Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als de privehuizen open gaan, gaan de straten ook open.
ik verwacht dat privehuizen en straten tegelijk weer open mogen ik denk nu nog niet ik vermoed dat sexwerk niet alleen onder de contactberoepen valt maar ook onder publieke doorstroomlocaties en er zal ook wel gezegd worden dat dit een intiem contactberoep is dat nu nog niet verantwoord is

Daarnaast is het ook nog eens geen massa-evenement maar een 1 op 1 aktiviteit. Dat draagt nauwelijks bij aan de besmettingen.
Dat klopt, ik ben het helemaal met je eens!
Maar ik heb totaal geen verwachting dat de sekswerkers weer aan de slag mogen want de politiek werkt anders. Contactberoepen mogen op afspraak open en aangezien dit voor sekswerkers niet uitvoerbaar is blijft deze branche gesloten, dat is mijn verwachting. Daarnaast wordt deze beroepsgroep gezien als een extra risico vanwege het specifieke karakter van dit beroep. Zo lullen ze er een punt aan om de prostitutie nog een tijdje op slot te houden. Het zal ze worst wezen dat wij niet legaal kunnen neuken en dat de hele legale branche kapot gemaakt wordt. En zo woekert het maar door in de illegaliteit en via internet. Diep treurig allemaal.

Tja, morgen zullen we het weten. En anders nog maar even illegaal blijven neuken. Dat is wel lang zoeken, lezen en vergelijken om de paar kwaliteitsdames die er nog beschikbaar zijn te onderscheiden van de golddigsters en de oplichtsters. Wat dat betreft is me opgevallen dat we daarvoor veel hebben aan Girlsreview.nl. Deze site begint steeds meer een volwaardige vervanger van Hookers te worden. Ook is me opgevallen dat de reviews bij de dames op Kinky.nl veelal niet kloppen en fake zijn.

Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren op goed geluk wezen kijken. Nog niet vernomen dat de escape inderdaad op zondag geopend is. Was er rond half 4 en telde slechts 1 dame waarvan het gordijn constant dicht bleef. De kamer van Ruby eerste ingang rechtdoor was leeg. Ruby dus niet gezien. Hopelijk neemt het aantal dames deze week toe.

Ik had begrepen voordat we de lockdown inging dat Ruby terug is naar vaderland en dat ze rond februari weer terug is. Als het goed is is het ook eerder vermeld ergens in december

Ik had begrepen voordat we de lockdown inging dat Ruby terug is naar vaderland en dat ze rond februari weer terug is. Als het goed is is het ook eerder vermeld ergens in december
Ze is idd terug naar huis, wanneer ze terug komt wist ze nog niet. Ze gaf wel aan dat de dagen tot 17 uur eigenlijk te weinig opbrengen voor haar doen.

Iedereen zal zijn eigen favorieten hebben, de een valt op blond, de ander op donker, op mollig of juist wat minder. Ik ben in ieder geval blij dat we weer wat activiteiten kunnen ontwikkelen en weer kunnen wandelen. Ik moet helaas bijna 100 kilometer afleggen om in Doetinchem te komen, soms zit ik zakelijk wel in de buurt en wandel ik even rond. Ik heb inmiddels twee aardige dames bezocht, de kleine Ruby en Ashley. Met beide dames een goede klik en leuke tijd gehad.
Ook ik ben nieuwsgierig of er al meer dames aanwezig zijn, uiteraard wel naar mijn favorietjes.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan