staatsliedenbuurt
Stamgast
- 478
- 04/11/21
- 174
je hoeft er echt niet op te rekenen dat sexwerkers vanaf zaterdag weer aan de slag mogenHahaha het lijkt erop alsof alles op afspraak moet… ben eens benieuwd!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje hoeft er echt niet op te rekenen dat sexwerkers vanaf zaterdag weer aan de slag mogenHahaha het lijkt erop alsof alles op afspraak moet… ben eens benieuwd!
Nee dat probeerde ik inderdaad ook te zeggen. Alhoewel er overal gesproken wordt over contactberoepen.je hoeft er echt niet op te rekenen dat sexwerkers vanaf zaterdag weer aan de slag mogen
maar sexwerkers dat wordt ook gezien als publieke doorstroomlocaties die zullen ook nog dicht moeten blijven net als culturele instellingenNee dat probeerde ik inderdaad ook te zeggen. Alhoewel er overal gesproken wordt over contactberoepen.
ik verwacht dat privehuizen en straten tegelijk weer open mogen ik denk nu nog niet ik vermoed dat sexwerk niet alleen onder de contactberoepen valt maar ook onder publieke doorstroomlocaties en er zal ook wel gezegd worden dat dit een intiem contactberoep is dat nu nog niet verantwoord isAls de privehuizen open gaan, gaan de straten ook open.
Dat klopt, ik ben het helemaal met je eens!Daarnaast is het ook nog eens geen massa-evenement maar een 1 op 1 aktiviteit. Dat draagt nauwelijks bij aan de besmettingen.
Wil ik ook wel graag weten. En nog beter als Gina er weer isWeet iemand of ruby er alweer is?
Ze is idd terug naar huis, wanneer ze terug komt wist ze nog niet. Ze gaf wel aan dat de dagen tot 17 uur eigenlijk te weinig opbrengen voor haar doen.Ik had begrepen voordat we de lockdown inging dat Ruby terug is naar vaderland en dat ze rond februari weer terug is. Als het goed is is het ook eerder vermeld ergens in december