Recensie Joy, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diderik

Wandelaar
54
07/12/21
48
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-684.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het zien van haar advertentie wou ik haar meteen ontmoeten. Ze reageerde vlot. Ik kon minder dan een uur later al langskomen.
Ze ontvangt in het centrum van Gent niet ver van de Decascoop.
Het is volgens mij een B&B of zoiets want bij aankomst werd ik door een vriendelijke (Aziatische) dame, die met een stofzuiger een lege kamer aan het behandelen was, aangesproken of ik al had ingecheckt... Ik heb me dan omgedraaid en ben naar de inkom teruggegaan, waar ik een extra sms kreeg met de juiste kamer informatie.

Ze ontving me in knalrode lingerie en ik kreeg meteen een kus op de mond. Na het zakelijke (ik koos voor een halfuur) wees ze naar de zetel waar ik me kon uitkleden.
Wat me meteen opviel is haar mooie lijf. Een bos krullen (duidelijk een afrokapsel) met daaronder lieve en speelse ogen en een mooie witte lach.
We lagen amper op bed en begon direct met PMC.
Ik heb niet gevraagd of ze het zonder deed (in de advertentie van RL staat dat ze het wel doet, maar ik vermoed dat ze, wat wel meer gebeurd, alles heeft aangevinkt bij RL). Ik vroeg of ik haar mocht beffen. Dat kon, maar alleen als ik voor het volle uur koos. Wat ik dan eerst heb geregeld.
Ze ging dan boven op me liggen in 69 en terwijl ik genoot van haar onderkant, ging ze echt zalig te keer en kreeg me snel tot mijn hoogtepunt. Ze bleef nog even doorgaan tot de laatste druppel er uit was en heeft me dan schoongeveegd.
Ze stelde dan meteen na een snelle blik op haar GSM voor om me te masseren, wat ik graag aannam en liet haar begaan. Ze kwam naakt boven op mijn rug zitten en gaf me een behoorlijke massage. Ik hou eigenlijk van het stevigere massagewerk, maar dit was niet super stevig, maar zeker ook niet slap. In ieder geval beter dan het gewone gestreel. Het was ontspannend en het voldeed me wel. Het voelen van haar (licht) behaarde poes de hele tijd op mijn rug en later boven mijn benen wond me wel op.
Na de massage liep ze even naar de kast waar haar telefoon lag en beantwoordde ze snel wat berichtjes. Ik genoot ondertussen van het uitzicht van haar mooie naakte lijf.
Na wat berichtjes te hebben verstuurd kwam ze terug en zag dat ik nog opgewonden was. Ze bood me meteen een tweede beurt aan die ik heb aangenomen. Opnieuw gestart in 69 en mooi geëindigd boven op haar met haar enkels op mijn schouders.
Terwijl ik nog nagenoot verdween ze even naar de badkamer. Teug uit de badkamer, nog volledig naakt, verzamelde ze haar lingerie en vroeg speels of ik haar wou helpen aankleden... Maar ik liet haar begaan een bleef genieten van het uitzicht van haar lijf. Toen het uur bijna om was spoorde ze me aan om me snel aan te kleden want de volgende was op komst. Ze had een volle agenda zei ze.
Ik kreeg de tijd waarvoor ik betaalde, van een lieve, altijd lachende dame met een lekker lijf. Mij hoor je dus niet klagen. Voor mij is het herhalingsgevaar groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan