Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V65 ziet er ook ongezellig uit.
Je weet namelijk niet of de desbetreffende dame aan het werk is of niet aanwezig is als de deur dicht is.
Bij Eros 26 zie je nog lichtschijnsel onder de gordijnen of gordijnen zijn open bij afwezigheid
 
Nogmaals hoeveel vragen de dames in Sexxx Palace en Haus 21 en 23? Niemand reageert op mijn bericht. Want ik ben van plan om dit weekend naar Duisburg te gaan.
Als je eerst zelf de moeite neemt om een paar pagina's terug door dit forum te scrollen had je al dagen geleden kunnen weten wat de gangbare prijzen zijn. Ben benieuwd naar je ervaringen en recensies van dit weekend!
 
Zo. De dames en de heren hoeven niet meer naar V65. Status vanaf vandaag: "geschlossen/ closed".
Zoals een maand geleden al in het nieuws was

droht möglicherweise der Widerruf ihrer Konzession. = de exploitanten kunnen eventueel een intrekking van hun vergunning tegemoet zien (straattaal: Toko moet sluiten)
 
Als je eerst zelf de moeite neemt om een paar pagina's terug door dit forum te scrollen had je al dagen geleden kunnen weten wat de gangbare prijzen zijn. Ben benieuwd naar je ervaringen en recensies van dit weekend!
Ja ik ben nieuw op het forum dus ik weet nog niet hoe alles hier precies werkt. Maar mijn planning naar Duisburg gaat niet meer door.
 
zo te zien zit de polizei weer de Miri clan te pesten


voor degene die er niet bekend mee zijn een klein beetje info over de penoze clans in duitsland
 
Afgelopen donderdag avond toch noch maar eens de Vulkahnstrasse bezocht.
Toch wel gemende gevoelens hierbij opgedaan. Mischien is de donderdag avond een avond te vroeg, er was een hele matige bezetting in alle huizen. Nieuwe huis op de P bij nr 17, 19 is alweer gesloten.
Achterop P van 26 waren alle kamers dicht.
En dan die 2 euro bij 17, 19 en 26. Ik zou er mee kunnen leven als er dan ook ruim voldoende kamers bezet zijn. Maar nu met nog geen derde bezette kamers is het zot om 2 euro te moeten aftikken. Ook kun je niet meer tussen door effe naar buiten een frisse neus halen of wat dan ook, kun je opnieuw 2 euro aftikken. Daar komt nog bij dat het in 26 intussen peentjes zweten kost, alleen al bij het rond wandelen. Eerder was de grote deur achterin open voor voldoende ventilatie, afkoeling. Nu zit alles pot dicht.... Echt jammer dus.

Uiteindelijk gekamerd met een mooie strakke struise meid, rechts boven in, hoek kamer. Naam weet ik niet zeker meer, iets van Farah, Sarah of zo, zat eerder volgens haar op kamer 707. Geen grammetje te veel, donker haar, Albanees Italiaans, dus primá exotische uitstraling. Uurtje binnen geweest, we genoten beiden, was bij haar goed aan dr lichamelijke reacties te merken. Afgesloten met een gezellige bijklets en massage sessie.

Conclusie voor haar keer terug, maar toch ook wel noodzaak dat er meer en ruimere keuze aanwezig komt.
 
zo te zien zit de polizei weer de Miri clan te pesten


voor degene die er niet bekend mee zijn een klein beetje info over de penoze clans in duitsland
Tsja dat krijg je met die (s)linkse wir schaffen dass mentaliteit, gaat ook nooit meer goed komen net als in Nederland trouwens daar is het al veel te laat voor.
 
@Dinandus aan de achterkant van 26 na de deur zit er een kleine (rook?) ruimte voordat je door het draaihek gaat, daar kun je even frisse lucht happen zonder weer 2€ entree te moeten betalen.
In 17/19 op de 1e verdieping zit een oversteek naar het achterste huis, ook dit is buiten zonder dat je het pand verlaat.

Het is bekend dat de laufhauser in de zomer net een sauna worden, beetje wandelen en het zweet breekt je uit met al die trappen. Dat er ondertussen nog flink gerookt wordt doet de luchtkwaliteit ook geen goed. Geef mij maar een openlucht theater zoals het Schipperskwartier. Nou ja behalve als het stortregent dan heeft een laufhaus wel zo zijn voordelen.
 
Zelf ook veel contact gehad met deze dame, Hongaarse Isabel met haar Duitse vriendinnetje uit Hamburg. Die meid vertelde me dat ze zelf ook jarenlang was uitgebuit door die gasten in dat kantoor hokje. Zij was inderdaad zelf ook behoorlijk aan de snuif en regelde ook coke voor haar klanten.

Dat is toch precies wat ik vertelde? Ik heb hard bewijs dat zeker 95% van de dames in dat gebouw eigendom zijn van die gasten in dat kantoor hokje met hun dikke bolides. Een gezond denkend mens ziet dat ook als je de boel daar af en toe observeert. Dan zie je dat een groot deel van de meiden in de middag door die gasten in hun bolides worden aangevoerd. Niet voor niets gaan die gasten in dat hok door de luidsprekers zitten schreeuwen dat er moet worden door gelopen als weer eens een man te lang staat te praten aan het raam van een dame. Een zelfstandig werkende dame maakt toch zelf uit hoe lang en met wie ze praat? Maar blijkbaar moet er omzet worden gemaakt voor die gasten. Dus niet te lang praten, klanten afwerken en omzet maken is het devies.

Groet, schoolmeester.
 
Zelf ook veel contact gehad met deze dame, Hongaarse Isabel met haar Duitse vriendinnetje uit Hamburg. Die meid vertelde me dat ze zelf ook jarenlang was uitgebuit door die gasten in dat kantoor hokje. Zij was inderdaad zelf ook behoorlijk aan de snuif en regelde ook coke voor haar klanten.

Dat is toch precies wat ik vertelde? Ik heb hard bewijs dat zeker 95% van de dames in dat gebouw eigendom zijn van die gasten in dat kantoor hokje met hun dikke bolides. Een gezond denkend mens ziet dat ook als je de boel daar af en toe observeert. Dan zie je dat een groot deel van de meiden in de middag door die gasten in hun bolides worden aangevoerd. Niet voor niets gaan die gasten in dat hok door de luidsprekers zitten schreeuwen dat er moet worden door gelopen als weer eens een man te lang staat te praten aan het raam van een dame. Een zelfstandig werkende dame maakt toch zelf uit hoe lang en met wie ze praat? Maar blijkbaar moet er omzet worden gemaakt voor die gasten. Dus niet te lang praten, klanten afwerken en omzet maken is het devies.

Groet, schoolmeester.
Ik kan mij hier helemaal in in vinden,
ik kom er nu ongeveer 6 jaar om de 2 weken ongeveer, en heb nooit het gevoel gehad dat er dames Zwaar aan de drugs zitten en onder druk werken, wel betalen de dames €150,- per kamer per dag afhankelijk van ligging en kamer,
Ik ken daar dames die er langer werken en op een zaterdag makkelijk 20 klanten van €50,-
afwerken, maar dat zijn de mooiere Dames,
die ook zo slim zijn om alles veilig te doen,
en als ze slim zijn gebruiken ze geen drugs,
dan blijft er genoeg over om ergens buiten duisburg een appartement te huren met meerdere dames op een appartement.
maar er zijn ook dames die zich in de schulden werken door drugs gebruik, die zullen er ook wel zijn maar geen groot percentage,
die houden het niet vol en die hebben een pooier
 
So skrupellos zwingen Clans Töchter in Duisburger Bordelle

Proest...

En men verklaarde de gemeente in Amsterdam voor gek toen zij eiste dat dames die werkzaam waren in deze branche niet door hun eigen man gebracht konden worden. Die relatie was een absolute no-go.

In dit soort familie's interesseert het hun echt niets. Clans zijn een gigantisch probleem in Duitsland. Is niet alleen in de prostitutie, ook spielhalle, autohandel, eigenlijk iedere niche die je je maar bedenken kunt.

Duitsland is nu eenmaal het boegbeeld voor prostitutie in Europa. Het mag, het is legaal en je harkt je pensioen ermee binnen. Ook een bankrekening daar is geen enkel probleem - en cash is immers nog koning.

Maar het trekt helaas en ook door het open grenzen beleid gewoon veel fout en ellendig volk aan.
 
Zijn niet gedeporteerd. Maar de meeste werkte illegaal, zonder papieren en met de nieuwe wetgeving kon dat niet meer. Zo goed als al die jonge afrikanen waren slachtoffers van mensenhandel en sommige zijn via een speciale asielprocedure gaan meedraaien in de duitse samenleving of hebben zich elders in europa gevestigd (1 geval zelfs in Maleisië). Zodra er een madam of pooier wordt gepakt dan stoppen die meiden vaak (voorlopig) met prostitutie aangezien er niemand meer druk op ze uitoefent om af te tikken.
 
Ik was weer eens op vulkanstrasse naar lange tijd , is me een mooi meisje opgevallen in eros26 kamer 711 , maar ze was heel lang bezet , weet iemand iets over haar hoe ze is en wat het bij haar kost ?
 
Nikki (Albanië) Eros26 K117, helemaal links achterin. Dame geeft hele goede service, alleen ik weet niet of ze er is. Ik ben van plan om haar sws over 2 weken te bezoeken als ze aanwezig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan