Recensie Dora, Den Haag, Doubletstraat 79K3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaydeeboy

Vaste klant
102
29/09/21
96
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Veel is over haar gesproken maar geen reviews op de website.
Want ik hou van oude dames ga ik een keer proberen. Aanbod van dames boven 60 is echt laag...

Ze is een zacht rustig lief dame. Praat niet vloeiende Nederlands maar genoeg voor samen praten.
Badpak uit, ik vind haar warm, en met een zacht puur huid. Het is niet alleen over seks, maar ze geeft je een goie gevoel. Knuffelen en rustig tijd samen.
Na wassen, en op bed geeft ze een rustig pijpen ZC , niet DT. Ok maar niet wow.
Enkele minuten, geen haast, proberen we om te neuken ZC maar wil ik met, want safety first.
Het voelt niet dat je met een DVP bent, maar met een vriende, een dame met wie u wil rust en goeie gevoel krijgen.
Tweede bezoek tijdens neuken word ik een beetje gek en begint haar keihard om te pushen. Ze vind het ook leuk, maar als ik klaar bent ze zegt "wow maar nu ga ik naar huis".

Conclusie, geen klok tikker. Lekker relaxen samen. GILF en goedkope. Niet alleen voor fans van oude dames denk ik.
Nog een keer of meer? Ja graag.
 
Ik was er vaak bij Dora , geweldig sex altijd gehad.
Maar om dat ik nu in het buitenland woon kan ik helaas niet meer gaan ( als ze er nog is) mis wel de sex met Dora.
 
Heb deze ook vaak gehad ze nam altijd goed de tijd met pijpen zc en daarna zc neuken en helmaal vol spuiten tot het druipend uit haar kutje loopt en ze vond het zeker niet erg als ik gewoon door bleef neuken om me zaad er diep in te pompen en er nog een keertje in klaar te komen is zeker wel een tijdje geleden maar ben wel benieuwd of ze er nog zit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan