Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vanavond wezen uit eten in Duitsland en de ober zei dat vanaf morgen alleen nog maar toegang geldt met booster, deze moest vlgs hem min 5 dagen geleden gezet zijn. Ik weet niet of clubs en laufhauzen dit ook accepteren of dat toch nog een testbewijs noodzakelijk is.
 
aan de ene kant is het natuurlijk gedoe, je moet al je vaccinaties hebben incl de booster, en voor zover ik nu begrijp mogelijk ook nog een toegangstest voordat je de laufhauser binnen kan in Duisburg.

Maar het is natuurlijk ook best fijn om te weten dat alle dames binnen in hetzelfde regime zitten, en dus vrij zijn van Corona waardoor het zich in ieder geval daar niet kan verspreiden, neukt wel zo ontspannen.

Was vorige week in Antwerpen, daar geen enkel gedoe, dame zat bovenop me en hijgde zwaar in mijn gezicht en dat voelde toch wel een beetje vreemd.
 

Gisteravond Duisburg. Sexxxpalace was geopend. Weinig dames, alleen op de onderste verdieping. Gisteren kon ik naar binnen met tonen van Corona-check-app met booster. Dat is vanaf vandaag voor alle Huizen op de Vulkaan, en geldt in heel NRW.
Het was gisteren slecht bezet, en ook zeer weinig bezoekers. Ik sprak een dame die al twee dagen geen klanten had gehad. Daar kun je je voordeel mee doen.
 
Gisteravond Duisburg. Sexxxpalace was geopend. Weinig dames, alleen op de onderste verdieping. Gisteren kon ik naar binnen met tonen van Corona-check-app met booster. Dat is vanaf vandaag voor alle Huizen op de Vulkaan, en geldt in heel NRW.
Het was gisteren slecht bezet, en ook zeer weinig bezoekers. Ik sprak een dame die al twee dagen geen klanten had gehad. Daar kun je je voordeel mee doen.
Ok. Dus met booster hoef je geen testbewijs meer te hebben?
 
Ook voor Duitsers en andere Duits sprekenden blijkt de Duitse wet lastig uit te leggen.
Ik lees op BC dat in Huis 17/17 en E 26 (en zelfs ook H25) je geen toegang krijgt zonder negatieve test, terwijl dat sinds gisteren niet meer nodig is. Ik raad jullie dus aan bij een bezoek te zorgen dat je een recente negatieve testuitslag kan tonen.

 
Dat verschilt. Na boosteren is het nog enige dagen wachten tot hij zichtbaar is bijgeschreven in je Corona-Check app. Dat kan 5-10 dagen duren. Dan is hij aantoonbaar, en zou dus geaccepteerd moeten worden bij toegang tot De Huizen. Er wordt (werd) door de overheid gezegd dat hij pas na twee weken bescherming biedt. Ik ben geen arts. (ik ben een vliegtuig)...
 
Nee, je moet je booster zelf zichtbaar maken in de app, na 24 uur
 
Ja, Sarah heb ik afgelopen week, woensdag, gezien. In haar kamer 707. 100%. Toevallig dat ik me dat herinner, ik liep er langs, en toen ik me omdraaide ging net haar deur dicht.
 
Ok. Dus met booster hoef je geen testbewijs meer te hebben?
Gisteravond Duisburg. Sexxxpalace was geopend. Weinig dames, alleen op de onderste verdieping. Gisteren kon ik naar binnen met tonen van Corona-check-app met booster. Dat is vanaf vandaag voor alle Huizen op de Vulkaan, en geldt in heel NRW.
Het was gisteren slecht bezet, en ook zeer weinig bezoekers. Ik sprak een dame die al twee dagen geen klanten had gehad. Daar kun je je voordeel mee doen.
Dat is goed nieuws , sexpalace weer open, 3 jaar geleden goede ervaringen gehad.
ik hoop dat dit het begin is van een invasie van vrouwelijk schoon uit Oostblok en latina's
als het test bewijs niet meer nodig is rij ik ook maar duisburg.
ik heb Jansen en een booster prik gehad ,dus ga er vanuit dat ik geen test bewijs meer nodig heb.
we gaan het meemaken
 
Zoals verwacht moest Zaterdag bij H17, E26 en H25 een testbewijs getoond worden en vind dat goed. Dames hebben echt geen zin om 2 weken thuis te zitten omdat ze besmet worden. Logisch dat je alleen met Booster niet binnen mag bij de betere huizen.
Ik las ergens ook de theorie (die ik wat geloofwaardiger acht) dat dit is omdat de eigenaren van betreffende huizen veel geld verdienen met het verkopen van testen.
 
Ik las ergens ook de theorie (die ik wat geloofwaardiger acht) dat dit is omdat de eigenaren van betreffende huizen veel geld verdienen met het verkopen van testen.
Lijkt mij zeer aannemelijk. Deze hele zgn pandemie wordt gebruikt om op de verkeerde manier geld te verdienen. Zoals oa ook die belachelijke mondkapjes. Maarja wat doen we eraan...
 
Lijkt mij zeer aannemelijk. Deze hele zgn pandemie wordt gebruikt om op de verkeerde manier geld te verdienen. Zoals oa ook die belachelijke mondkapjes. Maarja wat doen we eraan...
Sluit ik mij ook bij aan, de pand eigenaren krijgen minder huur binnen van de dames ,niet omdat de huur lager is maar er zitten veel minder dames, dus gaan de eigenaren op zoek naar een ander verdien model.
Zo lang er een test bewijs nodig is ga ik niet naar duisburg.
 
Sluit ik mij ook bij aan, de pand eigenaren krijgen minder huur binnen van de dames ,niet omdat de huur lager is maar er zitten veel minder dames, dus gaan de eigenaren op zoek naar een ander verdien model.
Zo lang er een test bewijs nodig is ga ik niet naar duisburg.
Ik sluit mij ook hier bij aan.
Iets doen om iets te mogen is geen vrijheid.
 
Theorie dat de huiseigenaren aan de testen verdienen slaat nergens op en dit gezwam heeft ook niks met dit topic te maken.

Iedereen die niet te lui is laat zich gratis testen in Nederland. Heb dat al 4x gedaan en resultaat is binnen voor ik bij de grens ben. Je bent dom als je betaald voor een test achter E26 en omdat er vaak een rij staat moet je onnodig lang wachten. Test hier kost mij maar 5 minuten. Buitenlanders moeten bij E26 betalen, maar geen bewijs dat de eigenaar van E26 er echt aan verdiend behalve dat het testhok gehuurd wordt.

Op dit forum zijn al genoeg thema's om je uit te leven over Covid complotten. Afgelopen zaterdag was E26 al weer een stuk beter bezet. Ook in EG H25 waren alle kamers bezet, maar de meeste DL waren bezet. Nog even leuk gepraat met Katie kamer 5 die wel voor de deur stond.
 
Ik heb twee keer een Pfizer vaccin gehad, maar nog geen booster.

Kom ik dan binnen in Duisburg of moet ik eerst de booster halen? Weet iemand dat?
je hebt booster nodig en je moet een negatief testbewijs hebben niet ouder dan 24 uur, met alleen een booster krijg je geen toegang, dus 2x gevaxxed plus de booster en negatieve testbewijs anders kom je daar niet binnen
 
je hebt booster nodig en je moet een negatief testbewijs hebben niet ouder dan 24 uur, met alleen een booster krijg je geen toegang, dus 2x gevaxxed plus de booster en negatieve testbewijs anders kom je daar niet binnen
Nou wat kun je nog meer doen om klanten buiten de deur te houden....
Man man man, zijn ze daar nu echt zo fucking plichtsgetrouw aan wat de overheid ze op hun mouw speld of zit er wat anders achter? Ik zou eerder deze wanstaltige onzinnige regels niet te nauw nemen en zoveel mogelijk mensen door laten. Maargoed, hoop dat het binnen een paar maanden een beetje voorbij is en dat we allemaal de UK achterna gaan. Nergens QR en mondkapjes meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan