Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laast weer een keertje bij Escape geweest, waren veel gordijnen gesloten. Maar zag een dame met blonde krullen en iets op leeftijd ( Sonja)kamer 12. Ik dacht neem de gok en naar binnen, moet zeggen ze was aardig en fijn in omgang en een lieve dame en goede sex gehad. Ga er vaker heen.
 
Eens moet de eerste keer zijn
 
Als je met 'halfbloed' latina 'donker' bedoeld moet het gezien de rest van de beschrijving wel om Chanel gaan. In het verleden bezocht ik haar met regelmaat en eigenlijk was dat altijd dikke prima. Vol achterwerk maar wel lekker strak in haar vel hoor. Service is goed en/maar professioneel.
Ik denk eigenlijk dat je Rosaura bedoelt? Meteen rechts bij de rechtse ingang?
 
Is er iemand die wat over de bezetting deze week kan zeggen (hoe was die vandaag bv.)? Ik wil morgen even langs gaan maar moet er wel even voor om rijden.... Alvast bedankt!
 
ben er gistermiddag toch even geweest, was een snel bezoek: daar Maria beschikbaar was, was de keus snel gemaakt. zaten ca 7 dames en een paar gordijnen gesloten. o.a de donker dame direct rechts bij rechter ingang en Chanel gespot. Op nr 16 zat een voor mij onbekende dame: wat donkerder huid en lichtblond lang haar (pruik wellicht?) Leek mij wel interessant. Heeft iemand ervaring met deze dame?
 
Hoe is de bezetting deze week? Zoals gebruikelijk of minder omdat er al dames weg zijn ivm de feestdagen? Wil wellicht morgen even die kant op vandaar..
Ben ook wel benieuwd! laat maar even weten hoe het morgen is, ik wil volgende week of tussen kerst en oud en nieuw ook nog even naar de Escape maar vraag me af of het dan de moeite waard is.... P.S: iemand ervaring met de dame op nr 16 zoals hierboven ook al eens gevraagd? ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan