Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Linksboven zag ik een mooie meid, licht getint midden 30 denk ik, die zat bij de linkerdeur bij binnenkomst boven bij de trap.. twijfelde aan haar omdat ze best knap was voor mijn doen.. en best knap.. daar heb ik wel eens een kutervaring mee gehad. Welke dames zijn eventueel een aanrader, waar zitten ze en eventueel op zondag (ivm drukke werkzaamheden helaas).
Ik zou zondag overslaan .
Heel weinig dames daar en ik ben een fan van Chanel alleen werkt zij ook niet op de zondagen.
Door de weeks heb me meer kans om te slagen
 
Welke kamer zit Chanel en is ze echt zo geil???
Als ik het zo uit me hoofd zeg in kamer 3 op de begane grond.
En smaken verschillen natuurlijk maar voor mij is ze super geil.
Mooi dikke tieten en een kont om u tegen te zeggen en ze spreekt Nederlands in mijn geval een plus punt.
Seks is altijd heerlijk neemt altijd wel de tijd voor me en doet aan pzc ik moet maar weer eens snel langs gaan en dan een recensie schrijven afgelopen tijd 1 keer geweest maar toen was ze er niet .
Dus heren als iemand binnenkort een bezoekje aan der brengt zou het een idee zijn om een recensie te pennen .
Dus Bikkel ben benieuwd
 
Als ik het zo uit me hoofd zeg in kamer 3 op de begane grond.
En smaken verschillen natuurlijk maar voor mij is ze super geil.
Mooi dikke tieten en een kont om u tegen te zeggen en ze spreekt Nederlands in mijn geval een plus punt.
Seks is altijd heerlijk neemt altijd wel de tijd voor me en doet aan pzc ik moet maar weer eens snel langs gaan en dan een recensie schrijven afgelopen tijd 1 keer geweest maar toen was ze er niet .
Dus heren als iemand binnenkort een bezoekje aan der brengt zou het een idee zijn om een recensie te pennen .
Dus Bikkel ben benieuwd
Mag je haar ook beffen en vingeren. Vraagt ze voor pzc wat extra's
 
Iemand ervaring met Maria of met Ina? Hoor graag. Wil morgen even een bezoekje brengen
Ben wel eens bij Maria geweest en dat was op zich best een prima date. Haar gedrag moet je wel een beetje liggen, denk dat sommigen haar hartstikke leuk vinden en op anderen zal het wat vreemd/gek overkomen.... Wanneer mijn andere favorieten (Gina, Ruby) er niet zijn zou ik nog wel eens bij haar binnengaan.
Ina ken ik niet, hoe ziet zij eruit/waar zit zij?
 
Ben wel eens bij Maria geweest en dat was op zich best een prima date. Haar gedrag moet je wel een beetje liggen, denk dat sommigen haar hartstikke leuk vinden en op anderen zal het wat vreemd/gek overkomen.... Wanneer mijn andere favorieten (Gina, Ruby) er niet zijn zou ik nog wel eens bij haar binnengaan.
Ina ken ik niet, hoe ziet zij eruit/waar zit zij?
Ina zit volgens mij op kamer 3 ,aardige meid. En goede sex
 
is Gina die slanke Roemeinse dame die altijd beneden zit ???. Vorige jaar ben zelf meerdere maal bij haar geweest, alleen weet niet zeker of zij Gina was. Zij was klein en mager, komt uit Roemenië.
Gina zat ook altijd beneden in de linkerhoek. De kleine magere dame die jij bedoelt zou ook wel eens Ruby kunnen zijn, zij zit onderaan de rechtertrap
 
Terug
Bovenaan Onderaan