Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh die ken ik nog wel, zat inderdaad op kamer 6 waar nu Manuela zit.
Heb haar vaak bezocht en goed geneukt.
Ik ken dit verhaal niet, wel triest 😢
Dit zou ook hebben plaats gevonden in de Escape. Maar ik kom er al 100 jaar en ik ken het verhaal niet. Hij zei dat het een vergeldingsactie van die vriend was, nadat hij erachter was gekomen wat voor werk ze deed.

Smaken verschillen, dus ik kan niet voor jou beslissen. Hou je van superslank: dan kun je gaan voor Gina k1 of Ruby k5. Het kamernummer staat rechtsboven op de deur. Wil je wat meer een relax sfeer, dan kan ik bijvoorbeeld Klaudia (k4) aanbevelen. Hou je van Latina, dan is Samairi (k27) één van mijn favorieten. Het is helemaal aan jou, echte afraders zitten er niet bij. Raadpleeg de recensies. Het starttarief is € 60 P+N.
Top bedankt ik zal dit zeker in acht nemen, wat is ongv een goede tijd om een zekere garantie te hebben dat 1 van deze dames aanwezig zal zijn?

Vandaag hoorde ik van een medewandelaar dat de blonde Angel, die jaren geleden in de Escape werkte (k6 geloof ik) een paar jaar geleden vermoord is door haar vriend na zijn vrijlating uit detentie. Ik kende dat verhaal niet (wel van die andere moord). Kan iemand dat bevestigen?

Ik kan me haar ook nog goed herinneren. Lang blond krullend haar, wisselend, en ze was heel slank. Ze had een beetje een zeikstemmetje. Ze heeft ook nog in het Spijkerkwartier gewerkt.
Triest verhaal, ik zal eens zoeken of ik er nog ergens iets van kan opduiken op het internet.

Laatst bewerkt:
Vandaag hoorde ik van een medewandelaar dat de blonde Angel, die jaren geleden in de Escape werkte (k6 geloof ik) een paar jaar geleden vermoord is door haar vriend na zijn vrijlating uit detentie. Ik kende dat verhaal niet (wel van die andere moord). Kan iemand dat bevestigen?

Terug
Bovenaan Onderaan