Dilemma

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een echt amateurtje zal ze wel niet zijn. Dat zijn dingen die jij jezelf wijsmaakt. Verder zou ik de gok niet wagen voor dit geld zonder haar gezien te hebben.

Foto's is niet veel van te zeggen. In realiteit valt het vaak eerder tegen dan mee. Afgaande op de foto's heeft ze geen killerbody. Als ze dan ook nog een rotkop heeft, dan is 300 euro duur betaald...
 
Een echt amateurtje zal ze wel niet zijn. Dat zijn dingen die jij jezelf wijsmaakt. Verder zou ik de gok niet wagen voor dit geld zonder haar gezien te hebben.

Foto's is niet veel van te zeggen. In realiteit valt het vaak eerder tegen dan mee. Afgaande op de foto's heeft ze geen killerbody. Als ze dan ook nog een rotkop heeft, dan is 300 euro duur betaald...
Wat is er mis met haar lijf? Ofja wat wordt er verstaan onder een echte killerbody?
 
Als ik jou was zou ik wel een wandeltelefoon nemen, op mijn wandeltelefoon krijg ik soms nepberichten van de bank en post.nl en ik ben ook een paar keer vanuit engeland gebeld, dat wil je toch niet op je privetelefoon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan