Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yvonne kent aardig wat Nederlandse woorden. Zoals als zij geen Nederlands rappers muziek aanzet, vind ik haar wel leuk.
Bij goed hygiëne is veel bespreekbaar.
@Blablake voor schoolgirl is zij helemaal geschikt voor. Zij is goed in rollenspeel. Spreek wel goed vantevoren haar grenzen. Zij kan ook goed pittig worden als je je niet gedraagt.

Afgelopen woensdag avond en donderdag avond was ik daar. Nog nooit zoveel dames gezien door de weeks (ero26 en haus17/19). Vooral het aantal die niet aan het werk zijn.
Waar zijn de heren gebleven? Dames klagen alleen maar dat het veel te rustig is. Voor degenen die daar wel komen, die hebben wel keuzestress nu.
Hoe is het op afgelopen vrijdag en zaterdag avond? Iemand die hun ervaring kan delen?

Afgelopen woensdag avond en donderdag avond was ik daar. Nog nooit zoveel dames gezien door de weeks (ero26 en haus17/19). Vooral het aantal die niet aan het werk zijn.
Waar zijn de heren gebleven? Dames klagen alleen maar dat het veel te rustig is. Voor degenen die daar wel komen, die hebben wel keuzestress nu.
Hoe is het op afgelopen vrijdag en zaterdag avond? Iemand die hun ervaring kan delen?

Dankje. We zullen komen helpen!

Ik heb het al zo vaak gezegd, de keuze is reuze in Duisburg.
Als je het hier niet meer vindt dan vind je het nergens meer.

Neuken is neuken. Dus iedere DVP krijgt €50 van me.
Jij denkt met je lul, maar ik gebruik mijn verstand.
Ero26 goede service? Voor 50 euro heb ik al lang geen goede ervaring gehad daar. Wel in haus17 19
Ik heb na de invoering van de toegangspoorten alleen Nikki uit Albanië en een andere Turks/Duits/Poolse dame bezocht in Eros26 en ze gaven beide goede service.

Hangt er ook van af bij welke dame je naar binnen gaat, ik maak altijd eerst een korte babbel en geef aan wat ik wil en zeg ook dat ik geen zin heb in een standaard robot service en hoe ze daarop reageren kan je al vaak inschatten of de dame je een goede service gaat geven of niet en ik heb altijd een sterk voorgevoel of de dame je een goede service gaat geven of slecht.
Dames die een ongeïnteresseerde houding hebben of heel kortaf zijn weet je gewoon al dat het niets gaat worden.

Terug
Bovenaan Onderaan