Algemeen Dreamgirls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo Sjonnie jij bent ook van de poeperd?

Wel, tijdens penetratie produceren de 3 gaatjes - mond, kutje en kontje - verschillende sensaties en emoties.

In de mond en het kutje profiteert vooral de eikel, terwijl in het kontje vooral de schacht en het onderste deel van de eikel profiteren.

De diversiteit van sensaties en emoties is een grote bron van plezier, hé?

😋😛🤪
 
Julia is van de lijst af..
ergens maar beter..heb er niet zo'n goede ervaring mee gehad laatst..zal verder niet uitwijden..maar ze zit/zat gewoon niet lekker in haar vel..
lichaam ook niet representief voor de foto's..veel pappiger irl
 
nou ja .ze was niet onaardig ofzo .
maar ik kom om sex met haar te hebben..
niet om te buurten en buurten en buurten..
toen ze in de gaten kreeg dat ik basis Roemeens sprak ,ging ze helemaal los..
muziek van het huis moest af..en YouTube met een populaire Albanese zanger moest op..omdat ik dan zou begrijpen waar hij over zong..
telkens de kamer af ..dan weer dit ,dan weer dat..
pzc was ook met een handdoek ernaast om in te spugen..want anders kreeg ze het speeksel binnen ...bang voor voorvocht..
nee,die moet iets anders gaan doen..
 
Iemand die een review van Gwn heeft geschreven/ wilt schrijven? (of ik moet echt helemaal verkeerd zoeken hoor)
Is nog geen review van. Ik heb laatst ook al eens gezocht. Onlangs bij Dreamgirls Lisa een keer bezocht en toen kwam ik Gwen tegen op de gang. Meteen maar met Gwen kennis gemaakt. Is een leuke vlotte dame welke ik nog wel wil bezoeken. Echter sluiten onze agenda's niet op elkaar aan.
 
Ik niet, maar ook wel curieus, proberen en laat het ons weten!

Ik kom er niet vaak maar denk dat ik ze wel eens heb zien zitten. Voor mij nog al ver rijden en vorige keer had ik dan een afspraak al een dag op voorhand die niet kon doorgaan, kreeg ik dan te horen toen ik er was natuurlijk.

Dat en de hoge prijzen vind ik nogal jammer. Ik vind 150 ok, als je zeker weet dat het goed is, maar als het een gok blijft kan ik evengoed naar Brussel. Ik ben daar wat voorzichtiger met nieuwe ervaringen.

Misschien dat ik één van de weken nog eens ga, maar lijkt ook wel een magere bezetting deze week.
 
Iemand die een review van Gwn heeft geschreven/ wilt schrijven? (of ik moet echt helemaal verkeerd zoeken hoor)
niet lullig bedoelt hoor ..
maar je bent hier 2 jaar lid..en zelf 1 recensie..heb je al die tijd nooit zelf iemand bezocht dan?
ik snap het sowieso niet ,volgens mij ben ik 4x bij Dreamgirls binnen geweest en telkens wat geschreven erover..
en altijd zaten er mannen binnen..maar je leest hier amper iets over ervaringen.
ik snap dat niet iedereen van dit forum af weet..
maar schrijf iets negatiefs over een dame..en iemand met 5 posts bevestigd of ontkent het ineens...
dus meegelezen word er genoeg..
 
niet lullig bedoelt hoor ..
maar je bent hier 2 jaar lid..en zelf 1 recensie..heb je al die tijd nooit zelf iemand bezocht dan?
ik snap het sowieso niet ,volgens mij ben ik 4x bij Dreamgirls binnen geweest en telkens wat geschreven erover..
en altijd zaten er mannen binnen..maar je leest hier amper iets over ervaringen.
ik snap dat niet iedereen van dit forum af weet..
maar schrijf iets negatiefs over een dame..en iemand met 5 posts bevestigd of ontkent het ineens...
dus meegelezen word er genoeg..

Ik snap je probleem niet echt? Volgens mij staat het iedereen vrij om wel of geen reviews te schrijven en op een eigen manier gebruik te maken van het forum. Ik bezoek zo nu en dan wel eens iemand, maar bij lange na niet genoeg om in de dubbele cijfers aan reviews te kunnen schrijven en vaak ook bij dezelfde (paar) dames. Dan denk ik er eens over na om dan een nieuwe dvp te bezoeken en word ik gelijk aangevallen op t feit dat ik geen reviews schrijf.

Sowieso wanneer iemand zegt "niet lullig bedoelt hoor .." MAAR, zodra ik het woord maar zie staan gaat alles wat ervoor stond de prullenbak in. Hoe had je het dan bedoeld?

Wijzen op iets negatiefs heeft men ook veel meer baat bij, aangezien je je medewandelaar toch graag voor een slechte ervaring wilt behoeden.

Als ik het niet vergeet zal ik de volgende keer dat ik een dvp bezoek, speciaal voor jou een review schrijven, goed?
 
dat is heel goed dat je dat doet dan..
want tot heden vond je het blijkbaar niet waard om te delen..
maar als ik dat goed begrijp houd je je ervaring liever aan jezelf?
waarom dat..bang dat je herkent word door de dame..,ofdat iemand met JOUW dame(s) aan de haal gaat?
iedereen is vrij om wat te schrijven ja..
toch mooi dan dat er nog van die lomperikken net ik ertussen zitten die wel de moeite nemen.
als dit forum zou draaien op gasten zoals jij waren we zo klaar met lezen hier..
beetje participeren kost niet zoveel moeite..
je schrijft nu toch ook een hele lap tekst omdat ik je op je nummer zet blijkbaar?
 
Genieten wanneer iemand zo hard voorbij gaat aan hetgeen wat er geschreven wordt. Vooral lekker aannames blijven doen met je 'bang dat...'

Wellicht een idee om even een aparte post aan te maken om te klagen over 'gasten zoals mij', i.p.v. een post m.b.t. een privéhuis ermee te belasten.
 
nou..jij geniet niet..want je weet goed zat ,dat ik gelijk heb..
die post hoef ik ook niet aan te maken..
dat is volgens mij allang meerdere keren besproken..
op verschillende manieren.

jij begint zelf in de post over een privehuis..vragende ofdat iemand een recensie wil schrijven over een bepaalde dame..
daar heb je de rubriek..'wie heeft er ervaring met' voor..
zo beter?
 
nou..jij geniet niet..want je weet goed zat ,dat ik gelijk heb..
die post hoef ik ook niet aan te maken..
dat is volgens mij allang meerdere keren besproken..
op verschillende manieren.

jij begint zelf in de post over een privehuis..vragende ofdat iemand een recensie wil schrijven over een bepaalde dame..
daar heb je de rubriek..'wie heeft er ervaring met' voor..
zo beter?
Een vraag stellen in een post van een privéhuis over een dame die in het desbetreffende privéhuis werkt?! Doe eens heel gauw normaal ik...


🤡 dat je bent
 
iemand die even een review wil schrijven ?..
dat vroeg je..
alsof ik aan een collega vraag..koop jij die boormachine is joh..als hij dan bevalt ,wil ik er ook wel eentje
als je nou eens zelf in de auto (of openbaar vervoer) stapt en gaat kijken?
ben je een 1x klaar ,hoef je hier nog niet te delen ook..
stel je voor..iemand schrijft dat ze geweldig is..je gaat er dus heen..
en jij vind het niks..dan is het kot ook te klein zeker?
wie zijn schuld is het dan,?..
nogmaals wil je iets weten over een dame ..en de ervaringen..
heb je daar een andere rubriek voor..en dan lezen meer mensen het ook waarschijnlijk
 
Overdrijven we niet een beetje? Ik had zelf helemaal geen probleem met zijn vraag hoor. Niet iedereen schrijft graag reviews of is daar direct comfortabel mee en die reactie helpt daar ook niet aan.

We zijn hier uiteindelijk toch maar een beetje aan het praten, ik vind wat interactie leuker dan niets. Misschien was iemand er eens geweest, maar voor welke reden dan ook geen review gemaakt en komt het zo wat op gang.

Ik ben bijvoorbeeld zelf als eens bij Vanessa en Manon geweest, maar is al even geleden en denk niet dat ik toen review heb gemaakt, soms is het ook druk en gaan de weken snel voorbij en uiteindelijk weet je ook niet meer alle details om er uitgebreid over te schrijven. Maar moest zijn vraag over een van beide gaan kon ik daar wel "iets" over vertellen maar niet genoeg om een review te vullen.

Ik zal wel eens gaan wanneer ze terug op de agenda staat, van de foto's krijg ik het alvast warm :)
 
Overdrijven we niet een beetje? Ik had zelf helemaal geen probleem met zijn vraag hoor. Niet iedereen schrijft graag reviews of is daar direct comfortabel mee en die reactie helpt daar ook niet aan.

We zijn hier uiteindelijk toch maar een beetje aan het praten, ik vind wat interactie leuker dan niets. Misschien was iemand er eens geweest, maar voor welke reden dan ook geen review gemaakt en komt het zo wat op gang.

Ik ben bijvoorbeeld zelf als eens bij Vanessa en Manon geweest, maar is al even geleden en denk niet dat ik toen review heb gemaakt, soms is het ook druk en gaan de weken snel voorbij en uiteindelijk weet je ook niet meer alle details om er uitgebreid over te schrijven. Maar moest zijn vraag over een van beide gaan kon ik daar wel "iets" over vertellen maar niet genoeg om een review te vullen.

Ik zal wel eens gaan wanneer ze terug op de agenda staat, van de foto's krijg ik het alvast warm :)
Exact dit, fijn dat iemand het begrijpt!

Mijn insteek met de vraag was ook helemaal niet, 'kan er iemand eens langsgaan?', maar gewoon is er toevallig iemand al geweest die er wat meer over kan/ wilt vertellen.

Heel simpel met Gwen. Ze is er niet veel , en ze is erg goed.
Resultaat ze zit bijna altijd direct volgeboekt.
Weet je genoeg nu ?
Zeker, duidelijke taal. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan