Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb wel weer wat bijgeleerd, van dat coke op je lul smeren en dan pzc vragen, wat een mafketels

Ik moest een disclaimer op de website plaatsen na dat incident dat men dat niet meer mag doen. De dame was zich van niets bewust, vondt het pijpen wat zout maar ja een beetje schipper vaart ook door de rode zee.

Na 15 minuten voelde ze haar lippen niet meer en in de auto werd pas duidelijk wat er gebeurd was. Klant meteen op blacklist + fakerlijst. Dat is gewoon kut idioot om zonder mede weten in zoiets te flikken.
 
Veerlex, ik lees hier vaak van dames die schrijven, dat ze vinden dat ze een gewone baan hebben als sexwerker, maar hier schrijf je toch, dat dat niet helemaal zo is.

Overigens ben ik het wel met je eens, mbt tot je beweegredenen om bepaalde klanten te weigeren.
We hebben wel gewoon een baan die respect verdiend, net als ieder ander. Maar we hebben geen standaard beroep en zo moet het ook niet worden. We hebben daarom ook speciale voorwaarden, regels, werkplekken en regelingen etc, die zouden verdwijnen als we gaan horen tot standaard beroepen (incl het weigeren van klanten om welke redenen dan ook)
 
deze discussie schiet alle kanten op. Wat mij betreft is iedere dame volledig vrij om zelf te bepalen of ze een klant wel of niet aanneemt, heeft in mijn beleving echt helemaal niets met racisme te maken.
Maar als ze alleen die klanten weigert vanwege een bepaalde huidskleur of afkomst, is dat toch racisme ?
 
Is het dan niet beter om ook aangifte te doen? Je wilt toch dat zulke hufters aangepakt worden.
Voor alle dvp's is daar een speciaal platform voor door een organisatie die ook hulp verleend en helpt bij aangiftes.
Maar als ze alleen die klanten weigert vanwege een bepaalde huidskleur of afkomst, is dat toch racisme ?
Dan is ze toch maar racistisch? Als je gaat lopen janken omdat een dame je geld niet hoeft voor seks omdat je een bepaalde huidskleur of afkomst hebt, vind ik je wel een beetje kleinzerig hoor. Daar sta je toch als vent boven en door naar de volgende? Of ben ik nu ook racistisch?
 
Twee observaties:

Sommige dames die mannen van Noord-Afrikaanse en/of Turkse afkomst weigeren, zijn zelf van niet-Nederlandse afkomst.
Joh in elk land komt een vorm van discriminatie voor. Thaise en Indiers? Gaan ook niet echt lekker bv ;)

Feit is dat een DVP logisch voorkeuren kan en mag hebben. En of het discriminatie is dat is feitelijk ondergeschikt
 
Aan het doen van aangifte zitten wat haken en ogen. De dame komt in dat geval met volle tenaamstelling erin. Politie is ook niet echt happig op dit soort zaken. Het wordt snel afgewuifd omdat de prioriteit op geheel andere zaken ligt.

Het kan wel echt gevaarlijk zijn.
 
Dames hebben het recht om zelf te bepalen met wie ze wel, en niet, intiem willen doen.

Sorry maar er is een overgroot deel van getinte mannen die het verkloot hebben voor de rest. Ook in mijn periode maakte we de meest vervelende dingen mee, condoom eraf getrokken (opzettelijk), geld stelen terwijl de dame aan het douchen was, de telefoon grijpen, snel eigen nr bellen zodat men het nummer van de dame prive had, behandelen als regelrechte hoer, coke op penis smeren en niks vertellen met PZC, en ga zo maar door....

Het is bijna altijd gezeik.
Wel goed dat je opzettelijk benadrukt. Want dit kan inderdaad ook per ongeluk gebeuren of door een verkeerd omdoen van de dame, geklungel met massageolie en dan is de klant mogelijk een nog groter slachtoffer, althans loopt mogelijk meer risico.
 
Voor alle dvp's is daar een speciaal platform voor door een organisatie die ook hulp verleend en helpt bij aangiftes.

Dan is ze toch maar racistisch? Als je gaat lopen janken omdat een dame je geld niet hoeft voor seks omdat je een bepaalde huidskleur of afkomst hebt, vind ik je wel een beetje kleinzerig hoor. Daar sta je toch als vent boven en door naar de volgende? Of ben ik nu ook racistisch?
Dat is niet racistisch je bent toch vrij om te kiezen welk cliënteel je zelf wil.
 
Wel goed dat je opzettelijk benadrukt. Want dit kan inderdaad ook per ongeluk gebeuren of door een verkeerd omdoen van de dame, geklungel met massageolie en dan is de klant mogelijk een nog groter slachtoffer, althans loopt mogelijk meer risico.

Opzettelijk ja, op z'n hondjes, en wanneer ze niet kijkt gauw het condoom afdoen en te penetreren zonder.

Ik zeg je in de jaren 80 / 90 kwam je daar niet meer mee weg hoor. Je werd gewoon in elkaar geslagen als je zoiets in je hoofd als klant haalde. Je hele huis aan gort geslagen ook nog. De tievus met je.
 
Dan is ze toch maar racistisch? Als je gaat lopen janken omdat een dame je geld niet hoeft voor seks omdat je een bepaalde huidskleur of afkomst hebt, vind ik je wel een beetje kleinzerig hoor. Daar sta je toch als vent boven en door naar de volgende? Of ben ik nu ook racistisch?

Alleen komt dat ook voor indien ze solliciteren, naar een kroeg willen, door de politie worden staande gehouden......etc. Onderscheid maken op ras, geslacht, leeftijd of seksuele geaardheid is discriminatie en geen grijs gebied maar gewoon strafbaar.

Het grijze gebied is pas, dat je als welk beroep dan ook, niet elke dienst zomaar moet aannemen. Alleen al weiger je stelselmatig op basis van ras, geslacht, leeftijd of seksuele geaardheid, dan is er sprake van discriminatie. Er is geen sexclub in Nederland die op de website al duidelijk maakt dat bepaalde bevolkingsgroepen sowieso al niet welkom zijn.
 
Laat ik duidelijk zijn: ik ben absoluut geen racist. Ik geloof erin dat als we interesse n elkaar hebben, dat afkomst niet uitmaakt. Toch heb ik al met zo'n 30-40 dvp's seks gehad en in de small talk vraag ik dan altijd naar leuke ervaringen waardoor slechte soms ook aan bod komen en allemaal weren ze heren van Noord Afrikaanse afkomst, met soms de vreselijkste verhalen. Ik vind dit sneu voor de heren die zich wel kunnen gedragen. Maar er lopen een aantal debielen rond. Nu zal denk ik 90% vd klanten wit zijn en daar heb je ook debielen tussen die zich niet gedragen.
Dat kan ,ben ook bij een Dame geweest en die zei ook veel last van
Recentelijk melde een lid, in een door mij gestarte recensie, dat de Dame in kwestie geen klanten met een donkere huidskleur accepteerde.

Discriminatie riep een lid meteen. Tsja, ergens is dat ook wel zo natuurlijk. Maar zie het eens andersom. Wij klanten scrollen door de advertenties heen en maken onze keuze. De Advertenties die ons niet aanstaan slaan we over. Ergens is dat net zo goed onderscheid maken. Tenslotte hebben we nu eenmaal onze voorkeuren en daar gaan we voor.

Nu een Dame, die zal ook haar zo haar voorkeuren hebben. Is het weigeren van een klant op basis van afkomst echt not done? Persoonlijk vind ik het prima als er in de advertentie te lezen wat de Dame haar voorkeuren zijn. Liever eerlijk zijn, dan dat je een klant aan de deur moet weigeren, toch?. Leeftijd is bijvoorbeeld zo'n punt. Een enkele keer zie het in een advertentie staan en ik lees het hier ook wel eens. Zelf ben ik de vijftig al voorbij en ik vraag het op de app meestal wel. Een maal kreeg ik te horen dat ik te oud was. Prima, liever van te voren vertellen dan dat ik voor niets moet rijden.

Kijk wij klanten hebben het gemakkelijk, staat de Dame ons niet aan dan gaan we weer weg. Vervelend als je een eind hebt moeten rijden. Maar zie het nu eens vanuit het standpunt van een Dame. Er staat een klant voor de deur die je helemaal niet ziet zitten. Kans dat hij pislink wordt als je hem wegstuurt. Iets wat wel begrijpelijk is als de klant van ver kwam. Maar ondertussen zit je er wel mee in je maag; zie hem maar eens kwijt te raken. Nee, ik heb wel begrip voor een wensenlijstje in een advertentie. Niet leuk voor wie niet welkom is, maar het is beter en veiliger voor een Dame.

Wil je hier je ei over kwijt, dan is deze draad er dé plek voor. Niet de recensiedraden zelf. Val mij er niet persoonlijk op aan. Ik geef geen aanzet om te discrimineren, maar zie het ook eens vanuit het standpunt van de sexwerker. Het is nu eenmaal het meest intieme beroep en dat oefen je niet met zo maar iedereen uit.

Groet, groentje
 
Dat is niet racistisch je bent toch vrij om te kiezen welk cliënteel je zelf wil.
Ja je mag zelf je klanten kiezen, nee je mag geen onderscheid maken vanuit een rasistisch motief
ene sluit andere dus niet uit

Op zich mag je als ondernemer zaken doen met wie je maar wil en mag je dus ook klanten weigeren, al moet er dan wel een duidelijke grond zijn. Het mag duidelijk zijn dat discriminatoire gronden uiteraard niet mogen.
 
Dat van zichzelf bellen is trouwens echt zo creepy!

In mijn ervaring heb ik niet met 1 speciale etnische groep last gehad.
Maar ik erken wel, dat als er een traumatische ervaring ontstaat je al op je hoede wordt. En als dit er meerdere zijn uit een specifieke etnische groep, je dan uit zelfbescherming de hele groep gaat mijden en/of wantrouwen.
Zo werkt het brein nou eenmaal.

Persoonlijk mijd ik personen die passief agressief zijn. Toen ik nog in een privé huis werkte, maakte ik dat ook wel mee. Maakte de huidkleur niet echt bij uit.
Sommige mannen willen geen nee horen op bepaalde wensen. En ipv genieten wat er wél mogelijk is, dan proberen te manipuleren om datgeen wat je als dvp niet wilt, wel voor elkaar te krijgen.
Maar goed in een advertentie kan je niet zetten: Niet beschikbaar voor passief agressievelingen.
Het is dan een kwestie van mensen leren lezen, door middel van de communicatie.
En alsnog kan je ernaast zitten.

Dat vd coke had ik overigens alleen met blanke/witte mannen 😅
Wat bizar is met coke is dat een man zo zeer met zichzelf bezig is dat er meestal geen penetratie mogelijk is. Verder smijten ze met geld 💁‍♀️ Betalen voor een dienst die je niet afneemt. Dus ik snap dat eigenlijk niet lol.
Ik ben niet in voor white parties in ieder geval. 😅
Inderdaad, er worden bepaalde dingen door elkaar gehaald….
Mijn vrouw date ook niet graag met een bepaalde bevolkingsgroep dat is meer ivm respect en benadering naar een dame toe.
Betreffende drugs is idd meestal de Vlamingen… ze snuiven teveel en kunnen dan niks meer…. Zo ontstaat er irritaties op date door zowel de man als de vrouw 😉
 
Het is met zoveel dingen hetzelfde..
Iedereen roept maar dat het schandalig is om op voorhand mensen te weren.. En misschien is dat ook wel zo..
Maar voor juist de meesten die ophun achterste poten gaan staan is het ver van mijn bed show..
Als je zelf als dvp of baas of weet ik wat zoiets mee maakt heb je zakken er van vol
. Hetzelfde met mensen die roepen 'je moet die vluchtelingen opvangen en onderdak bieden'
Die wonen meestal kilometers ver van een AZC of opvang.. Die zijn niet de chauffeur van de bus in Ter Apel.. Of caissière bij de plaatselijke Jumbo waar groepen van die gasten komen 'shoppen'
Is allemaal lekker lullen onder het mom van 'je discrimineert'
Maak het maar eens mee
 
@richard Snep amen!
Daarom, mag mogelijk discriminatie zijn.. boeiend. Voorkeur mag. Blijft alleen wel kut voor de goeie die onder de kwaaie lijden...

Anyway vraag me af hoe deze discussie is als morgen alle DVPs besluiten om geen BLANKE MANNEN meer te willen ontvangen...
 
@richard Snep amen!
Daarom, mag mogelijk discriminatie zijn.. boeiend. Voorkeur mag. Blijft alleen wel kut voor de goeie die onder de kwaaie lijden...

Anyway vraag me af hoe deze discussie is als morgen alle DVPs besluiten om geen BLANKE MANNEN meer te willen ontvangen...
Wat hebben wij ooit verkeerd gedaan, op de holocaust en slavernij na?
 
Wat een vreemde discussie en waarom worden er zoveel totaal irrelevante aspecten bijgehaald.
Een DVP kan kiezen wie ze wil en als ze besluit geen gekleurde mannen toe te laten, is dat haar goed recht. Mijn vaste DVP, een donkere dame, weigert alle gekleurde mannen omdat het voor haar te dicht bij komt. Lijkt me toch ook geen discriminatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan