Voormalig lid 37734
Stamgast
niks beter dan zelf erop (af) gaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha praten en aardig zijn .Daar is ze super goed in .Als dat je niet te veel afleidt kan je er ook heerlijk mee vrijen. Die prachtige naturel borsten krijg je gratis bij.Geen ervaring mee op de kamer, maar ik heb vorige week met haar zitten praten en ze was heel aardig.
Wat een stomme opmerking!niks beter dan zelf erop (af) gaan.
Nee hoor , je hoeft niet alles zelf uit te zoeken. Maar je eigen ervaring is altijd het beste.Wat een stomme opmerking!
Dan is het onnodig dat iemand nog recensies schrijft dan moet iedereen het zelf maar uitzoeken volgens jou.
Waar staat dat dan? Heb ik namelijk nog nooit hoeven doen.Volgens hun website moet je 10 Euro bijbetalen om een douche te nemen. Vind ik ' lichtelijk' overdreven.
Bij hun tarieven. Onderaan bij het deel ' speciaal '.Waar staat dat dan? Heb ik namelijk nog nooit hoeven doen.
Vreemd verhaal als je voor een bad geen extra s hoeft te betalen.Bij hun tarieven. Onderaan bij het deel ' speciaal '.
Ze schijnt Grieks te zijn , en curvy.
Ik ga voor de vaste waarden .
Layla, Gwen , Nancy, Nina.
Bibi zou ik ook graag doen , wat een mooie meid. .Maar die is er niet vaak.
Zeker. Maar zit ook altijd snel vol en doet maar 4 per dag.Dank je wel hoor. Grieks, dat is niet verkeerd met die billen!!!
Zelf ben ik ook nog altijd heel nieuwsgierig naar Nena, daar hoor je veel lovende verhalen over, maar ze is er weinig of als ze er is, dan is ze vaak vol geboekt.
Gwen ook een aanrader dus?
Zeker. Maar zit ook altijd snel vol en doet maar 4 per dag.
Vroeg boeken dus.
@JukDank je wel hoor. Grieks, dat is niet verkeerd met die billen!!!
Zelf ben ik ook nog altijd heel nieuwsgierig naar Nena, daar hoor je veel lovende verhalen over, maar ze is er weinig of als ze er is, dan is ze vaak vol geboekt.
Gwen ook een aanrader dus?