Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijken, kijken niets kopen, maar wel zeuren.
Ik ben er een aantal weken geleden voor de eerste keer geweest.
Inderdaad toen ook niet veel DVP's aanwezig, maar die wel aanwezig waren waren zeker de moeite waard, en van een van hen heb ik goede herinneringen.
Ver van de plaatsen waar ik woon en werk maar als ik weer eens in de buurt kom, verzin ik wel een reden om weer langs te gaan!
Tall
 
is de bezetting weer wat op orde? Wil niet voor Jan met de korte achternaam naar Doetinchem.
Ik zie dat je uit Arnhem komt: dan is het maar een klein stukje toch? zelf ga ik regelmatig 55 min op de bonnefooi die kant op.... Ik schat zo in dat je daar wel vaker komt en ook wel weet hoe de bezetting eind dec./begin jan. zal zijn? maar goed: de bestting op 2 januari is doorgaans iets minder dan normaal. Ook tref je dan vele medewandelaars die hun vakantiedagen nuttig willen besteden. dat bij elkaar opgeteld maakt wel dat het deze weken niet optimaal is.
 
Duitse Nicole was een toppertje.
geloof dat dat mn eerste dame was ooit ( eerste prostituee bezoek)
Braziliaanse Kelly was haar vriendin, dat werd mn vaste dame bij Escape. Zij was de allerbeste tot nu toe.
Toen Kelly stopte, kwam ik terecht bij een utrechtse kleine blonde meid( naam kwijt) ze onderhield haar paarden met haar werk in Escape. Hele kleine borstjes, klein van stuk lange blonde haren, heerlijk kutje. Periode iets van 1990 tot 2000. bezocht ik weinig, altijd bezet en gebruikte toen volgens mij)intussen had ik thuisontvangst ontdekt
Toen vaste klant van Ellen uit Zevenaar. Wij hadden echt een klik. Ze werkt nog, maar te ver weg( Ellen Amersfoort).
Zo nu en dan kom ik nog in Escape, maar heb een vaste dame, ze adverteerde vroeger, maar nu niet meer. Opgroeiende kinderen, vandaar. Maar ze ontvangt mij nog en nog een paar klanten, om het huishouden draaiende te houden.
 
Duitse Nicole was een toppertje.
geloof dat dat mn eerste dame was ooit ( eerste prostituee bezoek)
Braziliaanse Kelly was haar vriendin, dat werd mn vaste dame bij Escape. Zij was de allerbeste tot nu toe.
Toen Kelly stopte, kwam ik terecht bij een utrechtse kleine blonde meid( naam kwijt) ze onderhield haar paarden met haar werk in Escape. Hele kleine borstjes, klein van stuk lange blonde haren, heerlijk kutje. Periode iets van 1990 tot 2000. bezocht ik weinig, altijd bezet en gebruikte toen volgens mij)intussen had ik thuisontvangst ontdekt
Toen vaste klant van Ellen uit Zevenaar. Wij hadden echt een klik. Ze werkt nog, maar te ver weg( Ellen Amersfoort).
Zo nu en dan kom ik nog in Escape, maar heb een vaste dame, ze adverteerde vroeger, maar nu niet meer. Opgroeiende kinderen, vandaar. Maar ze ontvangt mij nog en nog een paar klanten, om het huishouden draaiende te houden.
Nicole was ook mijn eerste dame, volgens mij in 2007.
Zo jammer dat ze daar niet meer is!
Heerlijke bezoeken gehad bij haar 😊
 
op kamer 38 is of was yasmine uit tunesie
en enkele jaren eerder een jaar of 5 tot 7 geleden werkte daar
ook een marrokkanse yasmine mijn grootste favoriet van toen
en de beste die ik ooit hebt gehad was nederlanse romy
helaas ook al ongeveer 5 tot 10 jaar geleden
 
Hallo,
Ik ben nu sinds een paar maanden bezoeker van de escape heb het genoegen gehad met onder andere gina en chanel als uitschieters een leuke tijd te beleven maar mijn vraag is of er dames zijn die anaal aanbieden deze ben ik nog niet tegen gekomen
Alvast bedankt
 
Hallo,
Ik ben nu sinds een paar maanden bezoeker van de escape heb het genoegen gehad met onder andere gina en chanel als uitschieters een leuke tijd te beleven maar mijn vraag is of er dames zijn die anaal aanbieden deze ben ik nog niet tegen gekomen
Alvast bedankt
Ashley schijnt dat te doen, maar ik spreek niet uitveigen ervaring. Ik was geen fan van haar maar smaken verschillen.
 
Hallo,
Ik ben nu sinds een paar maanden bezoeker van de escape heb het genoegen gehad met onder andere gina en chanel als uitschieters een leuke tijd te beleven maar mijn vraag is of er dames zijn die anaal aanbieden deze ben ik nog niet tegen gekomen
Alvast bedankt
Chanel die doet het ook wel als je genoeg biedt en niet al te groot geschapen bent
 
toch doet ze het jammer voor jou
Lees zijn reactie nog eens kritisch, never nooit is een dubbele ontkenning. Eigenlijk staat er dus dat ze het wel doet 😂😂

Altijd leuk die reacties, omdat een dame bij de een geen pzc doet, is het direct dat ze het bij niemand doet.

Er kan best een reden zijn waarom ze het bij de een wel doet en bij de ander niet. En gaat ze dat dan toegeven, nee natuurlijk niet.

Geen idee hoe het bij deze dame zit overigens, laat ik dat duidelijk erbij zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan