Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yvonne kent aardig wat Nederlandse woorden. Zoals als zij geen Nederlands rappers muziek aanzet, vind ik haar wel leuk.
Bij goed hygiëne is veel bespreekbaar.
@Blablake voor schoolgirl is zij helemaal geschikt voor. Zij is goed in rollenspeel. Spreek wel goed vantevoren haar grenzen. Zij kan ook goed pittig worden als je je niet gedraagt.

Afgelopen woensdag avond en donderdag avond was ik daar. Nog nooit zoveel dames gezien door de weeks (ero26 en haus17/19). Vooral het aantal die niet aan het werk zijn.
Waar zijn de heren gebleven? Dames klagen alleen maar dat het veel te rustig is. Voor degenen die daar wel komen, die hebben wel keuzestress nu.
Hoe is het op afgelopen vrijdag en zaterdag avond? Iemand die hun ervaring kan delen?

Afgelopen woensdag avond en donderdag avond was ik daar. Nog nooit zoveel dames gezien door de weeks (ero26 en haus17/19). Vooral het aantal die niet aan het werk zijn.
Waar zijn de heren gebleven? Dames klagen alleen maar dat het veel te rustig is. Voor degenen die daar wel komen, die hebben wel keuzestress nu.
Hoe is het op afgelopen vrijdag en zaterdag avond? Iemand die hun ervaring kan delen?

Dankje. We zullen komen helpen!

Ik heb het al zo vaak gezegd, de keuze is reuze in Duisburg.
Als je het hier niet meer vindt dan vind je het nergens meer.

Terug
Bovenaan Onderaan