Divine en Amai 14 april

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

ericendebbie

Vaste klant
234
08/03/22
124
Donderdag 14 april 2022.
We vertrokken omstreeks half 2.
Bij divine aangekomen bleek het op het terrein niet zo druk te zijn. Maar zij wilde toch gaan. Dus hup naar binnen.
Er was niet veel volk. We gingen aan de bar zitten en bij ons zat een kerel. We spraken met hem en zij zag dat hij een korte dikke joekel had. Ik naar de sauna en zij bleef lekker achter. Later vertelde zij mij dat hun beide een rustig plekje opzochten en dat hij haar lekker aan het betasten was. Van neuken is het niet gekomen. Anyway ik ging later lekker in de zon zitten en zij kwam ook in de zon zitten. Na een tijdje gingen wij n binnen. We zaten bij de tv en daar een kerel ook. Hij bleek van Roemeense afkomt en sprak Engels. Ik vroeg haar of zij Engels wilde praten en dat wilde zij wel. Wij gingen n e kamer en begonnen te geilen met elkaar. Zij keerde zich en begon mij te pijpen en de roemeen die zich inmiddels bij ons had gevoegd zijn pik te pijpen. Hij deed een condoom om en zij plantte haar oven over de salami. . Zij ging dus op zijn pik zitten en drukte die helemaal door in har kut. En toen begon zij te hijgen en te rijden. Ik duwde mijn pik in haar mond en zij begon mij lekker te pijpen. Zij neukte alras rap verder en kreunen en ik schoot mijn sperma in haar bek. Hierna zijn wij de kamer uitgegaan.
Douchen en effe wat drinken. Zij vertelde dat zij nog een man op het oog had met wie ze wilde neuken. Zij vertelde mij hoe hij eruit zag met een baardje maar met een zoals zij het noemde een lekkere pik. Een andere vrouw was echter al bezig hem te pijpen en daarna is die kerel vertrokken. .wij getrokken ook maar niet n huis maar n amai.

Amai 14 april
Bij amai aangekomen dronken effe iets aan de bar.
We deden een rondje en in de gloryholekamer stakik mijn pik door een gaatje en ik werd lekker gepijpt. Ondertussen was een kerel achter haar gaan staan en begon haar te vingeren.zij pakte achterlangs zijn pik en trok hem af. Zij wilde nu zelf in de gloryhole kamer dus deed zij dat. Een pik nee twee pikken werden meteen door de gaatjes geduwd en zij pakte beide. Zij zei dat ze beide dik waren en dat zij ze beide wilde.. een kerel was er nog en zij nam hem mee naar de kamer boven een soort tralie kamer.. Hij drukte zijn dikke pik in haar hongerige kut. Zij kreunde het uit lekker lekker lekker zei ze steeds weer. En ze neukten lekker en hij genoot van haar kut. Hij kwam klaar en zij ook. Hierna zijn wij wat gaan drinken bij de bar. We deden weer een rondje en ter hoogte van de darkroom zei ik haar dat zij gevolgd werd door een kerel. Zij stopte meteen en pakte mijn pik. En natuurlijk wist zij dat de man haar ook zou bevoelen. . Hij ging achter haar staan en vingerde haar. Zij werdbloedgeil en we zochten weer de traliekamer op. Hij begon haar tussen haar tieten te neuken en terwijl hij dat deed maakte zij haar mond open om zijn pik naar binnen te krijgen. Ik liet hen rustig hun gang gaan. En ja hoor hij neukte haar borsten en tegelijk likte ze aan zijn pik.Hierna neukte hij haar diep terug en opnieuw het lekkere lekkere lekkere kreunen van haar........hij kwam lekker klaar en daarna neukte ik haar ook.....hierna zijn een huis gegaan.
De planning is 28 april divine en wellicht aansluitend opnieuw Amai?
Wellicht dat ik de belevenissen ook opnieuw vermeld…….
 
  • Leuk
Waarderingen: Adri
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan