Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hopelijk kunnen de deuren spoedig weer open bij Escape!
dat hoop ik ook ik mis de dames heel erg. a.s. vrijdagavond is er weer een persconferentie ik reken er niet op dat de dames op korte termijn weer open mogen ik verwacht als het weer gaat versoepelen dat het dan weer in stapjes zal gaan ps. Spanje gaat corona voortaan als een griepje beschouwen moesten ze hier in Nederland ook doen alles snel weer open doen
 
Misschien alleen met medisch mondkapje :)
Reken er maar niet op
maar als het toch weer open mag en je gaat bij een dame op bezoek en je moet een mondmasker op en zei zet er zelf ook een op dan hoeft van mij al niet meer dan kom ik er niet meer ik wil gewoon lekker kunnen tongzoenen als er dan meer er zo over denken dan gaat de klandizie er hard op achteruit
 
maar als het toch weer open mag en je gaat bij een dame op bezoek en je moet een mondmasker op en zei zet er zelf ook een op dan hoeft van mij al niet meer dan kom ik er niet meer ik wil gewoon lekker kunnen tongzoenen als er dan meer er zo over denken dan gaat de klandizie er hard op achteruit
Denk niet dat de handhaving aanklopt en vraagt om het gordijntje open te doen om te checken of de mondkapjes gedragen worden.

Vrees dat het nog wel eens een hele tijd kan gaan duren….
 
Denk niet dat de handhaving aanklopt en vraagt om het gordijntje open te doen om te checken of de mondkapjes gedragen worden.

Vrees dat het nog wel eens een hele tijd kan gaan duren….
Belgie en Duitsland sexhuizen wel open maar wel verplicht om mondmasker te dragen alle andere landen lachen ons land helemaal uit omdat wij Nederland in lockdown leven ik denk dat je gelijk hebt ik denk ook dat de lockdown na 14 januari gewoon verlengt wordt
 
Wie weet kunnen de contactberoepen onder voorwaarden de komende week weer open. Horeca en de cultuursector blijven nog even dicht. Volgens mij valt het eroscentrum niet onder de cultuursector, hoewel sommige meiden een prima toneelstukje kunnen opvoeren ;);):love:
 
Als de privehuizen open gaan, gaan de straten ook open.
ik verwacht dat privehuizen en straten tegelijk weer open mogen ik denk nu nog niet ik vermoed dat sexwerk niet alleen onder de contactberoepen valt maar ook onder publieke doorstroomlocaties en er zal ook wel gezegd worden dat dit een intiem contactberoep is dat nu nog niet verantwoord is
 
Daarnaast is het ook nog eens geen massa-evenement maar een 1 op 1 aktiviteit. Dat draagt nauwelijks bij aan de besmettingen.
Dat klopt, ik ben het helemaal met je eens!
Maar ik heb totaal geen verwachting dat de sekswerkers weer aan de slag mogen want de politiek werkt anders. Contactberoepen mogen op afspraak open en aangezien dit voor sekswerkers niet uitvoerbaar is blijft deze branche gesloten, dat is mijn verwachting. Daarnaast wordt deze beroepsgroep gezien als een extra risico vanwege het specifieke karakter van dit beroep. Zo lullen ze er een punt aan om de prostitutie nog een tijdje op slot te houden. Het zal ze worst wezen dat wij niet legaal kunnen neuken en dat de hele legale branche kapot gemaakt wordt. En zo woekert het maar door in de illegaliteit en via internet. Diep treurig allemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan