Donkere (ebony) dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naomi is een leuke dame en ziet er goed uit. Alleen geen pzc en dat vind ik gezien de prijs matig. Wel goede recenties over de volgen de 2 dames die ook op mn wishlist staan:
NaomiJade geen reviews en een booker die een tekst van ene "Chanel" kopieert in de advertentie.
 
Nicole is een mooie dame en ook leuk in omgang. Echter zij doet niet aan pzc, wat ik geen showstopper vind, maar ze schijnt nu ook beffen niet meer te willen, en dat is voor mij wel een showstopper.
 
NaomiJade geen reviews en een booker die een tekst van ene "Chanel" kopieert in de advertentie.
Ze heeft wel reviews hoor. Waaronder een van mij.


Maar er is wel iets vreemds met die advertentie Ik ben bij haar geweest toen ze ChanelJade heette. Ook in de kop van de advertentie.
Nu lijkt ze zich NaomiJade te noemen.
 
Heb haar een vlak voor Corona ooit bezocht en kan alleen maar beamen dat het een mooie verschijning is. Dat gelul over foto's van de achterkant slaat dan ook nergens op. Je kunt prima zien wat voor een dame het is.
Je kunt aan foto's van de achterkant niet zien of JIJ PERSOONLIJK de voorkant ook mooi vindt. Mooi is subjectief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het onzin tenzij jij een dame uitkiest op basis van haar gezicht.
Ja, dat doe ik, en heel veel mannen met mij. En als het gezicht niet zichtbaar is op de foto's, wat heel vaak het geval is, wil ik ten minste de voorkant zien. Ik ben een borstenman, ik wil kunnen zien hoe de borsten eruit zien; of ze niet te groot zijn, of ze niet op haar knieën hangen. En ik wil zien of ze niet een hangbuik heeft of iets anders waar ik op afknap. Dat zie je allemaal niet vanaf de achterkant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik luister ook even mee ;) misschien een kleine tip maar ik kom ooit voor zaken naar sint-truiden voor mijn werk en dan passeer ik op de terugweg wel eens de luikersteenweg. Soms staan er wel leuke ebony meiden achter de ramen maar het is toch ergens veel geluk hebben.
want het aanbod veranderd daar regelmatig en het is in de avonden daar ook best druk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan