Na een tijdje geen feestjes bezocht te hebben omdat er altijd wel iets was met werk en/ of andere verplichtingen, vandaag dan toch de mogelijkheid gehad om naar de villa af te reizen. Lang leve de vakantieperiode want zo vlotjes als ik aan kon rijden had ik niet verwacht. Hopelijk was dit de opmaat naar een mooie en geilzellig feestje.
Bij binnenkomst nummer 5 in de rij maar de rij liep niet echt lekker door. Het leek wel alsof iedereen beetje tekst en uitleg kreeg. Nu kan het altijd zo zijn dat er nieuwe bangers zijn die wegwijs gemaakt moeten worden of iemand is nog nooit op de locatie geweest wat dan ook altijd een beetje zoeken is. Het was een combinatie van dit maar dan de teleurstelling dat 2 van de 3 dames die op de flyer stonden niet aanwezig waren. Sta je dan met je goede gedrag….de (overigens zeer charmante) gastvrouw vertelde het eerlijke verhaal: Robin (?) nam telefoon gewoonweg niet op en Eva had autopech waardoor de energie niet was waar het moest zijn dus dan bleef aan Mila over (het kan zijn dat ik Mila en Robin verwissel, mijn excuses). Ik begon al te twijfelen of ik naar binnen moest gaan maar Mila had ik al snel gezien en het is een zeer mooie verschijning. Nadat er wat met de prijs was gedaan toch doorgelopen. Vervolgens gedoucht en hoppakee het matras op.
Er werd geadverteerd met safe sex en dit was het ook volledig: pmc en uiteraard nmc. Bijzonder was dat de ruk en trekbewegingen ook met condoom om gingen (bij mij) maar Mila had prima techniek dus dat condoom hinderde ook niet.
Ik schat dat er zo'n 15 mannen waren waarvoor sommigen wat langer bleven en anderen wat sneller weg zoals altijd bij een gangbang. Ondanks dat Mila alleen was, denk ik niet dat iemand wat tekort gekomen is. Mila genoot er zelf ook goed van had ik het idee.
Toen de gangbang op gang was gekomen voegde er zich nog een stel op het matras. In het begin speelden zij lekker met z'n 2 tussen de groep in maar volgens mij werd stukje bij beetje een verdwaalde hand ook gewaardeerd. Complimenten voor de dame (en de heer) in kwestie want het matras was al snel veranderd in een waterbed…ze bleef maar squirten.
Nadat ik toch 3x was klaargekomen op 3 manieren besloot ik rond 1530 (dus na 2,5 uur) richting huis te gaan. Mila was nog lekker bezig dus die zal de eindstreep van 1600u makkelijk gehaald hebben.
Bij het verlaten nog even met de gastvrouw gesproken en vroeg of ik blij was dat ik naar binnen was gegaan. Ik beaamde dat en liep toch goed voldaan naar de auto.
Conclusie: complimenten voor Mila haar inzet. Haar zie ik graag terug op n andere feestje.
Ook complimenten voor de eerlijkheid van de gastvrouw. Je weet dat zij er niks aan kan doen en ze heeft nog van alles getracht te regelen maar als iemand niks laat horen of n uur voor aanvang meldt dat de energie niet goed voelt (wat kan, maar balen is het wel) dan kan zij ook niks meer regelen ter vervanging.