Algemeen Doubletstraat prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In een tijd waarin alles duurder wordt en ieder dubbeltje bij wijze van spreken moet worden omgedraaid, is een prijsverhoging van 35 naar 50 euro (42%) fors.
Mannen die veel te besteden hebben gaan ws toch al niet of minder naar de raam-dames. En als ze gaan, zullen zij niet wakker liggen van 15 euro meer.
Echter, Jan-met-de-pet is aangewezen op de raamdames. En voor die categorie is 15 euro meer veel geld.
Ik merk het ook aan mezelf, ging ik vroeger 2x per maand, nu nog max. 1x per maand. Afgezien daarvan: kijk en vergelijk.
Mijn vaste dame klaagde overigens nooit over klandizie, na de verhoging wel.
Voor wat ik heb begrepen is er een kleine minderheid van de dames die nu € 50,00 vragen. Het over grote merendeel vraagt € 40,00
Ik ga uit principe niet naar binnen bij de dames die € 50,00 vragen, maar dat is ieder zijn keus.
Hopelijk gaan de bordjes van € 40,00 en aan de ander kant € 50,00 snel op de brandstapel en komen er weer ouderwetse stickers met vaste instapprijs.
 
Laatst bewerkt:
Voor wat ik heb begrepen is er een kleine minderheid van de dames die nu € 50,00 vragen. Het over grote merendeel vraagt € 40,00
Ik ga uit principe niet naar binnen bij de dames die € 50,00 vragen, maar dat is ieder zijn keus.
Hopelijk gaan de bordjes van € 40,00 en aan de ander kant € 50,00 snel op de brandstapel en komen er weer ouderwetse stickers met een vast instapprijs.
Mooi om te zien dat er mannen zijn die het niet pikken en dure dames uit principe vermijden was iedereen maar zo. Want de meeste mannen laten het gebeuren en betalen die 50 euro en komen hier klagen dat dames zo duur worden.
 
Alles wordt duurder dus ook de dvp. In de jaren 80 betaalde je 35 of 50 gulden. Toen kwam de euro ook 35 a50 euro .
Ook de dvp moet meer betalen voor haar boodschappen en energie en ga zo maar door.
Helaas is de kans aanwezig dat men minder een dvp gaat bezoeken , ook niet goed voor het inkomen van de dame.
 
Prive-ontvangst is nog erger hoor. Daar zijn de prijzen nog meer gestegen en tikt het vaak al aan tegen de 200 euro per uur.
En bij raamdames weet je iig wie je tegenover je hebt en ben je max 40 euro oid kwijt bij een kutservice.
Bij priveontvangst kan je voor meer verrassingen komen te staan en ben je sneller meer geld kwijt. Om die reden probeer ik ook prive-ontvangst te vermijden.

Mij boeien de prijzen op zich niet. 40 of 50 euro maakt mij niet uit. Wel vind ik het zorgwekkend dat het verschil tussen goede en slechte dames minder wordt. En dat dames georganiseerd prijsstijgingen door weten te drukken en dat wandelaren hier niet massaal op kunnen reageren. Zo komt er geen einde aan.
 
De dames die klagen over klandizie en prijzen moeten eerst naar hun eigen service kijken. Het begint steeds meer mode te worden om een rukservice te geven, zo win je geen klanten. Ja, die ene keer dat de niets vermoedende kerel op je looks afkomt, maar die komt nooit meer terug. En dan heb ik het over de Doublet, want Geleen heb ik minder ervaring mee.
Ik denk dat de gemiddelde wandelaar liever 50 euro betaalt voor een dame met een goede, zekere service dan 35 euro voor een rukservice. Er zijn genoeg dames die 50 euro of meer vragen en waar rijen voor de deur staan. Dat is niet voor niks.
 
ik ben ook wel benieuwd wat je precies bedoeld, want het is inderdaad wel een beetje vaag zo.
Een aantal dames verspreid over Nederland (Nieuwstad, Den haag, baekelandplein en mogelijk ook andere raambuurten) huren op hun kvk nummer regelmatig meerdere ramen. Op papier wordt heel veel omzet verantwoord. Keurig via aangifte omzetbelasting. Geen idee wat er in de kamertjes gebeurt. Keerzijde is dat hoewel ramen in de doubie leeg lijken te staan, deze toch verhuurd zijn. Er zijn weinig ramen voor freelancers beschikbaar, alleen bij de kleinere exploitanten, bijvoorbeeld pand 79.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan