Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gistermiddag voor het eerst geweest. Ben uiteindelijk voor de meid in (volgens mij) kamer 26 gegaan. Ik weet haar naam niet.

Er stonden best veel auto's vond ik maar heb maar 4 andere wandelaars gezien en er waren ook nog redelijk wat dames beschikbaar.

Normaal ga ik naar een privéhuis waar je geen andere wandelaars tegen komt dus ik vond het best wel spannend en wennen maar uiteindelijk kom je toch allemaal voor hetzelfde.
 
Gewoon heen gaan, wie weet bevalt ze bij jou nog wel . Voor iedereen is dat anders.
Vanmiddag Maria sinds tijden weer toch weer eens bezocht. Ik heb al eens eerder gezegd dat de één haar leuk zal vinden waar een ander haar wat vreemd zal vinden. Ik heb me echter weer zeer goed bij haar vermaakt ;-) Voor de rest was het aanbod vandaag niet spectaculair trouwens.... Jammer want de locatie is gewoon mooi, warm en schoon.
 
Iemand weleens die donkere dame op -ik dacht- kamer 2 bezocht? Redelijk vol en echt een kont waar je u tegen zegt.. ben benieuwd of er iemand is die ervaring met haar heeft?
Als je met 'halfbloed' latina 'donker' bedoeld moet het gezien de rest van de beschrijving wel om Chanel gaan. In het verleden bezocht ik haar met regelmaat en eigenlijk was dat altijd dikke prima. Vol achterwerk maar wel lekker strak in haar vel hoor. Service is goed en/maar professioneel.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.552
Berichten
727.793
Leden
33.519
Nieuwste lid
Anna6
Terug
Bovenaan Onderaan