Algemeen Dure gangbangs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Whauw 14 lijkt mij wel gaaf!!
Laats in Den Haag geweest 4 vrouwen, ongeveer 40 mannen .. vond ik leuk 👌 een setting met 4 vrouwen maakt het allemaal erg geil ….leuk voor iedereen top avond
 
180 euro plus 40 voor de VIP room......is 220 voor twee uur en met deze organisatie vast nog een half uur pause.....
Jammer die ene keer dat Ik er was was het Wel lekker....maar dit is erg gortig
Voor de duidelijkheid dat was toen nog in een woning....ik ga natuurlijk geen 220 betalen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf gangbangs georganiseerd met een aantal dames.
Het vaak niet op komen dagen van mannen, bepaalt soms ook de wat hogere prijs.
Ik denk dat juist daar de kracht van de organisator zou moeten liggen. Het is geen kwestie van "mailtje sturen" of "advertentie zetten" en afwachten, je moet er echt tijd en aandacht aan besteden. Zonder enige vorm van kritiek op je te uiten, ik ken je niet en heb geen idee hoeveel werk je er in steekt, maar ik zit er bovenop als het op aanmeldingen aankomt. Als ik zeg dat ik een X aantal gasten heb, dan heb ik ook een X aantal gasten. Het gebeurt zelden dat iemand niet komt opdagen, hooguit door een defecte trein of andere onverwachte gebeurtenis.

Juist door dat "er boven op zitten", wat gasten inmiddels wel gewend van me zijn, kan ik voor een mooi feestje voor de dame(s) zorgen. Ik merk dat veel feestjes die worden georganiseerd een (veel) hogere bijdrage vragen, maar uiteindelijk (veel) minder gasten hebben. Ik kom uit de detailhandel en behandel het eigenlijk ook zo. Een lagere bijdrage is zeker geen devaluatie voor de dame, maar (totaal onzinnig bedrag!) 10 keer €25 levert een dame nu eenmaal meer op dan 4 keer €40. Ik snap heel goed dat sommige meiden mijn aanbod afwijzen, simpelweg omdat ze de bijdrage die ik aan gasten vraag te laag vinden, maar als ze uiteindelijk horen wat ze overhouden is dat voor de meesten reden genoeg om eens verder te overleggen ;)
 

Nog zo een mooie...geen fotos, geen concrete datum en ze.is curvy....dus waarschijnlijk dik....250 euro....staat niet bij voor hoe lang dus is vast kort.....

Vrouw, 33 jaar

Lengte:
183 cm
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Cupmaat
D
Afkomst
Nederlands
Talen:
Nederlands, Engels
Gouda

Bericht versturen
Date: Fri 10 May
Starting time: 11:00
Event type: Gangbang
Location: Netherlands Gouda
Beschrijving
Ik wil binnenkort mijn eerste gangbang beleven, en zoek hiervoor lekkere mannen die mee willen doen. Uiterlijk en leeftijd maken niet uit (voorkeur gaat uit naar oudere mannen), hygiëne wel super belangrijk.

Voel jij je aangesproken om mij lekker te laten genieten samen met anderen? Neem dan zeker contact op!

Wat over mij: ik ben 33, 183 lang en curvy, dus lekker veel om vast te pakken ;). Mogelijkheden zijn bij juiste hygiëne pzc (niet spuiten), nmc. In overleg dp, toys en sm ook een optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan