Fake Dominik (Almere / Breda)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

incognitoe230

Wandelaar
45
25/09/22
25
6
Kinky Ad: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/4127044-dominik

I wasted my time trying to see this one this Sunday. After a 30 mins drive, I was disappointed to see it wasn't her in the ad. I wrote a review on Kinky but it was denied.

She tries to rush you inside. I tried to get my phone to verify, she nudged it away (a bit aggessively). I walked out. I hate false advertising.

Save yourselves the trouble with this one.
 
Dat icoontje kan me gestolen worden als het ook echt de dame van de foto's is die de deur open zou doen. Sjors jij hebt ook de indruk dat je niet met dame appt? Of heb je gebeld?

Ik vind haar looks perfect voor mij.
 
IK denk dat je dan naar Barcelona moet afreizen omdat de foto's met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zijn gestolen.

Ik app het Spaanse nummer wel even of zij dit is of dat het een dief van haar foto's is.

Edit: Ik app het Spaanse nummer en krijg in het Engels de vraag (daar ga je met je nette Spaanse Google translate vragen) of IK in Barcelona zit of in Nederland :unsure:. En vervolgens hoe ik aan het Spaanse nummer kom. :cool:

En nu vraagt ze of ik nu wil langskomen. Ze is beschikbaar.
Haar zus zou namelijk in Nederland zijn, veel op haar lijken en ze hebben een identiek profiel. Goede verklaring 🙃

Ik zal maar niet gaan vragen wie van hen nu welke tattoos heeft.

Maar @NHbink check het nummer even op WHG
Meerdere dames op hetzelfde adres en meerdere klanten tegelijk aanwezig. Die kans is er altijd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan