Vanavond (dinsdag) weer eens naar de Vulkanstrasse geweest. Het verkeer was prima, ik vertrok net voor 18 uur en was om stipt 18.30 daar, geen oponthoud. Het was verder ook een redelijk rustige avond. Bij Sexpalace waren de poortjes zelfs open, het mocht niet baten, weinig dames en amper wandelaars daar. Een mooie Roemeense petit dame daar, maar die was aan het schreeuwen met wat collega's dus toch maar doorgelopen. In huis 13-15 beneden bijna leeg, op de 2e en 3e etage wel wat agressieve grijpgrage dames, dus ook maar gepasseerd. Ik heb deze keer weer eens alle gebouwen en alle etages bezocht maar veel stond leeg. Het was wel prima wandelweer nu de zomer voorbij is, je zweet toch wat minder dan en het was ook droog.
Het beste was het toch bij Eros 26 en Huis 17-19 (met name het achterhuis dan), hier was na 8 uur meer dan de helft van de dames aanwezig, dus er viel wel wat te kiezen.
Tijdens mijn 2e ronde dan de keuze gemaakt voor twee nieuwelingen, Sofia en Helena, reviews volgen dadelijk nog. In huis 17-19 waren verder toppers Lena, Lela, nog een Lela, en Alesia aanwezig. Ze zagen er allemaal leuk uit, maar alhoewel ze allemaal goede reviews hebben en ik alleen Alesia eerder bezocht heb, dus toch gekozen voor 2 nieuwelingen. Diverse dames klaagden dat het al een aantal weken erg rustig is, met name doordeweeks, misschien dat er daarom bij Sexpalace weinig dames waren, die zijn minder populair dan de toppers van 26 en 17-19 en zullen het dus eerder merken als er weinig bezoekers zijn. Er was echter nog voldoende keuze voor iedereen, ben zelf tot 21.20 gebleven, dus toch bijna 3 uurtjes (met een korte eetpauze) bezig geweest, 8500 stappen volgens mijn stappenteller.