Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom snap ik niet waarom mensen niet naar privéhuis gaan.
Zat betrouwbare in het land.
Ik vind dat helemaal niks. Moet je gaan plannen ed en als het je eerste keer is en er is niks van je gading wat moet je dan? Heb ik zelf meegemaakt. Heel ongemakkelijk zeker als je zo groen als gras bent.
Ik vindt raambuurten leuk zeker als het wat warmer is buiten. Beetje rondlopen goed voor de 10.000 stappen ed. Er zitten overal plussen en minnen aan. Maar geef mij maar een raambuurt.
 
ach kom nou, veel van dat soort mannen zitten hier op GR, jij lijkt me ook zo'n stereotiepe , onhandig met vrouwen en achter z,n laptopje stoer doen.
En het is oud nieuws dat mannen met een relatie naar de hoeren gaan.
Ikzelf ben ook getrouwd, dat heeft er dus niets mee te maken ,maar er is wel een groep mannen zoals jij die op een normale manier geen vrouw kunnen krijgen en dus afhankelijk zijn van een hand of een hoer
Hahaha grappig dat je deze lachwekkende conclusie trekt van achter je beeldscherm🤣🤣🤣. En jij behoort vast niet tot de groep mannen die op een normale manier geen vrouw kan vinden🤣🤣?
 
Ik vind dat helemaal niks. Moet je gaan plannen ed en als het je eerste keer is en er is niks van je gading wat moet je dan? Heb ik zelf meegemaakt. Heel ongemakkelijk zeker als je zo groen als gras bent.
Ik vindt raambuurten leuk zeker als het wat warmer is buiten. Beetje rondlopen goed voor de 10.000 stappen ed. Er zitten overal plussen en minnen aan. Maar geef mij maar een raambuurt.

Ieder zijn ding. Maar er wordt hier veel gejank. Terwijl er genoeg oplossing zijn. Als je eenmaal goeie huizen weet. Wil je bijna niks anders. En ramen is niet in heel Nederland 😉
 
Ieder zijn ding. Maar er wordt hier veel gejank. Terwijl er genoeg oplossing zijn. Als je eenmaal goeie huizen weet. Wil je bijna niks anders. En ramen is niet in heel Nederland 😉

Ieder zijn ding inderdaad. En zo hebben beide hun voor en nadelen

Kijk ik willekeurig op de site van HOD, zie ik 7dagen per week open, maar wel tot 23.00.
Kijk ik bij Club de boerderij in Nijeveen, maandag t/m vrijdag van 13.00 tot 23.00 open. En zaterdags/zondags gesloten

Mijn redenen om voor de ramen te gaan:

1. Ik kan gaan wanneer ik wil. Ben ik om 03:00 geil, dan ga ik heen. Geen sluitingstijden.
2. Ik kan ter plekke kiezen wie ik wil. (What you see is what you get)
3. Bevalt het niet wat er zit, dan kan ik zonder mij bezwaard te voelen weer vertrekken.
4.. De dame is zelf verantwoordelijk voor wat ze opgeeft. Ik kan de dame betalen hoe zij dat wil.
5. Vooraf of nadien ben ik wel eens aan het socializen met dames die het leuk vinden. Ook om dat vuurtje een beetje warm te houden voor toekomstige afspraken met hun.
 
Laatst bewerkt:
Mijn redenen om voor de ramen te gaan:

1. Ik kan gaan wanneer ik wil. Ben ik om 03:00 geil, dan ga ik heen. Geen sluitingstijden.
2. Ik kan ter plekke kiezen wie ik wil. (What you see is what you get)
3. Bevalt het niet wat er zit, dan kan ik zonder mij bezwaard te voelen weer vertrekken.
4.. De dame is zelf verantwoordelijk voor wat ze opgeeft. Ik kan de dame betalen hoe zij dat wil.
5. Vooraf of nadien ben ik wel eens aan het socializen met dames die het leuk vinden. Ook om dat vuurtje een beetje warm te houden voor toekomstige afspraken met hun.
Dan komen we weer terug waar topic overgaat. Waarom zouden klanten dit wel mogen doen. Maar een DVP niet.
Ieder zijn recht.
 
Dan komen we weer terug waar topic overgaat. Waarom zouden klanten dit wel mogen doen. Maar een DVP niet.
Ieder zijn recht.
Dat is ook zo. Dvp's kunnen klanten om allerlei redenen weigeren. Ik had ooit bij de ramen eentje waar ik vaak kwam. Wist haar werktijden. Een keer was ze er niet. Geen idee waarom en intereseerde me ook niet dus naar een ander. Bleek mijn " vaste" er toch te zijn. Boos en kreeg ik een drie maanden verbod. Echt je gelooft het niet. Ik zag dat ook als humor. Dus na drie maanden zie ik haar weer. Zegt ze je drie maanden zijn om. Ik zeg zie je over 30 jaar. Dat was niet de bedoeling. Ik bedoel dan wordt je een keer geweigerd. Jammer dan. Er wordt over een sociale functie gesproken. Dat zie ik niet zo. Het is een luxe. In veel landen is het verboden. Proffesioneel? Nee dat is het ook niet. Iemand zonder opgaaf van reden weigeren is ook wat dom. Je hebt dan kans dat diegene je afbrand hier. Slecht voor de zaken.
 
Vraag mij meer af waarom een (ex) DVP dit vraagt. Of heb je nooit zulke klanten gehad.
Ex DVP?? Ik gaf normale massages via marktplaats totdat ik gek werd van de hoeveelheid mannen die voor een dubbeltje meer steeds bleven vragen of een HP of een naakte erotische massage ook mogelijk was.

een dvp is heel wat anders. Een DVP heeft oraal en doet intiem voor geld.

Dus waar heb jij het over??
 
Ex DVP?? Ik gaf normale massages via marktplaats totdat ik gek werd van de hoeveelheid mannen die voor een dubbeltje meer steeds bleven vragen of een HP of een naakte erotische massage ook mogelijk was.

een dvp is heel wat anders. Een DVP heeft oraal en doet intiem voor geld.

Dus waar heb jij het over??
https://www.girlsreview.nl/threads/angel-amsterdam.2027/ dit topic ging toch over jou of vergis ik me nou?

Ook bij een erotische masseuse komen getrouwde mannen hoor, en die zeggen dat echt niet allemaal netjes tegen hun vrouw.
 
De heren die wandelen zijn getrouwd...blijkt uit onderzoek ;
Ik vraag me dan altijd af wat ik me bij zo'n onderzoek voor moet stellen , duwt er dan als je bij een privéhuis buiten komt een werkstudent een clipboard onder je neus " meneer mag ik u wat vragen?"
Of krijg je na een bezoek via hun website een klant tevredenheids onderzoek van ze met als inleiding
Aangezien wij continue bezig zijn met het verbeteren van onze service zouden wij het op prijs stellen als u aan het volgende onderzoek mee zou willen werken
naam.........
geslacht : m/v/ anders/overig
Burgerlijke staat: ..........
 
Zelfeigenaarschap, ook bekend als 'soevereiniteit van het individu' of 'individuele soevereiniteit', is het concept van eigendom in de eigen persoon, uitgedrukt als het morele of natuurlijke recht van een persoon om lichamelijke integriteit te hebben en de exclusieve controleur te zijn van en de volledige zeggeschap te hebben over het eigen lichaam en leven.

Aldus de rechten van de mens. Racisme is een soort bonuskaart die snel getrokken wordt tegenwoordig en waarbij elk weldenkend mens direct op zn knieen wordt gedwongen. Ik vraag me altijd af waar is het bewijs? Kan iemand aantonen dat er sprake is van racisme? Denken te weten wat anderen denken komt voor bij psychotische stoornissen. Ik zeg overigens niet dat er geen racisme is maar bewijs het maar eens. Het niet kunnen bewijzen en afgaan op verkeerde info kan net zo schadelijk zijn als racisme zelf. Prostituees weigeren klanten, ook ik soms als blanke nl'er. Dat respecteer ik en ik ga niet allerlei drogredenen beredeneren waarom ik toch geaccepteerd had moeten worden. Ze kan me om 1000 redenen afwijzen. Maar zelfeigenaarschap weegt enorm zwaar als wet en al zou iemand discrimineren op afkomst dan nog weegt deze wet zwaarder. Er is geen rechter die zal zeggen "jij moet je door die en die verplicht laten penetreren", immers dat is verkrachting.
Hoi ik ben jay . Ik val gewoon op blanke mannen liefst blond blauwe ogen. Daarbij buitenlanders willen steeds maar zonder condoom is mijn ervaring. Want ik geef weles n kans aan n donker persoon maar kom daar vaak van terug. De mannen zijn vaak dominanter dan gem. Nl. . Ik hou van onderdanige mannen tijdens werk. Voel ik me veiliger. Hier dus al n aantal redenen waarom ik liever weiger. Heb nix met racisme te maken hoor.
 
Hoi ik ben jay . Ik val gewoon op blanke mannen liefst blond blauwe ogen. Daarbij buitenlanders willen steeds maar zonder condoom is mijn ervaring. Want ik geef weles n kans aan n donker persoon maar kom daar vaak van terug. De mannen zijn vaak dominanter dan gem. Nl. . Ik hou van onderdanige mannen tijdens werk. Voel ik me veiliger. Hier dus al n aantal redenen waarom ik liever weiger. Heb nix met racisme te maken hoor.
Daar mag je best eerlijk in zijn en heeft idd niks met discriminatie te maken, zeg ik als niet blanke Nederlander met bruine (indo) ogen 😉
 
Waar staat of lees jij dan dat ik meer dan massages bood?
Zit je ons nou te trollen of begrijp je het echt niet?

Volgens je recensies hier gaf je erotische massages inclusief handjob. Dat is toch echt meer dan "normale massages via Marktplaats".

Wij zijn verbaasd, dat iemand uit dat wereldje, verontwaardigd is dat mannen hun vrouw belazeren.
 
Misschien heeft ze zelf die ervaring gehad van dat belazeren? Maar inderdaad een handjob valt onder sex. Waarschijnlijk vergeten. Het zou ook kunnen dat de recensie niet klopt, onwaarschijnlijk want dat was het wel wat pittiger geweest ipv een handjob een blowjob bv.
 
Misschien heeft ze zelf die ervaring gehad van dat belazeren? Maar inderdaad een handjob valt onder sex. Waarschijnlijk vergeten. Het zou ook kunnen dat de recensie niet klopt, onwaarschijnlijk want dat was het wel wat pittiger geweest ipv een handjob een blowjob bv.
Een recensie van een gewone massage heeft weinig op deze website te zoeken, de recensie verwees gewoon naar een advertentie op Sexjobs.
 
Jij hebt écht geen idee.
Je verzint een heel scenario, op niets anders gebaseerd dan je eigen ervaring.
Je vult even voor dvp in waarom ze voor dit beroep kiezen.
Ook heb je een hee duidelijk beeld van wandelaars: ze zijn zielig en onderbedeeld en hebben al geen leuk leven. Mimimimi 🥲
Jij bepaalt even wie echte dvp zijn; alleen vrouwen die alles maar accepteren en ondergaan.
Nou, ik vind jou geen échte wandelaar.

Je hebt geen idee van welke mensen wij treffen, wie onze klanten zijn, hoe hun leven is en wat hun beweegredenen zijn om dvp te daten.
Je zegt enerzijds dat het een sociaal beroep is en in een privébericht heb je me zelfs gevraagd of ik überhaupt wel gevoel heb bij m'n werk. Maar tegelijk zeg je dat wij dvp alle gevoelens en emoties moeten uitschakelen om maar te dienen omdat we anders egoïstisch zijn.
Jouw redenen, ervaringen en gevoelens zijn niet collectief voor de rest van de wandelaars.
Jij hebt misschien veel moed bijeen moeten rapen alvorens je werd afgewezen. Erg vervelend voor je, maar jouw ego is niet de verantwoordelijkheid van de dvp . Misschien eens bij jezelf te raden gaan of het niet verstandig is daar eens wat aan te gaan doen. er zijn vee mogelijkheden voor Therapie of training om je zelfbeeld te versterken.

in de basis heb ik respect voor iedereen, in tegenstelling tot jou. Maar na dit walgelijke betoog heb ik al het respect voor jou verloren.

JIJ! zou je rot moeten schamen dat je dit soort dingen van mensen eist.

Edit: bovendien is het deel van de mannen die dvp bezoeken omdat ze op een normale manier geen vrouw vinden echt heel erg klein. Iedereen heeft betaalde seks. En iedereen heeft daarvoor z'n eigen redenen.
Wat een relaas ,om jouw mening kenbaar te maken
Een mening die wel aangeeft dat het door jouw gekozen beroep geheel niet bij jou past en waarschijnlijk een noodsprong is.
Echt een drukke klantenkring heb je blijkbaar niet en dat is maar goed ook.
Een date met jou zal teleurstellend zijn voor elke jonge man , want de wat oudere wil je niet. Wat is jouw probleem? hoe kan een mens zo gefrustreerd worden ?
 
Wat een relaas ,om jouw mening kenbaar te maken
Een mening die wel aangeeft dat het door jouw gekozen beroep geheel niet bij jou past en waarschijnlijk een noodsprong is.
Echt een drukke klantenkring heb je blijkbaar niet en dat is maar goed ook.
Een date met jou zal teleurstellend zijn voor elke jonge man , want de wat oudere wil je niet. Wat is jouw probleem? hoe kan een mens zo gefrustreerd worden ?
Gelukkig ben je anoniem hier!! Kom je eventueel bij haar weer ze niet wie je bent!!! Gelukkig maar voor je!! Iets met een roestig mes!!
 
Wat een relaas ,om jouw mening kenbaar te maken
Een mening die wel aangeeft dat het door jouw gekozen beroep geheel niet bij jou past en waarschijnlijk een noodsprong is.
Echt een drukke klantenkring heb je blijkbaar niet en dat is maar goed ook.
Een date met jou zal teleurstellend zijn voor elke jonge man , want de wat oudere wil je niet. Wat is jouw probleem? hoe kan een mens zo gefrustreerd worden ?
😂 het begint lachwekkend te worden.
Wederom vol aannames en invullingen. Jouw mening ≠ feit.
Wat is jouw probleen? over frustratie gesproken. Waar maak je je druk om?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan