heerlijke tepels zuigen, beffen, tongzoenen en daarna 69, on top (was zeer goed, zeker met het zicht op die heerlijke borsten)en missio om af te sluiten. Is ook makkelijk om met haar een leuk gesprek te hebben. Ben er met een heel goed gevoel naar buiten gegaan. Ze gaat me zeker terug zien, is een fijne dame.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer fijne dame! Haar Engels is goed en je hebt er direct een toffe babbel mee. Haar pijpkunsten zijn naar mijn mening top! Lekker wat teasen tussen door en gingen we ook even 69. Waardoor ze wel erg in de stemming leek. Intiem was ook prima en lekker explosief.

Een van de betere dames die ik al een bezoekje heb gebracht!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan