Recensie Donna en Yenka, Leopoldsburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OfficialDimitri

Wandelaar
40
07/04/22
18
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/donna-yenka.html
Totale kosten (in euro)
550
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb woensdag een date gehad van een uur met Donna & Yenka. Eerst enige tijd gestuurd met Donna. Deze wist mij te vertellen dat ze nog maar aan hun tweede week bezig zijn, dus dat het allemaal nog wel spannend en nieuw aanvoelt. Toch heb ik de sprong gewaagd en het viel me zeer goed mee. Daar het niet vermeld staat op hun advertentie, kon ik toch wel bare seks krijgen met een soa test. Ik betaalde dan 100 euro extra per dame. Best prijzig, maar met twee geile 19 jarige meiden wou ik dit zeker eens proberen. Ik betaalde in het totaal 350 (normale trio date)+200 euro voor de date en kreeg daar een uur geile seks voor terug. nuja, 20min kon ik het maar volhouden dus de rest van de date lekker geknuffeld, douche genomen en ready to go.

Yenka is iets wat terughoudend tov mij geweest, maar ze gaf zelf aan dat het voor haar allemaal nog aanpassen was. Naarmate de date vorderde werd het wel beter.
Donna is dan al wat meer gewend precies. Maar beide wel een leuke combinatie.

Verschillende keren klaarkomen mocht ik zeker, maar helaas ben ik niet iemand die dat meerdere keren kan. Al bij al, hele leuke date gehad :)
Voor herhaling vatbaar.

Roy.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan vandaag weer terecht bij Yenka, denk dat Donna er ook weer is tot vrijdag (weet het niet 100% zeker).

Ik heb Donna 2 keer bezocht de 1ste week van augustus.

Echt een top meid die der afspraken na komt en profiel en foto's kloppen volledig.

Vanaf 10 augustus geen reactie meer terug via de app, en ze zijn op de app ook niet meer online geweest.

Is ze op vakantie??
Of is ze gestopt??

Zijn er hier die dit herkennen??
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/donna-yenka.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze horen bij dezelfde groep als Mila, Cassandra Enzo. Ik bezocht Donna 2 weken geleden. Op voorhand toch maar even gevraagd om de ID-kaart te mogen bekijken want ze leek wel erg jong. Alles in orde geboortejaar 2001. Ondanks de leeftijd was het geweldig volgens mij een nymfomane zelfs... Zonder te vragen heeft ze me in haar mondje laten komen en vervolgens mij beginnen tongen... Speciaal.

enorm goede beurt, enkel weer zeer prijzig.
ze vertelde me dat ze de hele zomer op werkdagen zou blijven, maar toch is ze kort erna van redlights verdwenen helaas..
 
Ze horen bij dezelfde groep als Mila, Cassandra Enzo. Ik bezocht Donna 2 weken geleden. Op voorhand toch maar even gevraagd om de ID-kaart te mogen bekijken want ze leek wel erg jong. Alles in orde geboortejaar 2001. Ondanks de leeftijd was het geweldig volgens mij een nymfomane zelfs... Zonder te vragen heeft ze me in haar mondje laten komen en vervolgens mij beginnen tongen... Speciaal.

enorm goede beurt, enkel weer zeer prijzig.
ze vertelde me dat ze de hele zomer op werkdagen zou blijven, maar toch is ze kort erna van redlights verdwenen helaas..
Je heb der wel een CIM bij gehad zonder daar voor extra betaald te hebben.
 
Ik ben hier ook geweest, maar na de nieuwsberichten van afgelopen jaar over deze locatie zou ik hier persoonlijk zo ver mogelijk van wegblijven. (Zelf ga ik alvast niet meer naar piepjonge meisjes sinds dit "voorval" )
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan