Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, morgen zullen we het weten. En anders nog maar even illegaal blijven neuken. Dat is wel lang zoeken, lezen en vergelijken om de paar kwaliteitsdames die er nog beschikbaar zijn te onderscheiden van de golddigsters en de oplichtsters. Wat dat betreft is me opgevallen dat we daarvoor veel hebben aan Girlsreview.nl. Deze site begint steeds meer een volwaardige vervanger van Hookers te worden. Ook is me opgevallen dat de reviews bij de dames op Kinky.nl veelal niet kloppen en fake zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren op goed geluk wezen kijken. Nog niet vernomen dat de escape inderdaad op zondag geopend is. Was er rond half 4 en telde slechts 1 dame waarvan het gordijn constant dicht bleef. De kamer van Ruby eerste ingang rechtdoor was leeg. Ruby dus niet gezien. Hopelijk neemt het aantal dames deze week toe.
 
Ik had begrepen voordat we de lockdown inging dat Ruby terug is naar vaderland en dat ze rond februari weer terug is. Als het goed is is het ook eerder vermeld ergens in december
 
Ik had begrepen voordat we de lockdown inging dat Ruby terug is naar vaderland en dat ze rond februari weer terug is. Als het goed is is het ook eerder vermeld ergens in december
Ze is idd terug naar huis, wanneer ze terug komt wist ze nog niet. Ze gaf wel aan dat de dagen tot 17 uur eigenlijk te weinig opbrengen voor haar doen.
 
Iedereen zal zijn eigen favorieten hebben, de een valt op blond, de ander op donker, op mollig of juist wat minder. Ik ben in ieder geval blij dat we weer wat activiteiten kunnen ontwikkelen en weer kunnen wandelen. Ik moet helaas bijna 100 kilometer afleggen om in Doetinchem te komen, soms zit ik zakelijk wel in de buurt en wandel ik even rond. Ik heb inmiddels twee aardige dames bezocht, de kleine Ruby en Ashley. Met beide dames een goede klik en leuke tijd gehad.
Ook ik ben nieuwsgierig of er al meer dames aanwezig zijn, uiteraard wel naar mijn favorietjes.
 
Iemand recent nog in Doetichem geweest en was het een beetje bezet? Stomme vraag misschien, is het heel ongebruikelijk om te vragen of je een dame mag vingeren? En zo ja ben ik dan veel extra euries kwijt en weet iemand of dat bij een bepaalde dame in goede aarde valt?
 
Ik ben vorige week vrijdag geweest en toen waren er als ik goed geteld heb 8 dames. Qua wandelaars waren er meer en voor een aantal dames stonden mannen te wachten voor dichte gordijnen. Ik heb zelf een uurtje bij Manuela doorgebracht, review staat hier op de site.

Vwb jouw vraag over vingeren; zeker zijn er dames die dit toestaan, maar voor alles geldt, maak voordat je echt naar binnen gaat duidelijke afspraak over door te brengen tijd, af te nemen diensten en de prijs die dit alles moet kosten. En zorg voor een goede hygiene, in jouw geval specifiek mbt handen, waaronder korte nagels. Dat verhoogt de kans dat je mag vingeren.
 
Ik ben vorige week vrijdag geweest en toen waren er als ik goed geteld heb 8 dames. Qua wandelaars waren er meer en voor een aantal dames stonden mannen te wachten voor dichte gordijnen. Ik heb zelf een uurtje bij Manuela doorgebracht, review staat hier op de site.

Vwb jouw vraag over vingeren; zeker zijn er dames die dit toestaan, maar voor alles geldt, maak voordat je echt naar binnen gaat duidelijke afspraak over door te brengen tijd, af te nemen diensten en de prijs die dit alles moet kosten. En zorg voor een goede hygiene, in jouw geval specifiek mbt handen, waaronder korte nagels. Dat verhoogt de kans dat je mag vingeren.
Bij welke dames mag je haar vingeren
 
Ik ben vorige week vrijdag geweest en toen waren er als ik goed geteld heb 8 dames. Qua wandelaars waren er meer en voor een aantal dames stonden mannen te wachten voor dichte gordijnen. Ik heb zelf een uurtje bij Manuela doorgebracht, review staat hier op de site.

Vwb jouw vraag over vingeren; zeker zijn er dames die dit toestaan, maar voor alles geldt, maak voordat je echt naar binnen gaat duidelijke afspraak over door te brengen tijd, af te nemen diensten en de prijs die dit alles moet kosten. En zorg voor een goede hygiene, in jouw geval specifiek mbt handen, waaronder korte nagels. Dat verhoogt de kans dat je mag vingeren.
Thanks hygiene zit wel snor. Best apart eigenlijk dat je je afvraagt of je mag vingeren terwijl je je zaakje er zomaar instopt. Afijn ;-)

8 is wel schrikken maar met de nieuwe tijden misschien wat drukker. Was vandaag even in Eindhoven was druk bezet aan de ramen maar rustig op het plein. Dan heb ik moeite om rustig rond te lopen haha. Als ik wat meemaak zal ik een review poneren als ik eens de naam onthoud!
 
Terug
Bovenaan Onderaan