Recensie Alessandra, Aalst 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saskyto

Vaste klant
147
23/08/22
548
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alessandra-138/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was gisteren in de buurt van Aalst en besloot met een broek vol goesting een lekker dingetje te zoeken via redlights. Al snel kwam ik uit bij Alessandra omdat haar foto's er in mijn ogen meteen tussenuit sprongen. Ze antwoorde mij vrijwel direct en bevestigde onze afspraak om 15u. Toen ik aankwam op het adres rond 14.50 kreeg ik net een appje dat het een halfuurtje uitgesteld zal moeten worden omdat ze gaat lunchen. (Wat ik al een raar excuus vond omdat we slechts een kwartier daarvoor de afspraak hadden vastgelegd) Bon ja, ik had ongeloofelijk veel zin en de foto's waren veelbelovend dus ik besloot om te wachten. Gelukkig stuurde ze mij rond 15.15 dat ik al naar binnen kon dus viel het al bij al nog goed mee.

Het pand en de kamer waren basic maar netjes, enig minpuntje is dat de locatie niet heel erg discreet is en er ook geen parkeergelegenheid aan de deur is. Het oorspronkelijke plan was een date van een halfuurtje maar doordat ik al had moeten wachten (en omdat ik aan haar lekkere lijf al zag dat ik het niet heel lang ging volhouden) ben ik gegaan voor een kwartierje. Ze heeft hierover geen problemen gemaakt.

Eens op het bed is ze mij lekker beginnen deepthroat pijpen (met condoom). Zonder condoom was het meteen €50 extra en dat had ik niet bij omdat ik mijn portefeuille in de auto had laten liggen. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ze mij, los daarvan, 1 van de beste blowjobs van mijn leven gegeven heeft. De meesten vragen al na een minuut of 2 om te neuken, maar zij is zeker een kleine 10 minuten ondoorbroken kokhalzend mijn lul in haar keel blijven rammen. Heerlijk!

Omdat ik mij al heel hard moest inhouden tijdens het pijpen, heeft het neuken zoals verwacht niet heel lang geduurd - Ik schat een minuut of 5. Ik ben voor missionaris gegaan en mocht heel hard doorrammen terwijl ze haar mooie magere beentjes op mijn schouders legde. Het uitzicht op dat heerlijke lijfje met die mooie (fake) D cup was fantastisch. Je ziet wel dat haar borsten niet echt zijn, maar ze zijn heel mooi gedaan waardoor zij bijna natuurlijk lijken/voelen.

Conclusie: zeker de moeite!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alessandra-138#
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben net bij haar geweest in Menen. Afspreken verliep wat chaotisch waardoor ik bijna annuleerde omdat ik vreesde dat mijn trip van 45 minuten vruchteloos ging zijn. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik geweest ben. Ik vind Alessandra ideaal voor een half uurtje. Ze is een vrolijk en lief meisje. Ik was meteen verkocht. Ze vraagt 80 euro voor een half uur + 20 voor PZC. Eerst ga je uitvoerig in de douche en wrijft ze je jongeheer uitvoerig schoon. Daarna wast ze je hele lijf. Zelfs je rug. Ook al kwam ik net van onder de douche thuis. Ik vond het wel grappig maar uiteindelijk is het tof dat ze hygiëne hoog in het vaandel voert. Ze pijpt bijzonder goed, nat en diep. Je kan haar gerust even bijsturen, ze gaat daar meteen op in. Je mag haar beffen en ze geeft je het gevoel dat ze ervan geniet. Alles proper van onder. Ze gebruikt overvloedig doekjes. Ze wreef zelfs mijn tong schoon na het beffen. Ze deed me lachen. Neuken in alle posities en diepe missio met de benen in de nek. Allemaal top. Ik ging wat over tijd maar dat was geen probleem. Straks is ze weg maar ze keert later op het jaar terug naar Menen en Roeselare. Ik heb er alvast een favorietje bij. Minpuntjes: ze zoent niet en haar borsten zijn wat pijnlijk waardoor je ze enkel zachtjes mag strelen. Maar goed, de vele pluspunten wegen daar zeker tegen op.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alessandra-138/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar bezocht in Grobbendonk.

Nette locatie, douche was buiten haar kamer, dus wat onwennig door de gang.. zat wel ergens iemand tv te kijken achter een muurtje (geen cctv maar gewone tv 🤣)...

Zelf is ze best wel lief en maakt het zeker aangenaam en gezellig.
Deed bij mij wel tongzoenen en mocht haar lekker beffen... Proper en strak poesje.

Pijpen ZC als optie, maar viel me wat tegen.. ik houd van rustig en zacht , veel teasen en lekker eikel likken... Voluit hard en diep is niet mijn ding... Veel te nat daardoor en doet het gevoel wat weg. Dus heb al veel beter pijpwerk ervaren.
Ieder zijn goesting hé 😉


Verder wel lekker diep stoten en heerlijk rubbertje vol in laatste standje half-rechtstaand-doggy... Heerlijk !

Wel paar keer slappe lach gehad.. had een kettingkje aan en toch paar keer vastgehangen aan mijn handdoek en nadien aan de dekens op het bed.. hahah.. ochja .. maakt het alleen maar leuker..


Voor mij goed voor tussendoor, maar echt herhalingsgevaar niet.
Wel een leuke meid. Laatste 2 fotos zijn helemaal recent. (Lijkt op een buikje, maar is het niet )

Ps : basistarief is nu 90 ipv 80
@moderator eventueel se topic uitbreiden naar de andere locaties ? (Menen en grobbendonk) ze reist wat rond zei ze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan