Inderdaad. De Vulkan is nog altijd de top der raambuurten.
Ik was er maandag avond ook. Top avond gehad.
Deze keer Angelina bezocht in Eros 26 op kamer 212. Wat een lekker wijf is dat deze Colombiaanse zeg. En wat een lekkere service geeft zij. Echt wel voor herhaling vatbaar hoor.
Verder zeker voor een maandag een prima bezetting. Ja, buiten Eros en Vulkanhaus staat er veel leeg maar daar kom ik sowieso niet voor daar je in die huizen voornamelijk de lelijkere dames vind die ook nog niet eens al te beste service verlenen. Vulkan is voor mij Eros 26 en Vulkanhaus en daar is het gewoon top. Altijd goede service mogen ervaren tegen niet al te hoge bedragen.
Na de sessie met Angelina nog lekker gegeten in de stad bij de Shoarma Kings. Altijd vriendelijke jongens daar en heerlijke kapsalon voor een prikkie. Vind je nergens in Nederland.
Ook ben ik eigenlijk wel blij met de prijsverhoging die na corona op de Vulkan is ingevoerd. Op die manier kom ik die brutale stalkende knakenneukers van het berenforum ook niet meer tegen. Nu men daar 2 euro moet betalen om binnen te komen zie je ze opeens niet meer. Tja, opeens is het afgelopen met het oneindig rondjes lopen en het lastig vallen van dames en klanten om daarna om 2 uur 's nachts zelf te gaan lopen afdingen op een wippie van 30 euro.

Prima zo.
Nee, op de Vulkan en dan met name Eros 26 en Vulkanhaus kun je nog steeds terecht voor meer dan uitstekende seks met een bloedmooi model.
Ik zal er dan ook snel weer te vinden zijn.