Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kijk meestal rond in 1 van die paar gebouwen waar je nog gratis naar binnen mag, daar zitten nog steeds als je goed zoekt paar pareltjes die het nog altijd met plezier voor 30 euro doen! Maar vond de Vulkanstrasse voor corona 10 keer beter! Tegenwoordig ga ik meer naar de saunaclubs in NRW!

Vanavond (dinsdag) weer eens naar de Vulkanstrasse geweest. Het verkeer was prima, ik vertrok net voor 18 uur en was om stipt 18.30 daar, geen oponthoud. Het was verder ook een redelijk rustige avond. Bij Sexpalace waren de poortjes zelfs open, het mocht niet baten, weinig dames en amper wandelaars daar. Een mooie Roemeense petit dame daar, maar die was aan het schreeuwen met wat collega's dus toch maar doorgelopen. In huis 13-15 beneden bijna leeg, op de 2e en 3e etage wel wat agressieve grijpgrage dames, dus ook maar gepasseerd. Ik heb deze keer weer eens alle gebouwen en alle etages bezocht maar veel stond leeg. Het was wel prima wandelweer nu de zomer voorbij is, je zweet toch wat minder dan en het was ook droog.

Het beste was het toch bij Eros 26 en Huis 17-19 (met name het achterhuis dan), hier was na 8 uur meer dan de helft van de dames aanwezig, dus er viel wel wat te kiezen.

Tijdens mijn 2e ronde dan de keuze gemaakt voor twee nieuwelingen, Sofia en Helena, reviews volgen dadelijk nog. In huis 17-19 waren verder toppers Lena, Lela, nog een Lela, en Alesia aanwezig. Ze zagen er allemaal leuk uit, maar alhoewel ze allemaal goede reviews hebben en ik alleen Alesia eerder bezocht heb, dus toch gekozen voor 2 nieuwelingen. Diverse dames klaagden dat het al een aantal weken erg rustig is, met name doordeweeks, misschien dat er daarom bij Sexpalace weinig dames waren, die zijn minder populair dan de toppers van 26 en 17-19 en zullen het dus eerder merken als er weinig bezoekers zijn. Er was echter nog voldoende keuze voor iedereen, ben zelf tot 21.20 gebleven, dus toch bijna 3 uurtjes (met een korte eetpauze) bezig geweest, 8500 stappen volgens mijn stappenteller.

Laatst bewerkt:
Het beste was het toch bij Eros 26 en Huis 17-19 (met name het achterhuis dan), hier was na 8 uur meer dan de helft van de dames aanwezig, dus er viel wel wat te kiezen.
Inderdaad. De Vulkan is nog altijd de top der raambuurten.
Ik was er maandag avond ook. Top avond gehad.
Deze keer Angelina bezocht in Eros 26 op kamer 212. Wat een lekker wijf is dat deze Colombiaanse zeg. En wat een lekkere service geeft zij. Echt wel voor herhaling vatbaar hoor.
Verder zeker voor een maandag een prima bezetting. Ja, buiten Eros en Vulkanhaus staat er veel leeg maar daar kom ik sowieso niet voor daar je in die huizen voornamelijk de lelijkere dames vind die ook nog niet eens al te beste service verlenen. Vulkan is voor mij Eros 26 en Vulkanhaus en daar is het gewoon top. Altijd goede service mogen ervaren tegen niet al te hoge bedragen.
Na de sessie met Angelina nog lekker gegeten in de stad bij de Shoarma Kings. Altijd vriendelijke jongens daar en heerlijke kapsalon voor een prikkie. Vind je nergens in Nederland.
Ook ben ik eigenlijk wel blij met de prijsverhoging die na corona op de Vulkan is ingevoerd. Op die manier kom ik die brutale stalkende knakenneukers van het berenforum ook niet meer tegen. Nu men daar 2 euro moet betalen om binnen te komen zie je ze opeens niet meer. Tja, opeens is het afgelopen met het oneindig rondjes lopen en het lastig vallen van dames en klanten om daarna om 2 uur 's nachts zelf te gaan lopen afdingen op een wippie van 30 euro. :ROFLMAO: Prima zo.
Nee, op de Vulkan en dan met name Eros 26 en Vulkanhaus kun je nog steeds terecht voor meer dan uitstekende seks met een bloedmooi model.
Ik zal er dan ook snel weer te vinden zijn.(y)

Inderdaad. De Vulkan is nog altijd de top der raambuurten.
Ik was er maandag avond ook. Top avond gehad.
Deze keer Angelina bezocht in Eros 26 op kamer 212. Wat een lekker wijf is dat deze Colombiaanse zeg. En wat een lekkere service geeft zij. Echt wel voor herhaling vatbaar hoor.
Verder zeker voor een maandag een prima bezetting. Ja, buiten Eros en Vulkanhaus staat er veel leeg maar daar kom ik sowieso niet voor daar je in die huizen voornamelijk de lelijkere dames vind die ook nog niet eens al te beste service verlenen. Vulkan is voor mij Eros 26 en Vulkanhaus en daar is het gewoon top. Altijd goede service mogen ervaren tegen niet al te hoge bedragen.
Na de sessie met Angelina nog lekker gegeten in de stad bij de Shoarma Kings. Altijd vriendelijke jongens daar en heerlijke kapsalon voor een prikkie. Vind je nergens in Nederland.
Ook ben ik eigenlijk wel blij met de prijsverhoging die na corona op de Vulkan is ingevoerd. Op die manier kom ik die brutale stalkende knakenneukers van het berenforum ook niet meer tegen. Nu men daar 2 euro moet betalen om binnen te komen zie je ze opeens niet meer. Tja, opeens is het afgelopen met het oneindig rondjes lopen en het lastig vallen van dames en klanten om daarna om 2 uur 's nachts zelf te gaan lopen afdingen op een wippie van 30 euro. :ROFLMAO: Prima zo.
Nee, op de Vulkan en dan met name Eros 26 en Vulkanhaus kun je nog steeds terecht voor meer dan uitstekende seks met een bloedmooi model.
Ik zal er dan ook snel weer te vinden zijn.(y)

Nice. Ik was van plan vrijdag te gaan. Weet jij of Angelina dan werkt? Dan ga ik daar langs. Bedankt voor de tip!

Nice. Ik was van plan vrijdag te gaan. Weet jij of Angelina dan werkt? Dan ga ik daar langs. Bedankt voor de tip!
Misschien ga ik vrijdag ook nog een keer, dat zal dan op tijd zijn, eind van de middag al. Mocht dat het geval zijn en jij later gaan dan kan ik je nog wel even een berichtje sturen als ik haar zie. De laatste paar keer was zij er altijd op tijd, dus ik vermoed dat ze er vrijdag ook wel zal zijn. Ik vond haar wel een beetje opdringerig en niet helemaal mijn type, maar ze kan verder wel goed zijn natuurlijk.

Misschien ga ik vrijdag ook nog een keer, dat zal dan op tijd zijn, eind van de middag al. Mocht dat het geval zijn en jij later gaan dan kan ik je nog wel even een berichtje sturen als ik haar zie. De laatste paar keer was zij er altijd op tijd, dus ik vermoed dat ze er vrijdag ook wel zal zijn. Ik vond haar wel een beetje opdringerig en niet helemaal mijn type, maar ze kan verder wel goed zijn natuurlijk.

Perfect. Klinkt als mijn type: opdringerige Latina Caliente. Grrraaaawww. Ik ben er pas na 20:00. Thanks

Terug
Bovenaan Onderaan