Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,
Ik ben nu sinds een paar maanden bezoeker van de escape heb het genoegen gehad met onder andere gina en chanel als uitschieters een leuke tijd te beleven maar mijn vraag is of er dames zijn die anaal aanbieden deze ben ik nog niet tegen gekomen
Alvast bedankt
Ashley schijnt dat te doen, maar ik spreek niet uitveigen ervaring. Ik was geen fan van haar maar smaken verschillen.

Hallo,
Ik ben nu sinds een paar maanden bezoeker van de escape heb het genoegen gehad met onder andere gina en chanel als uitschieters een leuke tijd te beleven maar mijn vraag is of er dames zijn die anaal aanbieden deze ben ik nog niet tegen gekomen
Alvast bedankt
Chanel die doet het ook wel als je genoeg biedt en niet al te groot geschapen bent

toch doet ze het jammer voor jou
Lees zijn reactie nog eens kritisch, never nooit is een dubbele ontkenning. Eigenlijk staat er dus dat ze het wel doet 😂😂

Altijd leuk die reacties, omdat een dame bij de een geen pzc doet, is het direct dat ze het bij niemand doet.

Er kan best een reden zijn waarom ze het bij de een wel doet en bij de ander niet. En gaat ze dat dan toegeven, nee natuurlijk niet.

Geen idee hoe het bij deze dame zit overigens, laat ik dat duidelijk erbij zeggen.

En zijn zat dames daar die wel pijpen zonder condoom doen en het hangt er ook vanaf wie er bij hun aan de deur staat en tja het hangt ook een beetje vanaf hoe dik je portemonnee is.
Chanel die deed het een tijdje ook niet en zo ken ik er nog een paar maar voor wat extra centen gaan ze meestal overstag.
Mijn advies gewoon vragen

die lucht is lekker he.
Heb je in Almelo ook, als ik daar binnen komt dan ruik je de glijmiddel en andere lekkere geurtjes. heerlijk. :cool:
Ik denk dat het in Doetinchem eoa luchtverfrisser is. Duurde wel even nadat ik doorhad dat ik in een werkvergadering hitsig begon te worden 🤗.

Associaties met geuren zijn bij mij sowieso heel sterk. Lijkt wel of een geur-herinnering een filter in m'n hoofd overslaat ofzo ten opzichte van beelden of plaatsen of wat er ook maar aan herinneringen in die bovenkamer zit.

Weer iemand of Andrea er weer is? Ze zou begin december met verlof gaan, misschien is ze er weer..?
Ze zat op kamer 5, begane grond dus en laatste kamer in de rij waar ook Gina (kamer 1) zit.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan