Recensie Perla, Gent/Brugge 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wolf

Newbie
7
06/10/21
5
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Perla geweest. Ontvangt in de buurt van de Decascoop in een mooi gebouw waar blijkbaar nog andere Afrikaanse dames zitten. Foto's van de advertentie kloppen niet maar ze is een mooie verschijning. Laat je daardoor zeker niet afschrikken. Na ontvangst en betaling voor een uur vlug gedoucht, terug bij haar op de kamer en gevraagd voor een GFE. Was geen probleem zei ze lachend. Ze nam direct het initiatief. Vurig tongzoenen en elkaar betasten. Haar sexy bh ging uit en ik mocht haar tepels likken. Dan nog wat gekust en met een duw van haar elleboog dwong ze me op bed. De rest van het voorspel was zo geil en afwisselend, dat maak je jammer genoeg zelden mee. Tongen, beffen, elkaar rimmen, pijpen... Tijdens de 69 moest ik haar even doen stoppen of het was al voorbij geweest. Dan een rubbertje erom en zij bovenop. Dit is duidelijk eentje dat er echt voor gaat. Daarna doggy maar opnieuw was het bijna zover. Haar gevraagd om op haar rug te gaan liggen en nog even
 
De link naar deze "Perla' komt uit bij 'I need you inside me'.
Jongens, wat een soap is dat hier eigenlijk of zijn dit allemaal profielen van dezelfde aan 'Kinepolis ??
Er is er anders nog één : Kenya of zoiets, ook dezelfde ??
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/perla-very-hot.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met Perla die nog tot zondag in Brugge zit. Was opeens wel enige twijfel of het over Perla ging of toch iemand anders, maar volgens mij wel degelijk Perla. Is n lieve, zachte Afrikaanse niet zo spraakzaam maar wel attent genoeg om toch iets van communicatie te hebben. Volgens de foto's dacht ik n slanke dame te ontmoeten, was niet volledig juist, ze is iets steviger (zoals Afrikaanse vrouwen kunnen zijn) maar heeft wel lekker lichaam. Na ontdoen van onze kledij (nu, zij had niet veel om het lijf ;-) ) begon ze met me zacht te strelen, en wat voorzichtig te kussen (geen tz) om dan over te gaan naar het pijpen. Had al gelezen dat het een aparte ervaring is bij Afrikaanse vrouwtjes, en ik heb dit hier mogen ervaren... de lekker volle lippen die over m'n harde lul gleden en die warme mond maakten het echt een hele zalige ervaring. Na zo n paar minuutjes te zijn getrakteerd heb ik even haar beginnen verwennen, hierbij bleef ze mij wel verder plezieren. Toen werd het rubber genomen en begon Perla me in cowgirl te berijden hierbij lekker ritmisch met haar heupen te bewegen. Het begon al te borrelen ... overgeschakeld naar missio en zo afgewerkt onder zacht gekreun van haar.
Al bij al een leuke date met Perla, iets meer of 25 min binnengeweest . Zou ze misschien nog wel eens bezoeken mocht ze in de buurt zijn.
 
Ik had een maandje geleden afgesproken. Met perla. Eens aangekomen herkende ik ze als kendall.
Heeft perla wat wat uitslag in haar gezicht?
Mss is perla gewoon kendall?
 
Perla en Kendall (dat profiel wordt ondertussen maar zelden meer gebruikt voor zover ik weet) zijn dezelfde persoon en ook "I want you inside me".
Kenya is een totaal andere persoon. Geen familie voor zover ik weet, maar ze hebben dezelfde Afrikaanse origine.
Perla heeft wel een copycat die helemaal niet zo aantrekkelijk is en in niets Perla evenaart.
Perla werkt wel samen met iemand als ze beide op hetzelfde moment in dezelfde stad zijn. Ze verkiezen Gent en Brugge maar wijken soms noodgedwongen tijdelijk uit naar ander steden zoals Kortrijk. In Gent komt Perla alleen als ze op haar vaste stek kan intrekken. Hierboven vermeld als in de buurt van....
Haar vriendin en lotgenoot probeert ook steeds op diezelfde locatie te zijn maar heb in ook al getroffen op andere locaties in Gent.
Ik ken Perla nu 2 jaren. Ze is helemaal mijn type: mooie donkere huid, petite, slank, 100% natuurlijk geen silicone te bespeuren, mooi gezichtje, kan een goede conversatie houden. Ze weet precies wat ik nodig heb en komt zelf zo lekker wild klaar dat haar bezoeken een ware lust is. We krijgen zonder probleem 3 uren gevuld en dan nog is er tijd te kort. Perla staat in mijn boekje mijlen ver boven de rest.
Ze is sedert vrijdag op verlof. Dan is haar profiel niet te vinden. Ik krijg wel een berichtje als ze terug in Gent is. ;)(y)🤭
 
Er blijkt veel verwarring te bestaan rond Perla. Perla was Kendall. Iemand stal haar foto's en profiel (die met the acne in het gezicht die in niets op Perla lijkt en gewoon geen service geeft). Perla is top. Ze is slank geheel natuurlijk en makkelijk te herkennen aan haar unieke tattoo die niet op haar foto's staat. Zoek dat maar uit. Ze domineert graag en als ze je kent dan is veel mogelijk. Maar je mag gerust ook het initiatief nemen, dan vecht ze terug....:devilish:😉

Perla heeft 2 vriendinnen. Alle drie deze dames hebben een band met Equatoriaal Guinea maar ze wonen en hebben andere bezigheden in Spanje.

Met eentje doet ze trio's als op hetzelfde moment op dezelfde plaats zijn. Die is ook mooi en donkerder dan Perla en is veruit de stoutste en heeft mij de op één na beste pijpbeurt ooit gegeven. Ik laat haar naam in het midden. Eind vorig jaar of begin dit jaar heeft ze haar borsten, die ik net ze mooi en klein vond, laten vergroten. Als ze in ooit in een huis met bad zit moet je eens samen een bad nemen. Zalig!!!

De andere die momenteel met 4 profielen en 4 namen aanwezig is, is molligere. Hoewel ik van slanke vrouwen hou heb ik haar het meest van al bezocht omdat we een speciale band hadden. We praten meer dan we sex hadden. Dan ineens in november vorig jaar veranderde dat allemaal. Wat er gebeurd is weet is niet.

Ze geven allemaal de voorkeur aan Gent en Brugge om te 'werken'. Je ziet ze zelden ergens anders. Toch niet sinds ik vanaf januari 2021 meisjes op redlights volg.
 
Waar staat die tattoo op haar lichaam en wat voor een tattoo is het? Acne kan namelijk verdwijnen. Dit om te vermijden om in het zak gezet te worden door die andere. Wat die 2 anderen betreft zonder naam of profiel hebben we daar niet veel aan. Idem wat die 4 namen en 4 profielen betreft. Graag wat meer duidelijkheid
 
Wat zijn nu eigenlijk haar prijzen?
Op de Redlights add staat letterlijk: 'please not come With another price This is my price'... Maar... dan worden er nergens prijzen vermeld!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Wat zijn nu eigenlijk haar prijzen?
Op de Redlights add staat letterlijk: 'please not come With another price This is my price'... Maar... dan worden er nergens prijzen vermeld!
ja dat is haar huidige advertentie of redlights. En het haar is iedere keer anders. Ik ben ervan overtuigd dat zij dan niet is op de fotos maar wel hetzelfde postuur. Ik schat haar 162-165 cm (+/- de lengte van mijn ega... :eek::p;)) en slank met mooie borsten, 100 % natuurlijk.

Je krijgt de prijzen als je haar contacteert en ik weet dat die niet voor iedereen hetzelfde zijn. Als je als klant meevalt en je komt meerdere malen terug zijn er meer mogelijkheden en minder "extra's".

Ze is daarin niet alleen. Dat is tenminste mijn ervaring met vrouwen die ik al meermaals heb bezocht.

En als je na de sex wilt praten dan vind ik haar vlot, grappig, speels, spontaan, open (als ze u vertrouwt) en interessant in de conversatie en de omgang, wat soms tot meer 'sex' leidt..... Haar Engels is nog niet dat maar bij haar heb ik al heel wat Spaans geleerd...
 
Waar staat die tattoo op haar lichaam en wat voor een tattoo is het? Acne kan namelijk verdwijnen. Dit om te vermijden om in het zak gezet te worden door die andere. Wat die 2 anderen betreft zonder naam of profiel hebben we daar niet veel aan. Idem wat die 4 namen en 4 profielen betreft. Graag wat meer duidelijkheid
Zoals ik zei zeg ik dat liever niet. Laat mij het houden bij een relatief grote tattoo en 'A flock of seagulls'. Als zij het is dan kan je die niet missen tenzij je alleen maar in haar ogen kijkt de ganse tijd dat je bij haar bent.

Dit is een bespreking van Perla. Ik breng die andere dames in de conversatie omdat er verwarring bestaat wie Perla is. Perla was Kendall en kijk eens waar er in Gent en Brugge een ander profiel is dat bijna altijd daar is als Perla daar is. Soms gebruikt ze een naam, naar niet altijd dezelfde en nu met nieuwe foto's waarop de littekens van haar borst implantaten nog te zien zijn en ze adverteert bijna altijd dat ze trio's doet met haar vriendin. (Tip voor de naam klinkt een beetje, met opzet, als het Spaanse woord voor ijs of het Amerikaanse woord voor confituur)

Over de 4 profielen het meest voorkomende is Kenya, maar ze is dus niet van Kenia, of Mozambique of Zambia en ben het vierde land dat ze gebruikt vergeten. Op geen één van de profielen zijn de foto recent.
 
Zoals ik zei zeg ik dat liever niet. Laat mij het houden bij een relatief grote tattoo en 'A flock of seagulls'. Als zij het is dan kan je die niet missen tenzij je alleen maar in haar ogen kijkt de ganse tijd dat je bij haar bent.

Dit is een bespreking van Perla. Ik breng die andere dames in de conversatie omdat er verwarring bestaat wie Perla is. Perla was Kendall en kijk eens waar er in Gent en Brugge een ander profiel is dat bijna altijd daar is als Perla daar is. Soms gebruikt ze een naam, naar niet altijd dezelfde en nu met nieuwe foto's waarop de littekens van haar borst implantaten nog te zien zijn en ze adverteert bijna altijd dat ze trio's doet met haar vriendin. (Tip voor de naam klinkt een beetje, met opzet, als het Spaanse woord voor ijs of het Amerikaanse woord voor confituur)

Over de 4 profielen het meest voorkomende is Kenya, maar ze is dus niet van Kenia, of Mozambique of Zambia en ben het vierde land dat ze gebruikt vergeten. Op geen één van de profielen zijn de foto recent.
Enige specifieke reden waarom je liever niet zegt wat die tattoo is? Mag je dat van haar niet zeggen? Is het een groot geheim? Maar goed, tis jou beslissing om geen duidelijkheid te brengen en zo de verwarring in stand te houden. Net zoals de rest van je bijdrage.Kendall is Perla en niet Jellyh,maar er is nergens (meer)een advertentie van Kendall te bespeuren. De 4 andere profielen, gebruiken die ook de naam perla? Ik denk het niet, want als ik perla intik op redlights zie ik enkel de Perla van Brugge en Gent, 1 perla nera die zuidamerikaans is en in Aalst vertoeft en die geen enkele foto van perla uit brugge gebruikt, en 1 perla die in de omgeving van Doornik vertoeft en die ook geen fotos van perla uit brugge gebruikt. Waar zijn dan die 4 "perlaprofielen" waarover je spreekt? Zelfs als je Kenia intikt zie ik geen enkel profiel die fotos van perla gebruikt. Gewoon perla op redlights intikken dus en je valt sowieso op de juiste. Much ado about nothing dus.
 
Enige specifieke reden waarom je liever niet zegt wat die tattoo is? Mag je dat van haar niet zeggen? Is het een groot geheim? Maar goed, tis jou beslissing om geen duidelijkheid te brengen en zo de verwarring in stand te houden. Net zoals de rest van je bijdrage.Kendall is Perla en niet Jellyh,maar er is nergens (meer)een advertentie van Kendall te bespeuren. De 4 andere profielen, gebruiken die ook de naam perla? Ik denk het niet, want als ik perla intik op redlights zie ik enkel de Perla van Brugge en Gent, 1 perla nera die zuidamerikaans is en in Aalst vertoeft en die geen enkele foto van perla uit brugge gebruikt, en 1 perla die in de omgeving van Doornik vertoeft en die ook geen fotos van perla uit brugge gebruikt. Waar zijn dan die 4 "perlaprofielen" waarover je spreekt? Zelfs als je Kenia intikt zie ik geen enkel profiel die fotos van perla gebruikt. Gewoon perla op redlights intikken dus en je valt sowieso op de juiste. Much ado about nothing dus.
Misbruik van haar goede reputatie door misbruik van gelijkende foto's en gebruik van de naam en locatie - dat klopt allemaal. Maar is nu niet actueel. Het speelde een tijdje terug en die profielen zijn inmiddels offline.
 
Gisteren nog eens naar perla geweest of hoe ik ze ken als kendall.
Ik heb het haar zelf gevraagd zij is perla en haar oude profiel van kendall gebruikt ze niet meer.
Zij is de dame met wat uitslag in het gezicht.
Het was weer top zoals altijd.
Voor mij de enige dvp waar ik achteraf geen spijt van heb dat ik 150€ armer ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan