Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeide dames boden het aan. Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Als ik het goed herinner was de meerprijs 50 of 100 euro.En doen ze echt anaal seks, zoals vermeld?
Als ja, tegen welke prijs?
Zo Sjonnie jij bent ook van de poeperd?En doen ze echt anaal seks, zoals vermeld?
Als ja, tegen welke prijs?
hallo Hatseflats die nieuwe dame Gwen is ook erg goed. Echte GFE.Er zijn 2 nieuwe dames die een top service geven Nina en Layla.
Zo Sjonnie jij bent ook van de poeperd?
Ja dat doet ze zeker. zoals @Nachtjager als schreef het is een echte GFE. Heb haar van de week bezocht maar dat blijft niet bij die ene keer kan ik je zeggen.Doet ze lekker tongzoenen Gwen ?
Beter terug naar Roemenië die.Julia is van de lijst af..
ergens maar beter..heb er niet zo'n goede ervaring mee gehad laatst..zal verder niet uitwijden..maar ze zit/zat gewoon niet lekker in haar vel..
lichaam ook niet representief voor de foto's..veel pappiger irl
Is nog geen review van. Ik heb laatst ook al eens gezocht. Onlangs bij Dreamgirls Lisa een keer bezocht en toen kwam ik Gwen tegen op de gang. Meteen maar met Gwen kennis gemaakt. Is een leuke vlotte dame welke ik nog wel wil bezoeken. Echter sluiten onze agenda's niet op elkaar aan.Iemand die een review van Gwn heeft geschreven/ wilt schrijven? (of ik moet echt helemaal verkeerd zoeken hoor)
niet lullig bedoelt hoor ..Iemand die een review van Gwn heeft geschreven/ wilt schrijven? (of ik moet echt helemaal verkeerd zoeken hoor)
niet lullig bedoelt hoor ..
maar je bent hier 2 jaar lid..en zelf 1 recensie..heb je al die tijd nooit zelf iemand bezocht dan?
ik snap het sowieso niet ,volgens mij ben ik 4x bij Dreamgirls binnen geweest en telkens wat geschreven erover..
en altijd zaten er mannen binnen..maar je leest hier amper iets over ervaringen.
ik snap dat niet iedereen van dit forum af weet..
maar schrijf iets negatiefs over een dame..en iemand met 5 posts bevestigd of ontkent het ineens...
dus meegelezen word er genoeg..
Een vraag stellen in een post van een privéhuis over een dame die in het desbetreffende privéhuis werkt?! Doe eens heel gauw normaal ik...nou..jij geniet niet..want je weet goed zat ,dat ik gelijk heb..
die post hoef ik ook niet aan te maken..
dat is volgens mij allang meerdere keren besproken..
op verschillende manieren.
jij begint zelf in de post over een privehuis..vragende ofdat iemand een recensie wil schrijven over een bepaalde dame..
daar heb je de rubriek..'wie heeft er ervaring met' voor..
zo beter?
Exact dit, fijn dat iemand het begrijpt!Overdrijven we niet een beetje? Ik had zelf helemaal geen probleem met zijn vraag hoor. Niet iedereen schrijft graag reviews of is daar direct comfortabel mee en die reactie helpt daar ook niet aan.
We zijn hier uiteindelijk toch maar een beetje aan het praten, ik vind wat interactie leuker dan niets. Misschien was iemand er eens geweest, maar voor welke reden dan ook geen review gemaakt en komt het zo wat op gang.
Ik ben bijvoorbeeld zelf als eens bij Vanessa en Manon geweest, maar is al even geleden en denk niet dat ik toen review heb gemaakt, soms is het ook druk en gaan de weken snel voorbij en uiteindelijk weet je ook niet meer alle details om er uitgebreid over te schrijven. Maar moest zijn vraag over een van beide gaan kon ik daar wel "iets" over vertellen maar niet genoeg om een review te vullen.
Ik zal wel eens gaan wanneer ze terug op de agenda staat, van de foto's krijg ik het alvast warm![]()
Zeker, duidelijke taal. Bedankt!Heel simpel met Gwen. Ze is er niet veel , en ze is erg goed.
Resultaat ze zit bijna altijd direct volgeboekt.
Weet je genoeg nu ?