Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Terecht... Het is ongewenst: het is eigenrichting. Maar dat is wel wat je krijgt als politie en justitie mensen laat stikken.

Ik herinner me een verhaal ooit nog, van een bekend iemand van mij die in de jaren 90 als chauffeur gereden had. 1x een dame over tijd. Kwam maar niet maar buiten, ging naar binnen, trof de dame volledig out en gedrogeerd aan. Klant dacht dat ie grappig was. Chauffeur nam de dame mee, belde het bureau, bureau ging er wel even naar toe.

Man heeft 6 weken uit een rietje kunnen eten. En het hele interieur van z'n woning aan gort geslagen. Fucking _terecht_
 
Alleen komt dat ook voor indien ze solliciteren, naar een kroeg willen, door de politie worden staande gehouden......etc. Onderscheid maken op ras, geslacht, leeftijd of seksuele geaardheid is discriminatie en geen grijs gebied maar gewoon strafbaar.

Het grijze gebied is pas, dat je als welk beroep dan ook, niet elke dienst zomaar moet aannemen. Alleen al weiger je stelselmatig op basis van ras, geslacht, leeftijd of seksuele geaardheid, dan is er sprake van discriminatie. Er is geen sexclub in Nederland die op de website al duidelijk maakt dat bepaalde bevolkingsgroepen sowieso al niet welkom zijn.
jij snapt het
 
Wij? Bedoel weet niet wat jij deed maar ik was bij beide niet betrokken?

Daarnaast is slecht gedrag niet iets waarop blanke mensen het alleen recht hebben
Koning leopold 2 van belgië heeft in de congo heel de bevoking als slaven gebruikt als ze niet genoeg rubber produceren werden hun handen afgekapt

We hebben noord amerika afgepakt van de indianen en hun in reservaten gestoken

We hebben het zelfde gedaan in australië met de aboriginals
 
Je kunt niemand dwingen om intiem te zijn met een persoon. Een voorkeur hebben en mensen daarom uitsluiten lijkt me vanzelfsprekend. Leeftijd, huidskleur, lichaamstype, land van herkomst, religie, genderindentiteit, oogkleur, formaat penis, … wat mij betreft mag je als mens en zeker ook als DVP mensen weigeren. Discriminatie is normaal, we doen het allemaal. Het is jammer voor de persoon die weer naar huis kan, maar zo werkt het gewoon.
Een goede match is belangrijk, daarom, als het kan, wel zo handig om verwachtingen en voorkeuren uit te spreken
 
Ja je mag zelf je klanten kiezen, nee je mag geen onderscheid maken vanuit een rasistisch motief
ene sluit andere dus niet uit

Dvps zijn toch geen winkels als een dvp een bepaalde man geen service wil geven om welke reden dan ook is dat haar keuze

Als een dvp mij zou weigeren om dat ik een beperking heb dan is dat haar keuze dat is idd niet fijn maar ik moet dat ook gewoon aanvaarden en verder zoeken

sommige wandelaars doen ook het zelfde bij buitenlandse dvps ze willen niet met buitenlandse dvps afspreken om dat ze niet willen in het zak gezet worden of bestolen worden dat is toch ook discriminatie
 
Dvps zijn toch geen winkels als een dvp een bepaalde man geen service wil geven om welke reden dan ook is dat haar keuze

Als een dvp mij zou weigeren om dat ik een beperking heb dan is dat haar keuze dat is idd niet fijn maar ik moet dat ook gewoon aanvaarden en verder zoeken

sommige wandelaars doen ook het zelfde bij buitenlandse dvps ze willen niet met buitenlandse dvps afspreken om dat ze niet willen in het zak gezet worden of bestolen worden dat is toch ook discriminatie

Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.

Een dvp is een dienstverlener met klanten dus het kan best zijn dat Gerard juridisch een punt heeft dat ze niet op voorhand op basis van ras iemand mag weigeren.

Maar ja dan nog mag ze wel individuen weigeren, en als ze dat vervolgens doet bij alle buitenlanders dan heb je hetzelfde effect.
 
Koning leopold 2 van belgië heeft in de congo heel de bevoking als slaven gebruikt als ze niet genoeg rubber produceren werden hun handen afgekapt

We hebben noord amerika afgepakt van de indianen en hun in reservaten gestoken

We hebben het zelfde gedaan in australië met de aboriginals
Je hebt het elke keer over WIJ en WE?
En ik heb nix gedaan?
 
Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.

Een dvp is een dienstverlener met klanten dus het kan best zijn dat Gerard juridisch een punt heeft dat ze niet op voorhand op basis van ras iemand mag weigeren.

Maar ja dan nog mag ze wel individuen weigeren, en als ze dat vervolgens doet bij alle buitenlanders dan heb je hetzelfde effect.
Al zou het juridisch gezien niet moreel zijn om iemand vanwege zijn afkomst te weigeren in de praktijk gebeurt dat wel en daar kan geen rechter iets tegen beginnen.
 
Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.

Een dvp is een dienstverlener met klanten dus het kan best zijn dat Gerard juridisch een punt heeft dat ze niet op voorhand op basis van ras iemand mag weigeren.

Maar ja dan nog mag ze wel individuen weigeren, en als ze dat vervolgens doet bij alle buitenlanders dan heb je hetzelfde effect.
als jij naar hun land zou gaan en daar een dvp wil boeken. En zij weigerd jou omdat je blank bent denk je dat je daar moet af komen met dat is racisme. Ze gaan eens goed met je lachen en zeggen dat is de dame haar keuze.
 
Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.

Een dvp is een dienstverlener met klanten dus het kan best zijn dat Gerard juridisch een punt heeft dat ze niet op voorhand op basis van ras iemand mag weigeren.

Maar ja dan nog mag ze wel individuen weigeren, en als ze dat vervolgens doet bij alle buitenlanders dan heb je hetzelfde effect.
Voor de DVP wel. Of je nu schoenen verkoopt of jezelf verhuurt voor een uur. in de basis staat nergens in de wet "discriminatie mag niet tenzij je DVP bent".
Maar net wat je zegt.. juridisch lastig en tja weigeren kan wel natuurlijk en volledig terecht ;)
 
als jij naar hun land zou gaan en daar een dvp wil boeken. En zij weigerd jou omdat je blank bent denk je dat je daar moet af komen met dat is racisme. Ze gaan eens goed met je lachen en zeggen dat is de dame haar keuze.
Is me al overkomen in Malaysia... Indische dame zij vlakaf 'geen blanken'!
 
Stel wij dames mogen zelf geen voorkeur meer aan geven. Welke dames blijven er dan over? Ik gok alleen de dames die noodgedwongen door geld helaas alles met zich laten doen.
Dat wil je als bezoeker toch helemaal niet?!

Wat mijn bezoekers het leukste bij mij vinden is toch vaak dat ze zien dat ik er echt van geniet. Maar daar komt natuurlijk wel een prijs bij kijken, want ik kan nou eenmaal niet bij iedereen genieten denk dat dat toch voor iedereen geld.

Persoonlijk maakt afkomst mij niks uit. Ik klets even met je over de app. En later nog via video bellen. Die gene die zich achterlijk gedragen komen er niet doorheen. De genen die zich normaal gedragen wel. Heel simpel.

Ik ben het er overgens niet mee eens dat de kleine groep het voor de rest verpest. De genen die deze uitspraak doen, die mensen, verpesten het voor de rest.
 
Laatst bewerkt:
Al zou het juridisch gezien niet moreel zijn om iemand vanwege zijn afkomst te weigeren in de praktijk gebeurt dat wel en daar kan geen rechter iets tegen beginnen.
Nou...
Ik kan me voorstellen dat een rechter wel degelijk bezwaar kan maken tegen een dienstverlener die op zijn website al zet dat ie geen buitenlandse klanten wil (en ja dit heb ik ook bij privehuizen gezien).

Daar schiet je geen reet meer op want zoals ik al zei dan gaan ze alsnog geweigerd worden alleen dan pas als ze er zijn.
 
Koning leopold 2 van belgië heeft in de congo heel de bevoking als slaven gebruikt als ze niet genoeg rubber produceren werden hun handen afgekapt
Je kan toch niet wat een man heeft gedaan, afwentelen op de gehele blanke bevolking. Congo wast toch zijn persoonlijk project of win gewest?
We hebben noord amerika afgepakt van de indianen en hun in reservaten gestoken

We hebben het zelfde gedaan in australië met de aboriginals
En beide landen zijn nu welvarende 1e wereldlanden.
Het is vaak de overwinnaar die de geschiedenis schrijft.
 
Ik vind het niet meer dan logisch dat DVP's sommige mannen (moslims, mannen met een kleurtje etc.) weigeren. Jammer genoeg staan deze mannen niet bepaald bekend om hun respect voor vrouwen en is dit helaas een maatregel die ze voor hun eigen veiligheid moeten nemen. Door schade en schande wordt men wijzer. Heb in mijn 10+ jarige wandelcarriere genoeg horrorverhalen gehoord om te begrijpen waarom ze dit doen (denk aan agressie, bespugen, stiekem condoom verwijderen etc.).
 
In advertenties lees ik soms dat mannen van arabische afkomst ( bv marokanen en turken) niet welkom zijn. Dat is geen racisme mss wel een klein beetje discriminatie. Het is natuurlijk wel te begrijpen bij sommige is respect voor vrouwen ver te zoeken. Zeker als het zulk eentje is dat zich zelf gangster vind.
Die gangsters vallen nog mee (in mijn ervaring), geven vaak nog een money shower ook lol.
Juist de streng religieuze die met een bepaalde walging komen...die zijn eng! En dat geld voor de meeste streng religieuze stromingen. Want ze willen iets waar zij zichzelf voor veroordelen en reageren dat af op ons als sekswerker...
Ook ik wil niet generaliseren, maar ook in deze situatie werkt het brein nou eenmaal vaak zo (psychologie).

Streng religieuze mogen van mij een deurtje verder in elk geval...
 
Maar kan je daar de huidige blanke bevolking op aan spreken? Bovendien was het maar een kleine groep die daar direct bij betrokken was. En om de Shoa, er nou bij te betrekken vind ik helemaal ongepast.
Ik voel me persoonlijk absoluut niet verantwoordelijk, schuldig of betrokken bij die wantoestanden. Maar het is wel iets wat aan onze westerese cultuur en onze samenleving kleeft. Hoe we daarmee moeten omgaan, is een interessante vraag, maar erg off topic hier...
 
Precies mijn punt!
En DVP hoe je het ook went of keert.. is gewoon een BEROEP.. gewoon WERK
Moet je voorstellen dat een fysio mensen gaat weigeren omdat ze bv stinken? De wereld is te klein!

Het is nogal een grijs gebied
Die werken niet met hun poes en lopen niet het risico in elkaar geslagen te worden, vermoord of met hiv hun leven te leven...
Kom op man
 
Misschien interessant feitje, de meeste "horror" verhalen bij mij, komen af van blanke mannen maar die weiger ik ook niet massaal (kan ik gelijk achter de kassa gaan staan) 😂. Met gekleurde mannen of niet westerse achtergrond heb ik nagenoeg nooit problemen of issues.

Maar goed, iemand een eitje? Ben nu toch aan het koken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan